Etsitään kadonneita ystäviä

Satuin eksymään tänne usean vuoden jälkeen. Eka lapsi nyt 4v. ja kuopus 8kk. Valittettavasti en löytänyt tuttuja ihmisiä, mutta tutuista paikosta puhuttiin, Sveitsistä ja Baselista. Sinne on kova ikävä. Olin siellä vuosina -94/95 au pairina. Se on niin kaunis kaupunki ja mieleen tulee paljon mukavia muistoja villistä nuoruudesta. Toivon vielä joku päivä pääseväni Baseliin käymään. Edellisestä vierailusta on kulunut jo liian kauan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
eli vuosina 1971-1989 Vantaan Länsimäessä asuin.7 kerros kahden 9 kerroksisen talon A-talossa.Ne ymärtää varmaan jotka paikan tietää...
Sieltäpä sitä minökin olen mailmalle ponkassu :) Tosin mä asuin vuosina -79-90 välisen ajan, eipä tiedä vaikka oltais tuttuja, niin ja mä asuin ykkösalueella

=)
 
vanhoja kirjeenvaihtokavereita kaipailisin..Elikkä Alina T.,asui 80-luvun loppupuolella Humppilassa.
Anne Yli-P,. asui 80-luvun loppupuolella Kempeleessä.
Satu L. asui 80-luvun loppupuolella Suulisniemellä.
Merja J.asui Keiteleellä 80-luvun loppupuolella
Jos joku tuntee tai tunnistaa ni kertokas :heart:
 
Katsoiko kukaan ohjelman sunnuntaina 17.2. nimeltään aamusydämellä.
Siinä ollut Satu on lapsuuden ystäväni. JOs joku muu tuntee Satun niin olisitko kiltti ja kertoisit että vanha naapuri etsii häntä.
http://areena.yle.fi/toista?id=1092092
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zennifer:
Kokeilkaas seuraavia paikkoja vanhojen tuttavuuksien hakemiseen, jos ette vielä ole kokeilleet:

www.koulukaverit.com
www.facebook.com

Olen itse löytänyt monia. Facebookin huono puoli tosin on se, että vanhalla sukunimellä ei löydä eli jos ovat menneet naimisiin niin eipä niitä sitten oikein löydä..
Minäkin olen nyt tuolla facebookissa. Siellä on kohta mihin voi laittaa tyttönimensä ja hakukone löytää sit myös vanhalla nimellä. Testasin ja toimii =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja nannanella:
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
eli vuosina 1971-1989 Vantaan Länsimäessä asuin.7 kerros kahden 9 kerroksisen talon A-talossa.Ne ymärtää varmaan jotka paikan tietää...
Sieltäpä sitä minökin olen mailmalle ponkassu :) Tosin mä asuin vuosina -79-90 välisen ajan, eipä tiedä vaikka oltais tuttuja, niin ja mä asuin ykkösalueella

=)
Ykkösellä minäkin.Kenttää vastapäätä niissä tornitaloissa.
En usko että oltais.

 

Yhteistyössä