Suomen uutiset voisi tehdä jutun tästä mielenosoituksesta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kerro meillekin?
Onko 10 minuutin haastattelun katsominen ylivoimainen tehtävä?
Mies puhuu mm. tekoälyn lisääntyvästä käytöstä potilaiden lääkärikäynneillä.
Lääkäreitä on hänen miestä riittävästi, mutta lääkäreiden työaika kuluu huonosti organisoituun työympäristöön.
En ole terveysalalla, mutta seuraan asioita. Elämässä yleensä kaikki on järjestelykysymys.
 
vierailija
Onko 10 minuutin haastattelun katsominen ylivoimainen tehtävä?
Mies puhuu mm. tekoälyn lisääntyvästä käytöstä potilaiden lääkärikäynneillä.
Lääkäreitä on hänen miestä riittävästi, mutta lääkäreiden työaika kuluu huonosti organisoituun työympäristöön.
En ole terveysalalla, mutta seuraan asioita. Elämässä yleensä kaikki on järjestelykysymys.
Lääkärin mielestä lääkäreitä on riittävästi, koska eihän lääkäri nyt ala omaa leipäpuuta sahaamaan.
 
vierailija
Lääkärin mielestä lääkäreitä on riittävästi, koska eihän lääkäri nyt ala omaa leipäpuuta sahaamaan.
Suomalaiset kärsivät monenlaisista elämäntapasairauksista esim. lihavuus ja alkoholismi. Jos kansa eläisi suositusten mukaan, lääkäreiden työmäärä helpottuisi.
Sain taas hyvin törkeää palautetta kirjoituksistani tällä palstalla.
Suomalaiset ovat synkkää, ikävää ja pahantahtoista kansaa, joista persut ovat ilkeimpiä ja pahimpia. Kun heillä on paha olla, puolueen avulla paha laitetaan kiertämään.
 
vierailija
Suomalaiset kärsivät monenlaisista elämäntapasairauksista esim. lihavuus ja alkoholismi. Jos kansa eläisi suositusten mukaan, lääkäreiden työmäärä helpottuisi.
Sain taas hyvin törkeää palautetta kirjoituksistani tällä palstalla.
Suomalaiset ovat synkkää, ikävää ja pahantahtoista kansaa, joista persut ovat ilkeimpiä ja pahimpia. Kun heillä on paha olla, puolueen avulla paha laitetaan kiertämään.
Sinä et ole kirjoittanut yhtään positiivista viestiä palstalle.
 
vierailija
Sinä et ole kirjoittanut yhtään positiivista viestiä palstalle.
Kitjoitit jossain toisessa ketjussa etten ole koskaan ollut työelämässä ja olen liikuntakyvytön. Sinun ajatusmaailma on ilkeä ja sairas. Olen kirjoittanut netissä kymmeniä vuosia mielenterveysasioista. Sinun jutuissa ei ole koskaan mitään faktatietoa. Olen edelleen sitä mieltä siitä, että olet sama häntäkärpänen, joka kyttää kirjoituksiani. Moniongelmainen tapaus, joita riittää kaikilla somessa kirjoittajilla.
Minulla ei ole mitään liikuntaongelmaisia vastaan. Kuka tahansa milloin tahansa voi joutua liikuntaesteiseksi.
 

Yhteistyössä