Ihan hyvä puheenvuoro. Monesti kun viestin sävy on lukijansa mielentilassa. Toisinaan puheenvuoro, jonka itse on ajatellut aivan hyvää tarkoittavasti, onkin lukijan mielestä kaikkea muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Hieno välipuheenvuoro :flower: Näin minäkin ajattelen =)Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:Täällä on tosi vaikeaa kirjoittaa kaikenkattavan ymmärrettävästi ja yksiselitteisesti, niin että jokaiselle välittyisi juuri se oikea sisältö ja sävy mitä itse on ajanut takaa. Väärinymmärrykset ovat varmasti ihan jokapäiväisiä. Minä ainakin haluan täst edeskin lukea hömpän lisäksi myös asiaa eli toivottavasti Sinttura jatkaa meidän muiden informointia aiheesta mistä tietää todennäköisesti enemmän kuin kukaan muu täällä. Kelan ja monen muun tahon pykälät on todella vaikeaselkoisia eikä tarvi olla mikään tyhmä, ettei niitä osaa oikein tulkita.
Toivottavasti kukaan ei nyt ota nokkiinsa tästä mun välipuheenvuorosta... sorry :ashamed: :flower:
Ja kivastihan tuo väärinymmärrys tulikin tuossa korjattua. Jatkakaa vaan molemmat kirjoittelua Jasmu ja Sinttura, kaikkia meitä tarvitaan täällä jakamassa mielipiteitä ja myös tarvittaessa jakamaan kullakalliita neuvoja!
Minä olen aina mieltänyt laspilisän lukumääräkohtaisena lisänä enkä henkilökohtaisena lisänä, siksi olen aina asian näin ajatellut, kun se onkin.
Ajatellaanpa niin (ääriesimerkki, sori) , että on 2 perhettä ja molemmissa 5 lasta. Toisesta perheestä kuolee ensimmäinen ja toisesta viides. Olisiko oikein, että perheet saavat erisuuruista lapsilisää? Minun mielestäni ei, mutta tämä on vain minun mielipide.