Hakutulokset

1. S

Lapsi sairastellut, yöt yhtä hel...ä

Mä kyllä käyttäisin lekurilla jos sä olet kerran jo kuukauden syöttäny kipulääkettä! Kuukausi on kyllä ihan liian pitkä aika 2-vuotiaalle syödä kipulääkettä. Mulle tuli mielee, josko olis joku pissitulehdus. Tai sitte korvatulehdus kun sehän vaivaa makuulla. Mutta tottakai se lääkäri ne korvat...
  2. S

facebook..

Mä en ole ainakaa koukus kun en ole sieltä hakemalla löytäny kavereita/sukulaisia. Ei ole tullu nyt käytyä moneen päivään.
  3. S

Kumman kaa?

Paha... Ehkä ennemmin Pate. Topi Sorsakoski vai Jorma Kääriäinen?
  4. S

Pikkujoulut kaikilla muilla paitsi minulla

Mulla oli työpaikan pikkujoulut ja tuli otettua liikaa ja kun ei ole ottanu mitää aikoihin niin krapulakin kesti 2 päivää... :( Mut toi on ihan totta että silloin kun on menoa niin joku sairastuu. Toissakesänä kun miehen kanssa oltii sen ainoan kerran terassilla niin yhden oluen ehdin juoda...
  5. S

facebook..

Tänään kirjauduin ja yritin kovasti etsiä tuttuja mut eipä juuri löytyny..
  6. S

Emme emmi mämmiämme

Ha haa!! Löysin! Jukka Ukkolan laatimassa juhlavalassa Suomen 80-vuotisjuhlavuoden kunniaksi pureudutaan selkosuomalaisen kulttuurin juuriin. Juhlavalassa on ytimekkäästi todettu, mikä vanha on säilyttämisen arvoista ja toisaalta mitkä uudet asiat olemme ottaneet iloiten vastaan...
  7. S

Emme emmi mämmiämme

Mä sain tänää töissä kahvitunnilla vähän hölmön maineen kun aloin muistella 10 vuoden takaista Suomen juhlaa. Nyt oli tämä iloinen vartti tänään kun piti laulaa Sininen ja valkoinen. Ja 10 vuotta sitten oli tämä runonpätkä "Emme emmi mämmiämme, lenkkiämme lämmitämme..." . Mä muistan elävästi kun...

Yhteistyössä