Hakutulokset

1. K

Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

katjalle onnitelut tytöstä :flower:
  2. K

Marraskuussa 2010 syntyneet <3

nyt on kastepäivä sovittuna. 2.1 olis juhlat =) ens viikolla pitänee soitella kirkkoherralle tuosta kummiasiasta kun meillä ei olisi pojalle kuin yksi kummi... toivotaan että se sitten riittää.. heidi: paranemisia rintatulehduksen kourista, onneksi sait nopeasti lääkkeet ja olo helpottuu
  3. K

hipsu: mä uskaltauduin vaunulenkille pojan ollessa viikon vanha ja tehtiin ihan pidempi lenkki tai puolen tunnin lenkkiin vierähti 1h kun oli nuo isommatkin lapset mukana ja vauhti ei päätä huimannut ;) tarkoitus olis tuota ½h lenkkiä vaunutella nyt alkuunsa ja sit oman kunnon kasvaessa pidentää...
  4. K

musumuru: meillä myös poika syö molemmat tissit ennen kuin on hetken tyytyväinen
  5. K

gittalle onnittelut pienestä tyttösestä :flower:
  6. K

kiitos eveny pinosta! liityn joukkoon...meidän poika syntyi 7.11.10 painaen 3510g 51cm ja pipo 36,5cm raskausviikolla 39+5 poika on aika rauhallinen eikä turhia ( ainakaan vielä ) itkeskele, nälän ilmoittaa mauskuttelemalla sormia ja jos maitoa ei kuulu niin sit alkaa itkuhuuto. itse...
  7. K

onnittelut baby10 pienestä pojasta :flower:
  8. K

kakkavaipat yleensä vaihdetaan aika nopeesti pois mutta kun tuo poika pöräyttelee vähän väliä niin kakka vaippaa sais vaihtaa aika tiuhaan..eilen illalla sai vaihtaa kolmesti ½h aikana...yöaikaan ollaan vaihdettu kertaalleen vaippa. mä painoin ennen raskautta 64kg ja eilen painoin 72,5kg...
  9. K

tänään kävi neuvolatäti kotikäynnillä. pojan paino ei ollut vielä syntymäpainossa, itseasiassa painoa oli tullut 10g siitä kun sairaalasta kotiuduttiin eli syntymäpaino oli 3510g ja kotiinlähtöpäivänä 3260g mutta neuvolatädin mielestä ei syytä huoleen koska ei tiedetä paljonko tuo paino on...
  10. K

onnittelut saana pienestä pojasta :flower:
  11. K

eveny: hih, meille syntyi sit priikulleen samankokoiset pojat ;) moonvaan: meil on maanantaina punnitus joten sitten vasta tiedän miten poju on kasvanut tissimaidolla. sairaalassa paino tippui parin päivän aikana 250g, kova on syömään ja vetäsee tissin aina tyhjäksi, iltaa kohden tissittelyt...
  12. K

onnittelut op ja shihtzu pienistä pojista :flower:
  13. K

alapää: mulla on tullut nyt araksi ja vuoto on sellaista kirkkaan veristä mut vähäistä..oliskohan joku tikeistä antanut periksi ( en yhtään ihmettelisi kun mua kursi kasaa harjoittelija ja vaikka vain 4 tikkiä tuli niin se ompeli nekin kahteen kertaan kun jokusista tikeistä tuli löysiä ja sit...
  14. K

oikein paljon onnea liirahille pienestä pojasta :flower:
  15. K

onnittelut neppulainen tytöstä ja hattivatille pojasta :flower: liirahin kuulumisia kaipailen kanssa, toivottavasti kaikki on hyvin!!
  16. K

mä olen ihan ihmeissäni että mun imetys on lähtenyt hyvin käyntiin ja maitokin on ruvennut jo eilen nousemaan rintoihin. edellisten kahden lapsen kanssa kun tuo imettäminen ei ole alusta asti oikein luonannut mutta nyt tuntuu että kaikki jotenkin on loksahtanut kohdilleen. poika osaa imeä oikein...
  17. K

~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

ilmoittelen teillekkin että 7.11 perheeseemme syntyi ihanan suloinen pieni poika mitoin 3510g ja 51cm :heart:
  18. K

moonvaan: olin osastolla 310 huonees 6 :) kiitos onnitteluista ja yritän paremmin huomenna lukea teidän muiden kuulumisia..
  19. K

kotona nyytin kanssa :heart: meille syntyi ihanaakin ihanampi poika sunnuntaina 7.11 klo 10:03, mitoin 3510g ja 51cm rv39+5 täällä jo tuskastelin lauantaina kun ei synnytys lähde millään käyntiin ja niinhän sitä sitten heräsin seuraavana yönä klo 5:15 kipeisiin supistuksiin joita tuli heti...
  20. K

onnittelut vauvan saaneille! (.) turhauttaa!!! supistuksia tulee epäsäännöllisesti tyyliin 5min-½h välein mut eihän ne mihinkään johda, esikoisesta kun alkoi supparit 5min välein niin se oli menoa heti mut nyt vaan lopahtavat->kuuluvatko tälläiset uudelleen synnyttäjille et nää supparit ei...

Yhteistyössä