Onnea taasen vauvautuneille!! :heart: Ainaki Hattivatti, Neppulainen ja H3idi ovat nyt nyyttinsä jo saaneet! (onnea tietty muillekkin joita en erikseen onnitellut :ashamed
Täällähän jakaannutaan kovaa kyytiä...toivottavasti en jää matkasta...
Liirahille kyllä superonnittelut! Niin kovasti täälläkin tuli pitkään jännitettyä :heart:
H3idillä oli kyllä kova päivä, onneksi kaikki meni lopulta hyvin vaikka äiti joutui vähän turhan koville!
Suuri kiitos kaikille synnytyskertomuksista, niitä on oikein mukava lukea, ihanaa ku jaksatte niitä tänne meidän iloksemme kirjoitella!
LilliM: oothan sää vielä yhdessä kasassa! Luulin jo että oot sääki päässy jo nyytinhaku-matkalle! Muistin kyllä että teillä oli se muutto eessä mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä se myös tullessaan (sisko teki aikoinaan molemmat melkeinpä yhtäaikaa
) niin ja onnea nyt uuteen kotiin!
Elinalla on kyllä lupaavan oloinen tilanne! Oisitkohan jo nyytti kainalossa, jaksuja kuitenki noitten jatkuvien suppareiden kans! Täällä yks joka niitten kans kärvistelee ja lähtöä ei näytä tulevan sitte millään vaikka kuinka siltä aina välillä tuntuu että "joko nyt?"
Kultapossu, jokohan sääki oot synnärille lähteny? Aika kivalta nuo oireet kyllä kuulostaa eli kyllä vaan tuo pahoivointiki on yhenlainen "oire" tulevasta synnytyksestä! Mulla ajoittain tulee kova pahanolon tunne mutta oksentaa ei oo tarttenu, vielä..
SW: Tsempit sinne! Imettäminen ei oikeesti oo niin helppoa ku monet sanoo, joten et oo huono äiti vaikkei se onnistukkaan heti tai hetken päästä! Mulla se onnistu vasta kolmannella lapsella silleen miten olin haaveillu jo ekan kans! Ja kyllähän se on hienoa jos kaikki menee lopulta putkeen vaikka alku on vaikeaa, tärkeää tietty on että vauva saa tarpeeksi apetta ja kasvaa! Jaksuja kuitenki!
Zaijuskalle tsempit taas maitobaarina olemisesta, vitsit ku kuulosti hyvältä että oot päässy jo kuosiin...niiiiin kateellinen että!
( . ) Juu, edelleen siis yhessä kasassa, vaikka niin lupaavia juttuja on ollu ja MENNY! Viime yönä ois ollu niin hyvä lähteä ku isä oli läpikulkumatkalla 5h:n päästä mutta ei niin ei...nyt sitte saa taas miettiä että mitäs sitte tehdään...? En siis oota enää mitään, yli kait tää menee, siltä alkanu vaikuttaa..vaikka eilen nlassa vanhempi täti sanoi että vauva on lähtövalmis...no niin minäki! RR oli noussu ja sano että heti jos tulee huono olo niin soittoa sinne tai äippäpolille ku tuo äksytoksemia on mulla taustalla, saattaa kuulemma näin lopussa tulla aika kiiruusti tuo huono olo eikä sen kans saa jäädä yksin kotia..
Onko teillä muilla muuten ihmepuudoksia?? Mullaku on ihan uutena oireena tässä raskaudessa tullu nyt parin viikon sisään nuo ihme puutumiset raajoihin! Nytki ku kirjotan niin mun oikea käden peukku on jo tunnoton ja etusormesta tunto hyvässä vaiheessa katoamassa...(tosi helppo muuten kirjoittaa!), eilen oikean jalan pottuvarvas oli pitkään puutunut/kokonaan tunnoton ja toissa yönä heräsin siihen että oikeaa kättä ei tunnu ollenkaan vaikken ees ollu nukkunu sen päällä..Osaako joku viisaampi sanoa että mistä johtuu??
Ei kait tässä muuta, pitää kattoa että tuo keskimmäinen ehtii bussiin ja taidan sitte painua takasi pehkuihin!
Jaksuja siis meille kaikille ja niitä oikeita suppareita KIITOS!