Voi että! Onnea matkaan Ritu!! Aatella että sulla on kohta vauva sylissä niisk..
Kultapossulle ja Lumialle tsempit paineiden kanssa taisteluun, itelläki ne on nyt lähteny nousuun ja pliis ei kiitos myrkytystä enää tässä vaiheessa! Mää oon sen siis kerran jo sairastanu ja vauva synty rv32 mutta nythän on siis jo ihan eri viikot menossa, toivottavasti nuo paineen nousut ois vaan synnytystä enteilevää
Tuttiasiaa: Meillä esikko ei huolinu tuttia, mutta lutkutti sitte tuttipulloa sitäki enempi (varmaan, tai niin ainaki musta tuntu siltä)mutta oli kyllä niiiiiin huono rauhoittumaan että päätin silloin, että seuraavalle sitä enempi tyrkytän ja niin keskimmäiselle sitä tarjottiin ja se oli sille tosi mieluinen ja oli kyllä niiiin helppo lapsi vaikkakin tuo keskonen. Nuorimmainen sitte ei sitä tuttia halunukkaan vaan minähän se olin lutkutettavana ja tää tissitakiaista imetettiinki 1v10kk jo allergioidenki takia (että sai siis tarpeeksi apetta). Mutta ku imetys loppu niin auta armias mikä sinne suuhun meni sen jälkeen...PEUKKU! Ja kyllä kuulkaa on vaikea saada vierotettua, herra on nyt 3v ja vieläki tuo sormi sinne suuhun menee vaikka konsteja ollaan monia yritetty! Joten voitte kuvitella että sairaalakassissa on pariki erilaista tuttia ja tää neiti kyllä saa tutustua niihin jo sairaalapedissä...
On kyllä niiiin ihana lukea teitä jo vauvautuneita ja teidän vauva-arkea...onko tosiaan niin että teitä on jo enempi ku ei tunnu niin montaa enää tuskailevan masunsa kanssa täällä vai onko niin että me masukkaat ollaan jo niin täynnä tätä hommaa ettei enää tuu asiallista tekstiä ja parempi pysyä poissa??
LilliM: no eihän sitä koskaan tiedä, eihän? Sehän on kaikkein tärkeintä nyt että sairaalakassi ja vauvan kamppeet on kohillaan, kyllä ne muut siellä laatikoissaan pysyy ainaki siihen asti ku joku niitä tarttee
Onkohan Lumi-Marjaki synnärillä...?
Ite ainaki ois ihan valmis synnärille! Nää kivut kyllä syö naista! Viime yönäki heräsin aivan järkyttävään masukramppiin tai supistukseen (olin nukkunut oik kyljelläni), enkä meinannut pystyä edes liikkumaan niin että se ois lauennu se kramppi! Pikkuhiljaa sain itteni hinattua vas kyljelleni ja se sitte autto hetken päästä...kerkesin aatella että näinkö tästä lähetään mutta siinäpä se sitte oli kokonaisuudessaan...Armoton kipu siitä kyllä jäi päälle ja masu on kyllä ihan kosketusarkaki sen jäljiltä...Aika sikeästi kyllä tuo mun toipilasrakas kyllä viime yönä nukku ku ei heränny tuohon ku sitä säestin vielä aikamoisella äänellä ja hirveällä puhinallaki vielä...
Mies nauro mulle tänä aamuna ku se näki miten puin...höh...sano vaan että "kivulla sun on synnyttämän" vastasin vaan että turkkasen Eeva, yhen pahasen hedelmän takia
, mutta eihän siinä taidettu itse raskaudesta mitään sanoa,eihän...?? : /
Pitäs pakkailla noita joululahjoja ku ne saatiin melkein kaikki jo hommattua, JEE!! Muutama juttu ois vielä noille pojille ku niitten toivomia juttuja ei oo vielä ees julkastu (kuten Houkutus-sarjan kolmas osa esikolle ja sitte se xbox:lle kinetic-juttu tais tulla nyt vasta...ovat yhessä sitä toivoneet). Rakkaalle hommasin jo Mentalist-sarjan kakkostuotantokauden ja Housen vitosen..
Mutta kyllä tuo on aina yhtä vaikeaa...ois niin helppoa ku jokainen osais toivoa tai sanoa mitä tarttee...onneksi mun sisarusten kans on soppari tehty ettei lahjota toisia..vanhemmillekki ostettiin yhteinen iso paketti
Pitäkääs peukkuja! Meillä ois su yksityisesittely tuolla meidän "kakkoskämpällä"....vitsit ku menis oisin niiiiiin onnellinen! Mutta toisaalta haikea olo ku se on niin ihana ja paikka mitä mahtavin!