Hakutulokset

1. T

Löytyykö apua migreeniin?

Yhdyn edelliseen siitä, että juomalla paljon pystyn ainakin itse pitämään migreenin parhaiten kurissa. Kohtauksen jo ollessa päällä, täsmälääkkeellä voi lyhentää kestoa usealla tunnilla, mutta parhaiten toimii ennaltaehkäisy. Mulla meni pitkään ennen kun tajusin yhdistää kohtaukset siihen...
  2. T

Vesirokkorokote

Oletteko kysyneet suojaako rokote vielä 30 vuoden kuluttua? Itselläni olisi resepti valmiina, mutta en ole sitä vielä hakenut, koska kumpikaan tk-lääkäreistä ei uskaltanut luvata rokotteen suojaavan läpi elämän. Tutkimustuloksia on kuulema vielä niin vähän pitkältä ajalta. En myöskään saanut...
  3. T

Kelan tuet kun perheeseen tulee toinen lapsi

Saako 1,5 vuotiaasta esikoisesta Kelalta mitään, kun jään äitiyslomalle? Vai onko äitiyspäivärahassa joku tuloraja, jonka yli mentäessä ei saa esikoisesta mitään?
  4. T

Korkea hemoglobiini..

Viitearvoina pidetään naisilla 160 ja miehillä 180, joten 138 ei ole vielä mitenkään korkea, eikä tuolla arvolla synny mitään tukoksia, jotka pelkästään johtuisi hemoglobiinista. Mittaukseen saattoi myös vaikuttaa oliko ap syönyt ja juonut aamulla, sekä raskauden aikana rautaa ei poistu...
  5. T

migreeniä..kauheeta

Kuten edelliset jo kirjoittivat, laukaisevien tekijöiden välttäminen on kaiken A ja O. Syö ennen kun tulee nälkä, juo ennen kun tulee jano, nuku säännöllisesti eli älä valvo normaalia myöhempään äläkä vastaavasti nuku jonakin päivänä normaalia pidempään. Keskutelupalstoilla on ollut viime...
  6. T

enklantia osaavat!!!

Laittasin myöskin the paitaan, koska sehän on se tietty apina (lapsi) eikä mikä tahansa apina.
  7. T

ovulaatiosta ja ultrasta

En osaa sanoa voiko ultraava gyne erehtyä, mutta miksipäs ei jos sieltä hoitopaikasta käskettiin kuitenkin testata ovista. Oman gyneni mukaan ovistestit ovat nykyään todella luotettavia ja minulla ultra ja testit ovat pitäneet paikkaansa. En myöskään tiedä minkä kokoinen muniksen pitäisi olla...

Yhteistyössä