Hakutulokset

1. E

Suurin rakkaus

samoin, ikävä Lunista, palstaileeko uudella nikillä??
  2. E

Suurin rakkaus

minä olen samaa mieltä ap:n kanssa.
  3. E

1700€/kk käteen, 2 aikuista ja lapsi, pärjäisittekö?

siis molempien vanhempien tulot toi yhteensä käteen? vuokra? oma asunto+ auto?
  4. E

Lohessa valkoinen raita?

fat.
  5. E

Miten lapsen tuomaan rauhattomuuteen tottuu?

kyllä se elämä tavalla tai toisella "pilalle" menee. ikuinen, ainainen huoli seuraa hamaan hautaan asti. joko lapsen hautaan, tai omaan.
  6. E

Viimeisin biisi jonka olet kuullut, joka on niin hyvä ettet kestä! :D

Doro and Lemmy Kilmister Love Me Forever Live 2003 HD - YouTube
  7. E

Viimeisin biisi jonka olet kuullut, joka on niin hyvä ettet kestä! :D

Lemmy Kilmister - Stand By Me - YouTube
  8. E

ärsyttää, kun mies NYT näyttää vihreää valoa toiselle lapselle

on se elämä niin erilaista, nimi. ekaa lasta odottelin tulevaksi yli 10 vuotta.
  9. E

Te,ketkä olette saaneet "iltatähden" tai muuten lapsen saaneet yli 35v!

aamutähti-iltatähti samassa rakkaassa pojassa... nimim.kohta neljäkymmetä. yhtään aikaisemmin en olisi ollut valmis.
  10. E

Kaveri laittoi 3-vuotiaalle lapselleen välikausipuvun ja mittari näytti -15.

mitäs se huomauttaminen auttaa? lämmittääkö se lasta sillä hetkellä se huomauttaminen? huomautitkos itse ja kehotit laittamaan villapukua ja villasukkaa alle??
  11. E

Muita, joiden lapset koko ajan sairaina?

kolmevuotias poika, toinen talvi päiväkodissa ja sairastelua on riittänyt. tosin ehkä himpun verran vähemmän, kuin viime talvena. vesirokkokin sairastettiin alta pois tossa muutama vko sitten. vituttaa suunnattomasti olla pois töistä, mutta minkäs teet.
  12. E

Luovutanko vaan ja lopetan syyn etsimisen vauvan yöitkuihin?

voi luoja. ei voi poissulkea, siis päälle päin katsomallako? meillä myös poika oli päällisin puolin päivällä tyytyväinen, tosin nukkui päikkäreitä vai sylissä 15-30min pätkisää. oirehti nimenomaan öisin. en nyt pakota sulle mitään diagnoosia, mutta kuulostaa niin kovin tutulta. on refluksia/...
  13. E

ei selllaista voi ensi kädessä päättää, jos ei ole nähnyt, kun lapsi pahasti oirehtii. poika huusi selkä kaarella kuukaudesta toiseen ja kurkussa "kurlasi", mutta ei puklaillut normaalia enempää. ihan DIY diagnoosin tein sairaanhoitajana, vein lastenlääkärille Mehiläiseen, joka uskoi minua ja...
  14. E

silent refluksi oli meillä syynä melkein parin vuoden huuton. ainoa, mikä auttoi jotenkin, oli lääkitys ja tassuttelu. nyt lopetatte ehdottomasti kaikkien ihmekeinojen kokeilun ja vain keskitytte pitkään yhteen edes jotenkin hyväksi havaittuun keinoon. ei mitään vaihtelua keinosta toiseen...
  15. E

Lähden muksujen kans ulkoilemaan, suosittelen

olin yön töissä, valjastin appiporukat hakemaan jäbän päikystä ulkoilemaan pariksi tunniksi, ruokakutsu klo 17. taidan painua takas lepäämään, olen IHAN pihalla ja väsynyt..... ja apua, lapsi saa mummon ranuja ja Finduksen fileekalapuikkoja!!!!!!!!!!!!!! meneekö se nyt pilalle ja saa...
  16. E

Tämä ketju vain niille jotka tykkää jutella vaatteista, muiden ei kannata edes avata :)

beige pellavamekko olis myös kiva, mut mua häiritsee, kun pellava ryttyyntyy. mulla on -70 luvulta lyhythihainen, edestä neppareilla napitettava 36 kokoinen farkkumekko, jota kovasti tykkäisin käyttää, muta ihmiset on olleet ihan eri mallisia silloin! mun hartiat e mahdu mekon sisälle, vyötärö...
  17. E

Erittäin hyvää sunnuntaita vaan kaikille!!!!

samoin sulle, duunit ohi, sihautin bissen ja olis 5pv lomaa ;)
  18. E

Oon niiiiiin onnellinen, ku mun lapsi ei kitise.

onneksi ei kitise, niin voi purkaa aggressioitaan isompana vaikka ryhtymällä sarjamurhaajaksi.

Yhteistyössä