"Maria"
on äidin rakkaus poikaansa. <3 Sen suurempaa rakkautta ei ole, mikään muu rakkaus ei yllä siihen.
Vitsi kun välillä mietin että oletko Lunatic...Mä en ole kokenut niin suurta rakkautta ketään muuta kohtaan, kuin tytärtäni kohtaan koen.
Vaikea kuvitella, että koskaan kokisinkaan. Rakkaus esim. mieheen on niin erilaista kaikessa ehdollisuudessaan verrattuna ehdottomaan vanhemman rakkauteen lastansa kohtaan.
En. Kaipailen kyllä häntä palstalle.Vitsi kun välillä mietin että oletko Lunatic...
Samoin.En. Kaipailen kyllä häntä palstalle.
Ketkä? Todellisuutesi taitaa olla hieman värittynyttä.Yllättävää, että heikkopäinen autisti ja umpiuskis taas paasaa ajatuksiin kuin viimeistä päivää.
samoin, ikävä Lunista, palstaileeko uudella nikillä??En. Kaipailen kyllä häntä palstalle.
En tiedä yhtään. Välillä olen yrittänyt stalkkailla, josko joku uudehko nick vaikuttaisi häneltä, mutta toistaiseksi en ole vakuuttunut.samoin, ikävä Lunista, palstaileeko uudella nikillä??
Mä en ole kokenut niin suurta rakkautta ketään muuta kohtaan, kuin tytärtäni kohtaan koen.
Vaikea kuvitella, että koskaan kokisinkaan. Rakkaus esim. mieheen on niin erilaista kaikessa ehdollisuudessaan verrattuna ehdottomaan vanhemman rakkauteen lastansa kohtaan.