Tämä ketju vain niille jotka tykkää jutella vaatteista, muiden ei kannata edes avata :)

Apua auttakaa!!! Tein kesäisen laukun sisustuskankaasta ja tokihan löytyy kaapista vaikka ja mitä vaatetta minkä kanssa kassi voisi heilua, mutta....Alkoi tehdä mieli tehdä farkkumekko sen kanssa. Kuvassa oleva farkkumekko on vanha josta en halua luopua vaikkei päälleni enää mahdukkaan Ajattelin siis vähän aikuisempaan makuun mekkoa tai sitten beigestä pellavasta?? Kumpi olisi kivempi? Vai molemmat? Mallistakaan tosin mulla ei ole ajatusta...farkusta voisi olla vaikka paitamekon tyyppinen ja pellavasta taas suoralinjainen...hmmm...

beige pellavamekko olis myös kiva, mut mua häiritsee, kun pellava ryttyyntyy.
mulla on -70 luvulta lyhythihainen, edestä neppareilla napitettava 36 kokoinen farkkumekko, jota kovasti tykkäisin käyttää, muta ihmiset on olleet ihan eri mallisia silloin! mun hartiat e mahdu mekon sisälle, vyötärö on liian ylhäällä ja lantion kohdalta mekko silti levenee liikaa, ei siis istu millään. ideoita sen tuunaamisen, vai laitanko sulle postiin ja teet siitä ittelles jotain kivaa? :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
beige pellavamekko olis myös kiva, mut mua häiritsee, kun pellava ryttyyntyy.
mulla on -70 luvulta lyhythihainen, edestä neppareilla napitettava 36 kokoinen farkkumekko, jota kovasti tykkäisin käyttää, muta ihmiset on olleet ihan eri mallisia silloin! mun hartiat e mahdu mekon sisälle, vyötärö on liian ylhäällä ja lantion kohdalta mekko silti levenee liikaa, ei siis istu millään. ideoita sen tuunaamisen, vai laitanko sulle postiin ja teet siitä ittelles jotain kivaa? :D
Voin mä idoida siitä jotain mutta olis kiva nähdä hiukan kuvaa siitä...

Siis tuohon laukkuun mulla on kirkkaan siniset housut ja teen valkoisen pitsi paidan, oikein löysän ja semmoisen hulmuavan. Mutta ihastuin laukkuun niin paljon, että sitä olisi kiva käyttää muunkin kanssa. Etsin äsken hulluna kaavoja ja malleja niihin suunnitelmiin mitä nyt päässäni nään.

Yhteistyössä