Hakutulokset

1. I

Relaatio 30

Tossapa sulle vinkkejä. En tahdo antaa suoria vastauksia kun nuo on kuitenkin ihan löydettävissä.
  2. I

Relaatio 30

^^ homo 10, ota avuksi wikipedia.. kirjoita hakukenttään homo* ja katso mitä löytyy...
  3. I

Relaatio 30

ukr 10 löytyy wikipediasta. Tarviit sen viereisen 5+8 joka myös yhdistyy kymppikirjaimiseen. Kirjoita ukr ja tuosta toisesta tuon kasikirjaimisen wikin hakuun ja katot mikä sisältää nuo molemmat sanat. Aika pitkälle saa mennä mutta kyllä se (kaupunki) sieltä löytyy.
  4. I

Relaatio 30

Noin 6 tuntia tähän kulutettuna tilanne on tämä: Pelin läpäisy: 250 / 438 (57.0%) Vihjeet: 1 / 4 Ei loppuratkaisua Sijoitus: 2 / 229 Ja ylläri, olen jumissa. Täydellisen jumissa. Mistään ei pääse etenemään.. Dilbert -ruudun pääsanasta lähtevät on, mutta sen jälkeen se...
  5. I

NELJÄTTÄ kuumeilevat 2012 vol 1.

Mä olen ammatiltani roudari, samoin on mieskin, joten meinattiin että jollakin näistä kesän keikoista, kun lava on saatu valmiiksi, päivää ennen keikkaa kun kaikki duunikaveritkin on paikalla, niin järjestetään vihkiminen. On todistajatkin valmiina. Jollei sit Ratinalla ennen rhcp:n keikkaa, jos...
  6. I

Huomenta kaikille! Ja anteeksi etten ole pariin päivään päivittänyt listaa. Netti oli poikki, modeemi hajosi. Nyt pitäisi listan olla ehkäpä ajantasainen. Halaus kaikille niille, joilla ei vielä(kään) ole tärpännyt. Toisin kuin muutamilla, mulla ei ole käynyt edes mielessä että...
  7. I

aaarghh.. en nukkunut koko yönä, sillä oli ihan kamalat yläselkä ja -vatsakivut. Olin lasten kanssa yksin kotona yön, joten en voinut lähteä lääkäriinkään sillä en olisi saanut ketään vahtimaan muksuja siihen aikaan. En voinut ottaa kipulääkkeitä, sillä ne olis tainnuttaneet mut umpiuneen, mitä...
  8. I

Ja tänään taas inhottavat alavatsakivut ja vuotoa. Huokaus.....
  9. I

Fourth Gift ja Sonderi. Siinähän tuo tuli molemmilla pähkinänkuoressa. Se on omista voimavaroista ja jaksamisesta kiinni. Jotenkin tuntuu, että kun olen vanhempieni vanhin lapsi niin mun pitäisi edelleen heidän mielestään olla esimerkiksi nuoremmille sisarilleni, jotka eivät kyllä esikuvaa...

Yhteistyössä