NELJÄTTÄ kuumeilevat 2012 vol 1.

liika laihuuskin voi estää raskauden...

itellä noin 10kg ylipainon puolta. En stressaa , koska ne on elämä jättänyt. En herkuttele viikolla. Meillä on karkkipäivä.
Sipsit ja limsat ei edes ole mun juttu.
Takavuosina jouduin syömään kahta erilaista lääkettä, nehän sitten vaikutti niin että kiloja tuli. Kyllä ne taas tässä tippuu hiukan, mutta tykkään itestäni ihan näinkin :) ja kun miehelle kelpaan, niin mikäs tässä on ollessa :)

Huomenta kaikille!!

Meille on rantautunut flunssa, tosikko on kuumeessa ja nuhassa. Esikko on ihan tukkonen, mutta ei ole kuumetta. Pienin on vielä terve :) Arki on alkanut täällä kaikkien harrastuksien ja oman arjenkin kanssa. Töissä olen käynyt ja kävinpä eilen salillakin. Menkka oireet loppui, tais johtua oviksesta tai sit oli vaan muuten semmonen olo. Ens viikolla olis monet synttärit, yhet niistä omani :) Olisi kiva saada se ++ syntärilahjaksi.

Plussatuulia kaikille!!

Huomenta kaikille!

Ja anteeksi etten ole pariin päivään päivittänyt listaa. Netti oli poikki, modeemi hajosi.

Nyt pitäisi listan olla ehkäpä ajantasainen.

Halaus kaikille niille, joilla ei vielä(kään) ole tärpännyt.

Toisin kuin muutamilla, mulla ei ole käynyt edes mielessä että jätettäis vauvahaaveet pois. Sen sijaan olen alkanut miettiä, että onkohan sitä nyt kuitenkaan ihan pakko mennä naimisiin, ihan sen takia etten jaksa uhrata ajatustakaan millekään juhlille. Prinsessahäitä tähän perheeseen ei kuitenkaan tule ennenkuin joku lapsista avioituu, mutta ehkäpä sitten jotain muuta. Sen tiedän, että kesällä mennään naimisiin, ennenkuin lapsi syntyy, ja avioituminen tapahtuu stadikalla. Ollaan kuitenkin koko kesä siellä töissä joka tapauksessa.

Muuten, olo on tasaantunut, ei mitään erikoista päivitettävää. En ole (tietääkseni) raskaana.

Inala: Nou hätä, ei siihen kukaan kaadu jos listaa ei päivittäin ole päivitetty :)

Stadikalla? Vau! :D Me ollaan menty naimisiin 04 (ihan kakaroina) ja taaksepäin kun miettii niin voi jestas kun olisi päässyt niin paljon helpommalla kun oltas menty vaan maistraattiin ja pidetty pienet kahvikekkerit, sama lopputulos olisi kuitenkin ollut. Äitini ei ihan ollut samaa mieltä niin täytyhän ne kirkkohäät sitten järkätä. 120hlö ja niin eteenpäin. Mutta tulipa järjestettyä, ite tehtiin paljon ja edelleen onnellisina. Vanhin kaverini, silloinen kaasoni menee nyt keväällä ja ne häät tulee olemaan niin vimosen päälle, ihan ahdistaa itseänikin! Mä en osaa olla, jos KAIKEN tulee olla täydellistä, vieraidenkin... IIk!

Kummempaa omaa päivitettävää nada. Ovista odotellessa, oireita jo on, tikku antaa negaa.

Mä olen ammatiltani roudari, samoin on mieskin, joten meinattiin että jollakin näistä kesän keikoista, kun lava on saatu valmiiksi, päivää ennen keikkaa kun kaikki duunikaveritkin on paikalla, niin järjestetään vihkiminen. On todistajatkin valmiina. Jollei sit Ratinalla ennen rhcp:n keikkaa, jos vaan henkikirjoittaja pääsee paikalle.

Oon ollut kolmesti naimisissa, ekat oli prinsessahäät, 120 vierasta ja koko hoito. Mies yritti tappaa puoli vuotta vihkimisen jälkeen joten se oli siinä. Toisen kerran maistraatissa, muistin kertoa asiasta äidilleni viikkoa ennen vihkimistä. Rakkausliitto ilman kiemuroita, tai niin luulin kunnes mies vaihtoi mut nuorempaan nuorimmaisen synnyttyä, kun täytin 27. Viimeisin.. karkauspäivänä. Liitto kesti kunnes mies totesi olevansa homo. Että näin. Joten en viiti hirveesti stressata yksistä häistä. Kunhan kaikilla on kivaa. Katellaan sitä hääpäivääkin sit lähempänä kesää.

Heipsan kaikille :D

Täällä on sitten jännät ajat käsillä.... tänään jo hätähousuna piti mennä päiväpisusta testi tekemään S-marketin halpis ja ei niin herkkä (?) -> negahan tuo oli :( Toisaalta en nyt vielä odottanutkaan mitään ihmeellistä (oisko nyt 28/33-44).... ensi vko:lla alkupuolella uusinta ;) Jos siis sinne asti maltan odotella :LOL:

Olikos täällä jo joku ehtinyt plussailemaan, jos niin onnea :heart: ja pahoittelut kierrokselta "tipahtaneille" :hug:

Inalalle voi ei ja onnea tulevaan koitokseen :) Sun liitot on kuin pahimmista painajaisista tai huonoista saippuasarjoista ollut :| Tietenkin kaikki on juuri sillä hetkellä hyvin, mutta niin se elämä vie ja tuo.... Itsellä oli vielä tuossa pari vuotta sitten ihan selvää, että tää avioliitto on ihan tuhoon tuomittu ja tunne tuli noin 2kk häiden jälkeen :O Yhdessä siis ehdittiin olemaan 10v ja kaksi lasta ennen "papin aamenta" ja meillä oli sellaiset "keskikokoiset" (n80hlö) häät, mutta siihen samaan syssyyn sitten tulikin 30-v mittariin ja yt-neuvottelut töissä niin pistivät miettimään elämää.... No nyt kuitenkin ollaan edelleen naimissa ja tosiaankin vielä yhtä pirpanaa havittelemassa :D

Plussatuulia meille kaikille :)

Täällä kurkkimassa mitä teille kuuluu.. :D Muutama uusi myös tullut mukaan. En oo nyt käyny sitten edellisen viestini, visusti pysynyt poissa. Vaikka meidän piti lopettaa yritys niin jatkettiin sitä kyllä mutta ei tuottanut tulosta. Eli kai me tavallaan nyt kuitenkin yritetään. Vaikka välillä tuntuu ettei jaksaisi (lähinnä unettomia öitä, oman ajan puute) niin en osaa luopua ajatuksesta että meille tulisi vielä (ainakin) neljäs pikkuinen <3

Kai mut voi tonne listaan taas laittaa, ainakin kunnes ilmoitan toisin ;)

Eli tiedot oli seuraavat: Korvapuusti 28v -06 T -08 T -10 P yk 3 kp 3/31

Toivotaan natusani, että plussaksi muuttuu vielä :) Kiva kun tulit takaisin korvapuusti:)
Itellä on menkka-oireet tullu takasin;( Selkää särkee ja taitaapi olla flunssa tulossa myös kun on semmoinen olo. Tulisi nyt kunnolla päälle, niin sitten olisi ohi. Nyt hetkeksi huilimaan ja sitten salille myöhemmin.

Mukavaa vloppua kaikille!!

heippa :)

inalalla onkin ollu aika kavalkaadi ... ikävää, mutta elämä opettaa, eikö niin ... itellä ollut kahdet pienet häät, isoista en tykkää.
nykyisen mieheni kanssa oli itsestään selvää, että vain lähimmät. onneksi näin, eikä paljon anopin vaateet kaikelle suvulle kattavista kemuista saaneet kannatusta.
aika tukku rahaakin isoihin häihin hurahtaa...

näin se koittaa se ovis-aika täälläkin kohta. mä päätin koittaa, josko sittenkin onnistuis :D
jätän "herran haltuun" enkä ressaile.

niin.

miehelle selitin työkuviot, ja millai paras ois työsoppareiden kannalta. eli yrittäminen menisi näiden suhteen ensi syksyyn.

Sen leuat loksahti auki... -täh, sillon vasta---

-joten meidän yritys alkaa välittömästi tän illan tuotua unen muuhun jälkikasvuun :heart:

• Tykkää
Reactions: soja
Kun pystyiskin oleen ressaamati... Laskurin mukaan ovis osuu nyt tän viikonlopun kohdalle. Mä oon jo viikon verran oireillu, enempi ja vähempi. Ja testi antaa hailua viivaa, ovistesti siis.. (mun ei kannattas niitten kans pelata lainka!) Tyhmänä noitten oireitteni kanssa jo aiemmin viikolla testasin. Tummahko, muttei riittävän tumma. Eilen testasin ja hyvä jos toista viivaa edes näkyi :O Siis miksi se menee noin? Maanantaihin asti vissiin olisi hyvät hetket, et ehtiihän se monta kertaa tummua, mut ihmettelen, et miksi se lähti vaalenemaan, vai olisko ovis muka sitten ollu jo?

Stressierkki täälä vaan hei.. :wave: Äh, kyllä kohta jään taustalle ja yritän unohtaa koko jutun.. Öö, onnistuu ehkä lobotomian jälkeen. :confused:

Mut ihanat viikonloput kaikille! :heart:

sonderi kyllä mustakin tuntu että vähän pitkiä katseita sai, kun aloin oottaa kolmosta kun tuplat oli 9kk. Mutta meillä taustalla vuosien lapsettomuushoidot ja tuplat oli IVF alkuiset. ja kolmonen sitten juuri se luomuihme joita tapahtuu vain muille =) eli enemmän kuin toivottu "vahinko" Jotenkin tiedetään miehen kanssa että haluttas vielä yksi lapsi, mutta ihan tähän putkeen ei jaksaisi. Toisaalta voi olla että ei taustan takia todellakaan kannata odotella jos haluaa yrittää, eikähän tässä enää nuorruta. Paljon on siis mietittävää. Kun raskaudetkin olleet "vaikeita" ja vuodelepoa ollu paljon niin mietityttää onko järkeä... mutta kun tahtois.... ja sen tunteenhan tässä pinossa tietää kaikki:D

Voi että on paha olo..ajatukset vääntää koko ajan kahtialle.. Eilen nappasin pillerin ja asia oli ok, tänään ei vain ole vielä saanut otettua. Kun ajattelee, että mitä sitten, siirretään asiaa jonkin aikaa..luulisi olevan helppoa, mutta ei. Kun siltikin pää vain kaipaa muuta.. Voi kun omaisi taidon olla ajattelematta ja elää vain tässä hetkessä.................

Bulla: :hug: Voi että kun tiedän tunteen! Mä olen enemmän ja vähemmän tätä neljättä kuumeillut reilut 2v. Tai oikeastaan heti kolmosen jälkeen mutta sillon en tajunnut olevani oikeasti tosissani. Olen miettinyt ja pohtinut, vääntänyt ja kääntänyt. (enimmäkseen yksin, mies olisi varmaan tullut hulluksi) Sitten piti pohtia miehen kanssa, saada se mukaan juttuun. :saint: Usemman kerran kuitenkin päätin, että juu 3 on hyvä. Tuli ihana "rauha" ettei tarvi enää miettiä, meni muutama viikko ja kaipuu palasi. Omalla kohdalla se ei rauhoitu ennen kun jotain konkreettista tapahtuu, joko se plussa tai toteamus ettei vaan enää onnistu, ettei plussaa tulisi vaikka haluaisi. Mutta sen tiedän, että yritettävä vain on.
Joten todellakin tiedän (ja varmaan kaikki me muutkin) mitä käyt läpi. Helppoa se ei ole, toivottavasti pääset ratkaisuun oli se sitten mikä vain :hug:

Aika varmaan tiedän, ettei päänuppi rauhoitu ennen kuin raskaana olen. Tai sit, että on selvää, ettei enää tärppää.. Mietinkin siis, miksi itseäni piinaan ja lykkään asiaa parilla kuukaudella. Toki miettii, että voisi hetken mennä helpommalla, kun nuorinkin täyttää just viisi! Mut sit taas vanhin täyttää kesällä 12-v, millainen suhde sisarukseen tulisi, jos tekisi vaikka viiden vuoden päästä.. Eli joo..Bulla palaa listalle. Kp 4/28. Mitenhän tuo eilen otettu pilleri lie vaikuttaa?

Niinhän siinä sitten kävi, että kipeäksi tulin:( olo on kyllä kurja. Onneksi mies on ollut koko päivän tyttöjen kanssa, mä olen vain nukkunut. Juuri lähtivät ostamaan putous karkkeja.

Koita bulla jaksaa. On varmasti rankkaa, ja se kun ei ole rauhaa omassa sydämmesä niin on se kaikkein raskain vaihe. Olen kuitenkin sitä mieltä, että jos yhtään on sellainen tunne, että sen yhden vielä haluaa kannattaa koittaa, koska sit joskus voipi alkaa kaduttaan, että miks ei koittanut. Onko teillä monesko yrityskierto ?? En osaa auttaa yhtään siinä että miten se yksi otettu pilleri voi vaikuttaa, luulis ettei mitenkään?!

Ihanaa vloppua kaikille <3

bulla ei yks otettu pilleri mitään tee.anna palaa beibe :heart: mä niin oon sun taustatukena!!! ja täysin ymmärrän noi aatokset raskautuakko vaiko eikö....

keiju meilläkin oli putous-karkit :D
ja parane pian!! ole onnellinen et sulla on puoliso,joka hoitaa lapsiasun ollessa kipeä.tiedän eksän kanssa elämisestä,ettei äidin kipeänä olo ole mitään. ´luojan kiitos voin olla tänä päivänä onnekas vaimo,jonka nykyinen mies auttaa kaikessa mua :)

on halut jyllää, miehelläkin eri tavalla.. oli jopa keskellä yötä herännyt,mutta ei mua raaskinut herätellä... :whistle:
mutta:meillä noi esi-teinit pörrää jaloksissa, ja jaksaavat valvoa kauemmin illalla kuin mä :D nooo, joskos sitä onnistuis lemmiskellä viikolla kun noi tarttee saada aiemmin nukkumaan :D ovis ois sit ke-pe aikana mun laskujen mukaan. nyt jo jännittää :D
mikä tässä on, että vaikka neljättä jo haaveilee,niin olo on kuin pikkutytöllä,niin on perhosia vatsassa:D

mä toivon todella että tää kierto tois enemmän positiivisia tuloksia meille kaikille :heart:

ja soja siitä vaan miestä vällyjen väliin :p mäkin tiedän perheen, joilla keinosti saatu kaksoset, sitten yksi, ja viimein odottivat jo uusia kaksosia. tosin, tekivät abortin. :(
näin kun itse on halunnut kaikki lapset, eikä määrällä ole missään tapauksessa väliä, tila-autoja on ja taloa voi aina laajentaa, niin jokainen raskaus on valtava lahja :heart:
onnea yritykselle myös teille !!!

Upeeta, mahtavaa! Onnea billebee:heart: :heart:

Bulla: :) Tuskin se yks pilleri mitään tekee, näin luulen.

Fourth gift: Juu, tääläkin perhoset mukana, ihan samat fiilikset kun ensimmäistä yrittäs :D Se tässä varmaan onkin yks ihanin juttu :heart: Oon miettiny, et mitä sitä sitten jännitystä keksii kun ihan oikeasti on pillit pussississa lasten teon suhteen :LOL: Kai mä sit rupeen pitää kenneliä :LOL: Saa jännätä sit koiran puolesta.. hihi.. Jospa ei. :saint:

Eilen olin tosi kipeä, jomotti munasarjoihin ihan huolella. Hitto, mä oon kipeämpi oviksen aikaan kun menkkojen.. :snotty:

billabee noin :) onnee kauheesti!!! nyt vaan toivotaan että pysyykin plussana. positiivista mieltä, lepoa ja vauva-juttuja ;)
kiva että jollain ees tärppää :D

äiti maa mulla on kanssa vähän sekavat tulevaisuuden suunnitelmat, että mitä sitten kun vauvat loppuu meidän perheestä :D
mutta sitten mä varmasti suuntaan lasten pariin työni. ois ihanaa olla sairaalassa töissä hoitamassa niitä ihan pieniä :heart: no, niin montaa vuotta en aio opiskella :D

ja mä olen kanssa oviksen aikana aivan SAIRAAN kipeä!!! menkat niin helpot siihen verrattuna. et sikäli ois ihan kiva olla taas raskaanakin, ei tarttis muutamaan kuukauteen moisia kipuja kuulostella.

kyllä tämä tästä naiset :) onneks on tämmönen vertaistuki-palsta, missä kaikki tietää tän saman tunteen. tsempataan siis toinen toisiamme :)

Heips!!

ONNEA Billabee :heart: Mielettömän upeaa :)
Itsellä olo on jo parempi. Hiukan meinaa masentaa se, että aina vessareissun jälkeen tulee jotain rusehtavaa vuotoa vähän?! Ei ole ennen tullut, tai en ainakaan muista. Toivottavasti ei ole mikään tulehdus? Mulla on nyt dpo 6-7 Eli ei kai nyt menkat viä ala? Tai kai ne voi alkaakin, jos mun kierrot alkaa lyhentyä. Plääh harmittaa kun ei tiä? Alkas nyt menkat kunnolla sitten. Ja juu on omanapasta, mutta kun vaavikuume ois jo kova:) Eka sai ootella 3kk menkkoja ja nyt sit näin.....

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä