NELJÄTTÄ kuumeilevat 2012 vol 1.

KEIJU81 Vau ihanalta kuullostaa teidän talo!! Onko siinä miten paljon neliöitä? Varmaan tulipesiäkin jne! Kade ;)

Tänään 1,5v nlassa kuopuksen kanssa. Hyvin kasvaa & kehittyy äidin pieni vauhtiveijari <3

Nyt hakemaan tytöt kerhosta ja sitten epäilenkin että joudutaan lumitöihin oikein urakalla, ihanaa :)

Korvapuusti

korvapuusti: Juu on kyllä ihana paikka :) neliöitä taitaa olla reilu 300 ja tulipesiä on oikeasti vanhoja 3 ja pari uusvanhaa.

Meitä odottaa kanssa lumityöt...apua!!! Esikon baletti olis myös illalla!! Mä entiä miten se päivittyy, vai oliko joku joka sitä päivitti?

Inala päivittää, ei oo kyllä nyt ollu paikalla, mut hällä tais olla jotain kone ongelmia. :) Sitä en tiedä kuinka usein päivitetään.

Jep, täällä tuli kans lunta oikein urakalla. Mä kolailin lasten kans aamulla ja mies vielä iltapäivällä. Mä en sitten enempää lunta enää kaipaiskaan, jo riittelee kiitos! :D

Mun on taas nännärit kipeät :x Mutta eiköhän johdu enemminkin menkoista, ovis kun kuitenkin oli maanantaina niin eipä se mistään muustakaan voi johtua.. :kieh:

mä taidan sijoittua taustalle... ei meidän elämään nyt voi uutta raskautta tulla. Liian kova stressi jo työrintamalla. Ei ole järkeä yrittää neljättä ennen kuin asia on selvillä vesillä. Muuten käy niin että liittoa hajoaa tai miehen tai mun pää poksahtaa :D
Ennemmin niin että ajankohta on oikeasti otollinen, ja odotusajasta tulee nautinto jälleen, eikä mikään ikävä muisto.
Meillä on kuitenkin nämä kolme jo, ja nyt yritetään jaksaa arki näin. Mutta uutta putkeen kyllä yritetään välittömästi kun työsopparit on siinä kuosissa ettei äitiysloman jälkeistä elämää tarvittis murehtia rahalliselta kantilta.
Ikävää olla materian perään, mutta nykyään talous on niin epävarmalla tolalla, että nyt otetaan iisisti...
Oikein hyvää lopputalvea kaikille ja toivotan teille plussaa tottakai :heart: katsotaan mielenkiinnolla mitä tulevaisuudella on meidän kohdalle varalla.....
poistun nyt joten heihei kaikille :wave:

Hyvää alkavaa viikonloppua itse kullekin :D

fourth gift:lle tsemppejä taustailuun ja työsoppareihin!!!

Onpas täällä keskusteluissa hiljaista muutenkin ollut?? :O Minä täällä harvase tunti käyn kurkkimassa ;) Hiemanko tylsää päivisin...

Täällä on ihan hermot loppu noihin negoihin ja nyt tulleisiin kahteen ekaan "haamu" viivaan, mitkä taitavat kylläkin olla ihan negoja. Siis niin monta testiä tehnyt ja nyt nuo... eli kyseessä oli clearbluen "plussa" testit joihin tuli juuri ajan mentyä umpeen sinisen värinen pysty viiva, mutta ei tarpeeksi leveä vaan ainoastaan vasempaan reunaan erittäin ohut :( Mutta selkeästi värillinen : / Ja sitten piti mennä vielä "hätäpäissään" mennä tuhlaamaan "varmistukseksi" digi viikko näytöllinen, joko ilmoitti: "inte gravid/ei raskaana" :'( Voiko enempää pettyä? Nyt siis 36/33-44... miten myöhään voi vielä tulla kunnon positiivinen??

Noista kolmesta en ole tehnyt testejä ollenkaan ennenkuin menkat ovat olleet 1-2 pvää myöhässä ja silloin ovat olleet kirkuvan punaisia :) Tietenkin vielä tämä onneton ja olematon imetys voi kiertoa sotkea, mutta oireita olisi vaikka ja mihin :headwall: No jos nyt antaisi olla ja katsoisi ensi vko:lla uudestaan miltä näyttää.

Kohta saa taas mennä lasten kanssa ulos lykkimään lunta kun sitä näyttää tulevan taas lisää :D Saapa jotain muutakin ajateltavaa edes hetkeksi.

Hyvää viikonloppua kaikille toivottelee epätoivoinen natusani

"FG":lle :hug:

Natusani: Mä muistan kun siis meillä tosiaan toi kakkonen onnellinen yllätys. Mun ei alkanu menkat ollenkaan esikoisen jälkeen, jotenkin tyhmänä sitten ajattelin, et kun ei oo menkkoja ei olisi sitten mitään muutakaan toimintaa joten ilman ehkäsyä mentiin. Sain sitten terot, et alkais kierto normalisoitumaan. Ihmettelin jatkuvaa pahaa oloa ja tein testin joka oli nega. Meni viikko ja paha olo jatkua ja tein sitten taas testin ja se oli plussa ja oletetusti joku rv5-6 oli sillon.. Eli aika myöhässä mulla plussa näkyi ja kolmosestakin haalea seuraavana päivänä kun olis tädin pitänyt tulla.
Sikspä ärsyttääkin, kun omalla kohdalla on turha kuvitella herkälläkään, et esim dpo 10 näkyis yhtikäs mitään..

Menin sitten viimeisen kerran tilaamaan digitestin.. kaksihan mä pääsiäiskäsi oon tehny väärin :LOL: Et jos tällä kertaa sais siihen jotain tekstiäkin, oli se vastaus sitten mitä vaan.

Mukavaa viikonloppua everybody. Meillä se menee rauhaisasti kotona, sunnuntaina jos kerettäs kirpparilla poikkeemaan :)

Mites muuten noista dpo:sta, lasketaanko se oletettu päivä ekaksi vai ekaksi se päivä kun oletetaan et edellisenä päivänä olis ovis ollu? Yksikin päivä on tärkee :D

Hiljaista kun huopatossu tehtaassa..:snotty:

No niin, nytkö se alkaa? Taas alan keksimään oireita, on se hemmetti.. :kieh: Edelleen muka nännit arat ja tänään aaltoilevaa pahaa oloa.. Kroppani pitää mua varmaan ihan idioottina, dpo 5 kun on.. Mahtaako olla edes kiinnittymistä tapahtunut ylipäätään näihin päiviin mennessä.. :mad:

Ihanaa olla nainen :kieh:

Sunnuntaita kaikille :D

Äiti maa: Mulla on tosiaan jostain syystä käynnistynyt ainakin jollain asteella toi hormooni toiminta nyt imetyksestä huolimatta :O Kierto ihmetyttää kun aina pillereiden jälkeen on ollut enne tokaa 26pvä ja ennen kolmatta 24pvä, eli "suht" lyhyet vielä ja nyt kuitenkin kierrot ollut 44pvä, 33pvä, 35pvä ja nyt tuli 36pvä??? Alkavat taas venymään vaikka tosiaan imetys entisestään vähentynyt. Nooh, katotaan nyt siihen asti kun loppuu kokonaan, ei taida mennä enää kauan :D

Elikkä täällä tällä hetkellä 2/33-44 kp:t ja yk oisko jo 5 (?) :/ Toisaalta oli jollain asteella ihan helpotus että täti kurvasi vaikka olisihan se plussa ollut ihan kiva. Nyt voi huoletta juhlia kaverin 30-v juhlia alku kuusta ;)

Tsemppiä äiti maalle, voipi olla ja toivotaan, että enteilisi plussaa :heart:

Nyt tarvii lähteä suorittamaan kansalaisvelvollisuus ja lasten kanssa pihalle tuulettumaan :whistle:

Heippa!

Täälä on juhlittu mun synttäreitä:) Oli sisko lasten kanssa vlopun täälä myös. Ollaan saunottu,lenkkeilty ja syöty. Mies on ollut lapsien kanssa ulkona, kun me ollaan juoruttu ja tehty ruokaa :)

Kohta salille jumppaan, mies lähtee lasten kanssa hoploppiin! Tänään alkaa myös peitonheilutukset :=)

Nyt muovaileen lasten kanssa <3

Natusani: :) Kyllä se siitä ja usein saa lukea täälläkin, ettei imetys todellakaan sitten ollutkaan mikään ehkäisykeino :). Itsellä tosin ei esikoisen imetys kestänyt kuin 4.5kk eikä menkkoja tullut siltikään. Me ollaan kaikki niin erilaisia. :)

Keiju-81: Myöhästyneet synttäri onnittelut keijulle! :flower: Mun alkaa itellä iskee jonkinmoinen paniikki kun pian tarvis 30v täyttää.. Se kuulostaa niin, miten sen nyt sanoisi, noh..kummalta :D

Meillä kans lapset hop loppiin tahtos, viimestään sitten mennään kun kuopus täyttää 3v. Isommat siellä sentään onkin käyny, ihan kiva paikka. Mäkin voisin sinne lähtee leikkii :)

Ja sitten, dpo 7.. |O mää vaan sanon! Aamulla oli huono olo pitkän aikaan, se menee ja tulee, nyt taas on helpottunu, mutta aaltoilee kuitenkin. Eilen vihloi vatsaa ihan huolella ja tänään on ollut kummaa painon tunnetta alavatsalla : /. Välillä palelee ja väsyttääkin.. Mutta siltikin, siltikin olen ihan varma, et täti saapuu joko sunnuntaina, viimeistään 1.2.. Ugh, olen puhunut.

Moiks! Liittyisin joukkoonne jos sopii? Meillä ei yritys vielä oo alkanu kun mies vielä hieman jarruttelee, mut jos sopii niin mukaan jo tulisin? Minä oon 22-vuotias, ja meillä on kolme lasta ja nyt siis neljäs toiveissa :) olisi ihana päästä jakamaan ajatuksia kanssanne?

Nyt listaa ei ole 1,5 vkoon päivitetty mutta ehkä se saadaan vielä ajan tasalle ;) Viimeksi oli niin helppoa kun aina pystyi kurkkimaan omat kp:t listasta ;)

Ikuiselle Kuumeilijalle tervetuloa joukkoon! Minkä ikäisenä olet lapsesis saanut kun jo 22v kuumeilet 4ttä? ;) Itse olin 22v kun esikoinen syntyi :D

Korvapuusti

Tervehdys täältä taustalta ja Keijulle synttärionnea! Ite olen tyytyväinen et mittariin tulee keväällä 31-v. Meneepähän kolmenkympin kriisi ohi!
Jalat vetelänä upeasta maastolenkistä hepan kanssa, eipä pakkanen haitannu yhtään! Siitäkin ihanuudesta joutuu luopumaan, jos tässä joskus raskautuu..Tosin tällä hetkellä ei yritystä laisinkaan..
Tervetuloa mukaan ikuinenkuumeilija! Jos Inalan on vaikea päivitellä listaa, olisiko joku muu innokas? Kivahan se olisi jos lista olisi lähes ajantasalla!
Plussatuulia teille!

Niin, meillähän mies on nyt alkanu pistämään vastaan, kuulemma 3 riittää eikä enää halua lisää. En jaksaisi nyt ymmärtää kun mun kuume / kaipuu niin kova!! Eikä me oikein asiasta pystytä puhumaan, molemmat vaan hermostuu ja sitten päivä pilalla :D Miten saisin sen pään käännettyä?? Koska se on aivan loistoisä, parempi kun mä äitinä ;) Sillä olisi niin paljonn vielä annettavaa tällä saralla!! Toisaalta tiedän myös että se haluaa panostaa näihin nykyisiin täysillä ja pelkää ettei aika / voimat sitten riitä jos tulee lisää...

Itse voin päivittää jos päivittäjää tarvitaan mutta mun puolesta sen voi tehdä myös ken vaan haluaa, kunhan päivittyy :D

Korvapuusti

Moikka kaikille!

Voi harmi korvapuusti :( josko mies kuitenkin pehmiäisi, kun hetken mietiskelisi? Saattaapi olla, että alkoi vain hiukan jännittää. Toivon kovasti, että asiat selkiintyisi sinulle mieleisellä tavalla. Tuo on henkisesti rankkaa, tiedän. Kiva muuten jos jaksat alkaa päivittään listoja :)

Tervetuloa ikuinenkuumeilija :) Kovasti plussaonnea sinulle!!

Minäkin olin juuri maastolenkillä, se on vain niin ihanaa <3 Minä jouduin omastani luopumaan kun kuopusta aloin odottaa kun raskaudet on niin vaikeita. Nooh onneksi on kavereilla hepoja vielä.

Minä varasin tyttöpoppoon kanssa matkan englantiin, cruftsiin ( iiiso koiranäyttely) Ihana kun on jotain mitä odottaa :)

Heippa hei täällä taas lueskelemassa. Muksut juuri simahti. Yritän lukee tekstejänne ja tutustua teihin niiden kautta :) Juu kyllähän tässä on ihan kivasti ehtinyt jo tähän ikään ajateltuna (22-v.) Meidän muksut ovat syntyneet helmikuu/2007, elokuu/2010, ja elokuu/2011 ja taas kuumottaa :ashamed: Mites teillä muilla, onko lapset ollu mustasukkaisia aina uuden sisaruksen osotusaikana ja synnyttyä vai ovatko ottaneet hyvin vastaan? Miten luulette että neljäs lapsi muuttaisi elämäänne?

-Ikuinenkuumeilija-

ikuinenkuumeilija:Meillä ei ole koskaan ollut mustasukkaisuutta. Luulen, että se ainakin osittain johtuvan siitä, että ovat olleet pienia sisaruksen tullessa. Esikoinen oli 1v5kk ja kakkonen 1v9kk. Nyt voikin olla ihan toinen ääni kellossa kun kuopus ehtisi täyttämään 3v. Mutta saa nähdä.:)
Enkä myöskään usko neljännen lapsen sekoittavan pakkaa mitenkään järisyttävästi. Esikoinen ja kakkonen varmaan ovatkin ne mitkä sen mullistuksen tuo, minä ainakin kolmannen jo otin hyvinkin lunkisti :)

Dpo 9 ja en aijo yhden yhtäkään dippausta tehdä ennen kun on oikea aika!:saint: Eikä tällä hetkellä kaapistakaan löydy kun ei herkkiä joten en kokeile. Mä en ees ikinä oo saanu haamua vaikka dpo10 jälkeen on koettanu kattoa, joten olkoon. =)

Multa vietiin viisaudenhammas tänään :kieh: Auuuuuh.. 2 piti leikata, mutta eipä lähtenyt kun yksi koska se oli todella hankalasti ja sen todellakin huomaa nyt kun puudutus hälvenee.. *SÄRKEEE!*

Onnea viinikalle plussasta ! Onnea odotukseen :)

Esikoinen tais olla mustasukkainen kun keskimmäinen syntyi. Kuopuksen syntyessä ei tainnut mustasukkaisuutta olla.
Neljäs lapsi ei varmaan vaikuuttais elämään muulla tavoin, kun että talo jää pieneksi :)

Tällä hetkellä ei kyllä oo minkään valtakunnan tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Kp 16/25-28

viinika Onnea mielettömän paljon :)

Meillä esikoinen ei ollut mustis, oli 2,5v kun tosikko syntyi. Kummatkaan tytöt eivät olleet mustiksia kun kuopus syntyi, Tytöt olivat 6vee ja 3,8vee. Molemmista tytöistä oli tosi paljon apua ja oli iihanaa nauttia pikkuvauva vaiheesta kun " isot" olivat jo omtoimisia eivätkä tarvinneet äitiä koko ajan. En usko minäkään, että neljäs sekoittaa tätä palettia mitenkään erikoisesti.

Itellä menossa kp9/33-? Nyt kyllä luulen että mun kierto ei enää heittele mitenkään kauheasti. Olen koittanut vähentää juoksemista ja lisätä syömistä ;) Ja jo nyt alkaa semmoset oviksen "esi-oireet" , että eköhän sen tikuta kp15-18 välissä.

VIINIKALLE ONNITTELUT! Aivan ihanaa!! Olen iloinen puolestanne!!

Voisin laittaa uuden ketjun alulle kun Inalasta ei ole nyt viikkoihin kuulunut mitään. Eli jos se on muille ok (en laita jos joku vastustaa) niin aloitan yhden ja kaikki halukkaat voi ilmoittaa tietonsa esim nykyiset kp:t jne :)

Korvapuusti

Yhteistyössä