asiakaspalvelu ja sen ihanuus siis todellakin se on kivaa duunia
kymmenen vuotta alaa nähneenä on vaan vaihtelu virkistävää
missään tapauksessa en tarkoittanu moittia ihmisiä jotka tykkää siitä työstä
itekin nautin olla ihmisten kanssa, mutta aikansa kutakin
jonain päivänä saatan olla taas kaupassa töissä mistä tätä elämää tietää
keiju toivotaan että pian saat kokonaiset yöt, yritä ees pienet päiväunet jossain väliss jos mahdollista.
koita jaksaa :hug: jos pitempään jatkuu tollaisena, kehottaisin kääntymään lääkärin puoleen.
oma tilanne sai taas käännöksen joo, puolenvälin kivut heilahti ruutuun . niin, sen piti olla myönteinen piirre.
miehelle vinkkasin et nyt sit tänään ois yks otollisista ajankohdista lisääntymisen suhteen
NIIN: jaa-a mites sitten kannattaako nyt sitten vielä sittenkään....
:O mitä???!!! ei nainen ymmärrä tällasta edestakas vekslaamista!!! mä jo melkein olin ajatuksissani illan lemmen puuhissa, kun matto vedettiin kerralla jalkojen alta.
ymmärrän toki että elämäntilanteessa on tällä hetkellä työn puolelta hiukan epävarmuutta, että jos se selkiintyisi niin homma ois ok.
eli siis meillä juttu jäi tällä erää auki. mies totesi, et no eihän tätä nyt heti tartte päättää. niin. ei nyt, mutta illalla kyllä. ovulaatio ei kestä kauaa, ja sit tarvii taas odotella kuukauden päivät ennen seuraavaa kertaa.
kunhan työpäivä on kokonaan ohitse, toivon että saan jonkun vastauksen. joko sanoin tai teoin
taloudellinen tilanne tottakai on arvioitava, mutta pahimmassa tapauksessa asian selvenemiseen menee vielä puoli vuotta. no, jos en raskaudu ennen kesää, niin siinä tapauksessa pääsen käymään terassilla kavereiden kanssa
onneks meillä ei tule riitaa tällasistakaan asioista, ei oikein ikinä mistään, niin asiaa voi avoimesti vaan jutella. ja nyt saa mies ainakin loppupäivän rauhassa funtsia oman työnsä ohella
kyllähän se niin on että ehtiihän tuota myöhemminkin, mulla vaan tää ikä on se kompleksi mikä väistämättä puskee vastaan.... kyllä on vaikeeta