Hakutulokset

1. I

NELJÄTTÄ kuumeilevat 2012 vol 1.

Fourth Gift: Iso halaus ja uutta yritystä! Eiköhän se jo kohta nappaa. Itsellä jumalattomat viiltelyt alavatsassa mut ei vuotoa. Erittäin inhottava olo. ja omaa napaa: pelottaa ja jännittää ja hormonit on ihan sekaisin.. eilen iski tajuntaan vähän monta asiaa. Ihan ekaks olis tosi kiva jos...
  2. I

Ohhoh, Äiti maa. Olen itsekin huomannut, että kiinnitän ihan eri tavalla huomiota kropan muutoksiin. Toisaalta, mä kiinnitän muutenkin herkästi huomiota noihin asioihin, kun on nämä omat vaivat. Itselläkin vuoto loppui tänään aamupäivällä.. noh, katsellaan.
  3. I

Fourth gift: Mä jännitän täällä sun puolesta ihan intopinkeenä. Sonderi: höh.. :/ toivottavasti se nyt ei kuitenkaan olis se pissatulehdus(kaan).
  4. I

Kenguru ja Pikkumami85. Lisäilen teidät tuonne meidän listaan vaikkapa taustaileviksi. Hihkukaapas heti kun se yrittäminen alkaa.. :D
  5. I

Sonderille myös tervetuloa joukkoon ja toivotaan että tärppäisi jo ekalla. Bullalle toivon myöskin plussatuulia oikein kovasti, tiedän mitä on olla malttamaton näiden asioiden suhteen. Omaa napaa: vuotoa, vuotoa, vuotoa.. vähän yli puolivälissä kiertoa ja verta vuotaa kuin olisi niagara...
  6. I

Tervetuloa *Kenguru*! Täällähän saa majailla vaikka vasta varovasti suunnittelee koko asiaa.. haluatko että lisään sinut jo tuonne ensimmäisen viestin listaan?
  7. I

Moikka! Ei sua oo kukaan unohtanut. :) Ja onneksi olkoon tukiperheestä. Meillä teini on tukiperheessä kaksi viikonloppua kuukaudesta ja vähän miten sattuu loma-aikoina. Nytkin on siellä, ja tulee torstaina takaisin kotiin. Vähän oon myös kateellinen sulle, että jaksat olla niin sinnikäs ettet...
  8. I

Osta osta!!! *yllyttää* :D Mä vetoan aina siihen että oon kuski, en voi juoda.. :D
  9. I

Äiti Maa: tsemppiä. Kyllä se siitä. Eihän sulla oo vasta kuin neljäs yrityskierto menossa. Perässä tullaan eikä täälläkään oo vielä osunut kohdilleen. Lepo on vanhemmille tärkeää, vaikka vaikealta tuntuukin ensin antaa lapset hoitoon. Fourth Gift: nyt on tiedot korjailtu. Monesko yrityskierto...
  10. I

Noh, siinähän nuo kun yöllä laittelin.. :D Korjaillaan.
  11. I

mä voin lisäillä ne plussanneetkin tänne edellisestä ketjusta, Itse ajattelin etten lisää plussanneita viime vuoden ketjusta tänne, kun ne on viime vuoden juttuja. :) Mutta eipä tuo maailmaa kaada jos sen tuohon lisäilen. :)
  12. I

**NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

hypätkäähän sitten tuonne uuteen ketjuun kaikki. :) http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2076316-neljatta-kuumeilevat-2012-vol-1-a/
  13. I

Tämän suuremmitta puheitta hypätkäähän mukaan. Itse lähden viettämään Uutta Vuotta ystävien luokse, ja palailen maisemiin huomenna.
  14. I

Sujuva siirtyminen uuteen vuoteen. Tervetuloa joukkoon, jos kuumeilet neljättä lasta. Esittelethän itsesi meille muille, kun liityt seuraamme. Minä toivotan tehokkaita plussatuulia tälle vuodelle kaikille tässä ketjussa majaileville! AJANTASAINEN TILANNE: nimim...
  15. I

Hih, kerrankin mun elämässä jotain positiivisia uutisia kaikkien taistelujen keskellä. Ja EI, en ole plussannut vielä. :/ Ollaan molemmat miehen kanssa ihan tulisilla hiilillä vaikka vielä kuukausi sitten meinasin että tulee jos on tullakseen. :D Toi mies on hyvä lietsomaan innostusta. Ne...
  16. I

Mä aloitan uuden ketjun sunnuntaina, 1.1. 2012 joskus tuossa aamupäivällä. Käytetään siihen saakka tätä ketjua.
  17. I

Kiitti, enköhän mä osaa. :) Olin joskus vuonna kivi ja kirves, kun tuota keskimmäistä odotin, hyvinkin aktiivinen tällä sivustolla ja ylläpidin keskusteluja. Taitaa mennä vanhasta muistista vielä. :D
  18. I

Jollei kukaan muu halua, niin mä voin aloittaa uuden ketjun listoineen ja ylläpitää sitä siihen saakka kunnes itse siirryn plussanneiden puolelle.
  19. I

Relaatio 29

Kiitos relaation laatijalle, tämä oli sopivan haastava relaatio! Ruusuja ja risuja kuitenkin tulee. Ruusuja: aihealueet olivat mielestäni hyvin valittu. Vähän jokaiselle jotakin. Lisäksi meillä sekä mies että minä teemme relaatioita, istuen omien koneidemme ääressä ja vaihdellen sanoja...
  20. I

ONNEA kaikille plussanneille! Just tuossa laskeskelin, että vanhin sai alkunsa marraskuun lopussa, keskimmäinen tasan tarkkaan jouluaattona ja nuorin uutenavuotena.. D Oliskohan meillä mahkuja tähän neljänteenkin näinä päivinä? :D Se alavatsakipu sit meni pois itsekseen, eli...

Yhteistyössä