Hakutulokset

1. I

Relaatio 29

AARGGHH!! Heti kun mä lopetin kyttäämisen niin se tuli ja nyt mä oon ihan myöhässä. Piru vie. Noh, aloitan nyt sitten ratkomaan.
  2. I

**NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

Heräsinpäs tänä aamuna maailman repivimpään alavatsakipuun. :/ Soitin terveysneuvontaa, että auanko tätä pitäis kestää ja mitä mä teen. Ohjeeksi sain ottaa yhden buranan ja yhden panadolin ja odotella noin kahteen saakka, tai jos särkylääke vaikuttaa, mutta myöhemmin päivällä kipu palaa, sit...
  3. I

Meidän ystäväpiirissä noin puolella on lapsia, yksi tai enemmän. Tosin ei kenelläkään ole kolmea enempää.. ja sinänsä harmittaa, että tosi monelta (myös mun isältä) on kuultu, että tiedättekö että vaikka raamatussakin sanotaan, että lisääntykää ja täyttäkää maa, niin ei se teitä yksistään tarvi...
  4. I

Mä tein toissapäivänä negan.. vaikka olinkin melkoisen varma etten ole vielä raskaana ja testi piti tehdä lääkärissä kun määräiltiin lääkkeitä, niin tuli tosi paha mieli. :/ Lisäksi hajotin polvenikin lauantaina töissä, joten on kaikinpuolin kurja olo. Että ei tästä vielä mihinkään olla lähdössä.
  5. I

Murrosikäisen/teinin masennus ja uhma

Kuule, meillä on ihan samanlaista, tosin teini ei ole saanut vielä lääkitystä. Meillä tilanne on niin pitkällä, että neiti tuplaa seiskaluokkaa, vaikkei numeroiden perusteella tarvitsisi, sillä poissaoloja on niin paljon. Nyt vaan tilanne on se, ettei tyttöä saa kouluun ollenkaan eikä koulun...
  6. I

Piti ihan laskeskella, mä kun en juurikaan mieti että monesko päivä on menossa.. mutta siis päivä 11.
  7. I

kp keskimääräisesti 27 ja yk 2. :) noi kiertopäivät vaihtelee jonkun verran, ilmeisesti kroppa vielä palailee hormonikierukan jäljiltä.
  8. I

~ relaatiot 27 ~

siinä noin ensi alkuun. Välimeri-ruutu ratkes aika helposti wikin avulla.
  9. I

~ relaatiot 27 ~

se 9 ei oo mikään taikuri vaan yks juttu mikä taikureilla usein on. Liittyy pupuihin.
  10. I

~ relaatiot 27 ~

Sukupuutot on sukupuuttoon kuolleita lajeja, wikipediasta löytyy melkoisen helpostikin luokista. Ne suk. jutut on sen jäseniä. Haltin 6 on Haltin omistama yritys, 4 ja 10 ei ainakaan lähde Haltista ja se 2010... no ei sitä löydy enää googlella ollenkaan, tai siis sain tulokseksi äsken...
  11. I

~ relaatiot 27 ~

Niin no mä etsin ton kolmikirjaimisen Wikin listasta, se toinen siihen liittyvä on sen saman pokemonin toinen muoto. Ja sit ne muut sanat. Se missä on 3+6 on taikuri ja sit ne siihen liittyvät sanat on sellasia, että toinen liittyy tiiviisti tohon taikuriin ja toinen on pokemon joka on...
  12. I

~ relaatiot 27 ~

Sanonpa sulle taikasanan: luoshu Tiedät varmaan mitä tehdä tuolla. :)
  13. I

~ relaatiot 27 ~

tää on vanhentunut tän eläimen nimitys
  14. I

~ relaatiot 27 ~

keksitkö nää jo? BV on elokuvan kantava teema (tosin piti kaivaa kivien ja kantojen alta, enkkuwikin kuvatekstistä sit löytyi) ja se valkoisen lam on sellanen maa missä näitä on paljon
  15. I

~ relaatiot 27 ~

liittyy suomen sisällissotaan
  16. I

~ relaatiot 27 ~

Ja se oli siinä! Kiitos laatijalle, tämä oli mukava, tosin viimeisen sanan kanssa meinasi mennä hermot. Jään tänne vielä auttelemaan muita, jos apua tarvitaan. Tämä relaatio tosin ratkesi ainakin mun mielestäni hyvin helposti ihan perinteisesti wikipedian avulla ja yleissivistyksellä.
  17. I

~ relaatiot 27 ~

Kaksi sanaa puuttuu! Kuka tahtois antaa vinkit seuraaviin: David Lynch-ruutu: BV 10 Välimeri-ruutu: veistos 10
  18. I

~ relaatiot 27 ~

Kaivos
  19. I

~ relaatiot 27 ~

Halti-ruudusta mä sinne taisin mennä. Anyway, kuten jo ehkä tajusitkin, se 9-kirjaiminen sana on tuo väri. Toinen sana on ainejärjestö toiselta nimeltään.
  20. I

~ relaatiot 27 ~

Se 9 + 5? Kirjoita Googleen valkoinen ja alemman ruudun keskisana. Vastaus on helposti löydettävissä.

Yhteistyössä