NELJÄTTÄ kuumeilevat 2012 vol 1.

Inala ja Fourth gift:hug:
Meillä suku ei kauhistelisi neljättä, osa suunnitelmista hiukan tietääkin. Sisaruksilla on kaksi lasta tällä hetkellä, suvussa lähinnä kolmea lasta muilla mutta meidän sisaruskatraassa on viisi sisarusta. Kaksi nuorinta tosin vasta murkkuiän kynnyksellä..
Kp 23. Ei raskausfiilistä ja herkkä testi näytti negaa..Luulisin että se siitä tässä kierrossa..Ensi kiertoon pakko ottaa kehiin joko tehopeittoilut tai sit tauko. Ei tunteiden vuoristorataa jaksa ja on melko heikoin työpanoksin nämä pari kiertoa kyllä menty:(
Tervetuloa joukkoon kaikki uudet tulokkaat!

Fourth Gift ja Sonderi.

Siinähän tuo tuli molemmilla pähkinänkuoressa. Se on omista voimavaroista ja jaksamisesta kiinni. Jotenkin tuntuu, että kun olen vanhempieni vanhin lapsi niin mun pitäisi edelleen heidän mielestään olla esimerkiksi nuoremmille sisarilleni, jotka eivät kyllä esikuvaa enää tarvitse. Vallankin kun nuorempi siskoni on pistänyt minuun välit poikki ihan täydellisesti, sillä en elä hänen arvojensa mukaisesti (sisko kääntyi muslimiksi). No, samapa tuo minulle.

Puhuin mieheni kanssa vielä illalla ja tänään asioista, ja hän lupasi, että jos mä koen liian raskaaksi yhteydenpidon vanhempieni kanssa, niin hän voi sen hoitaa ja käydä siellä lasten kanssa. Mulla on kyllä ihana mies, ymmärtää etten jaksa henkisellä tasolla paljoa isoja asioita kerrallaan, vaan väsyn siitä fyysisesti todella paljon pitkäksi aikaa.

Noh, tänään on parempi olo, kaikki muksut on kotona, kävin katsomassa meidän tulevaa omaa kotia, päästään vihdoin muuttamaan siihen 1.3., jollei nyt tule isoja takapakkeja. Tämä uusi, isompi, väliaikainen, mihin nyt muutettiin on kiva, muttei vedä vertoja sille omalle unelmakodille.

Niin että tällaista täältä. Ei vihlontaa, ei vuotoa, ei mitään. Olo on hyvä, tosin täällä on just nyt kamala meteli!! Liitynpä siis muksujen seuraan katsomaan telkkaria.

Huomenta!

Eilen illalla sain ovistestiin plussan :) Tänään jos vaikka pääsis hiukan peittoja pöllyttelemään miehen kanssa...

Kyllähän kuumeilu on henkisesti raskasta, mutta minä päätin ottaa kaiken irti tästä viimeisestä kuumeilu kerrasta. Uskon vakaasti, että kyllä se vauva jossain vaiheessa tulee <3

Eikös tuon ovisplussan saatua ole kuitenkin aikaa pöllytellä peittoja, vai onko nyt tänään myöhästä jo? En ole koskaan noita testejä käyttäny.Nyt ostin kun varasin ajan gynelle ja se sanoi että kannattaa kattoo ennen kun menen sinne. Josko nää kierrot oli nyt tasottumassa?!

Nih... näin unta suloisista kissan ja koiran pennuista. Huomasin että yksi koiran pennuista oli todella pieni ja karvaton. Ennenkuin ehdin tehdä mitään, ne suloiset kissanpennut ajoivat sen pikkuisen talon alleja söivät sen... Aamulla heräsin vatsan kouristeluun ja menkat alkoi vauhdilla.

No mies tossa yritti lohdutella, että nyt täytyy vaan sitten vuodon loputtua ladata sut varmuudenvuoksi joka päivä ...just!? Jaksaa sentään vielä naurattaa kun olivasta eka yritys kerta.

aaarghh.. en nukkunut koko yönä, sillä oli ihan kamalat yläselkä ja -vatsakivut. Olin lasten kanssa yksin kotona yön, joten en voinut lähteä lääkäriinkään sillä en olisi saanut ketään vahtimaan muksuja siihen aikaan. En voinut ottaa kipulääkkeitä, sillä ne olis tainnuttaneet mut umpiuneen, mitä ei saa tapahtua tuon keskimmäisen diabeteksen takia. Valvoin siis tuskissani. Noin neljän aikaan aamuyöstä alkoi tulvimaan. Verta alkoi vuotamaan kuin Niagaran putouksesta, ja se vaan jatkuu. On etova olo edelleenkin, mutta tuota repivää tuskaa ei juuri nyt ole, sillä otin yhden kipulääkkeen kun tuo vanhin muksu on pienempien kanssa.

Ei tällä tavalla ainakaan raskaaksi tulla. :/

Voi tätä päätä, toivoa yrittää repiä jos jonkinmoisesta asiasta.. Negaa eilen näytti päiväpissistä joten olen alistunut kohtaloon. Vuotoa odottelen.. No eilen sitten isännän kanssa touhuiltiin ja hetken päästä kun valutteli niin tuli vaaleanpunertavana housuun. Olin, että jes, nyt alkaa tuhruttamaan ja laitoin siteenkin. Eipä ole nyt sitten mitään kuitenkaan tullut. Eli eihän kiinnittyminen voi enää tässä vaiheessa tulla? Kp 26. Perhana, alkas nyt vaan niin loppuis piina..

Hei!

Tulin vaihteeksi tänne kurkkimaan ja huomasin että olin tuolla aiemmin plussanneissa.. Noh.. Täällä ei ole edelleenkään vauvaa tulossa.. Sain siis elokuussa toisen keskeytyneen keskenmenon vkolla 9.. Sikiö oli muutamia päiviä pienempi..
Eli edelleen kuumeillaan vaikka toivo alkaa kyllä jo hiipua.. Jotain täytyy olla vialla, mutta tutkimuksiinhan ei pääse ennenkuin on ollut 3 keskenmenoa tai yritystä takana kauan.. Eli odotellessa sitten..
Tuntuu hullulta että mikä voi olla vialla kolmen täydellisesti onnistuneen raskauden jälkeen.. =( Ei sitä voi ymmärtää..
Mutta nyt käyn lähihoitajakoulua niin kauan kunnes jotain tapahtuu.. Jos tapahtuu..
Mutta tsempitykset kaiklle muille! Minä vähän taustailen.. Ilmoittelen ku9itenkin välilä itsestäni.. Lähinnä tuolla keskenmenoissa kirjotittelen nyt..
Mutta täällä kp 3 tänään eli odotellessa menkkojen loppumista...

on niin ristiriitainen mieli itellä kans nyt.. tohtisko vaiko eikö vielä raskautua :D
näin kun menkat on ohi, tekis mieli miehelle soittaa töihin että hei, tules ruokiksella käymään kotona ;)
mä luulen etten mä sitä voi vastustaa puolen välin aikaan kumminkaan :D tää mies vei mun jalat alta jo ekalla tapaamisella, ei juurikaan tartte houkutella mua peiton alle sen kanssa.... huooooh :heart:
et toisaalta ei väliä vaikkei tärppäiskään kunhan saa vaan laatuaikaa tuon orhin kanssa :LOL:

keijulle lykkyä :popcorn:

vaavimasu voi toivotaan että nyt tärppäis, että ei tarttis mitään hoitoja... lempeitä plussatuulia siihenkin osoitteeseen :)

Se siitä sitten menkat alkoi ja fiilis on paska.
Kuinka tää voinkaan olla näin vaikeeta. Ensimmäistä kertaa miehestäkin paistoi pettymys läpi.
Voin vain kuvitella niiden tunteet, jotka yrittävät sitä ensimmäistä vuosikausia.
Jos vielä kerran ja sitten jään taustailemaan. Kp 1/25-28 ja jumankauta yk 8.

Tsempitykset kaikille murheen alhossa rämpiville :heart: Eiköhän se päivä paista taas meidänkin risukasoihimme. Bullalle :hug: ja kaikille muille myös.

Keijulle peukut, mun ymmärtääkseni jos saa testilla ovisplussan niin ovis tapahtuis n.24h päästä vai aikana.. Jomminkummin kai :ashamed: En ihan itsekkään tiiä, kun ekaa kertaa semmottia tässä nyt on testaillu.

N.a.p.a: Rauhaisaa lomailua, lasten kanssa laatuaikaa, oikein mukavaa. Miehellä kauhea työstressa, se ei todellakaan ole mukavaa, pelkään pahoin, et jää tän kuun oviksetkin hyödyntämättä, kun toisesta on ihan veto pois :(. Saa nähdä nyt, sillä on taas NIIN monta rautaa tulessa, et heikompaa vois huimata..

Minäkin lähettelen tsempityksiä kaikille sitä tarvitseville.:hug:

Itellä on nyt ollut vähän hiljaista tän palstailun suhteen, kun työt painaa päälle. Eipä ole sitten kauheesti ehtinyt kuumeilemaankaan, mutta ovis tuli hyödynnettyä ahkeraan ja nyt sitten on piinapäivät pahimmillaan päällä. Ei kummempia oireita. Viikonloppuna viimeistään tietää onnistiko tässä kierrossa vai alkaako yk5. : /

Plussatuulia!

On sellainen olo, että menkat alkaa ihan kohta :( Makeaa tekee mieli aivan järettömästi...vatsaa turvottaa ja jomottaa. Nooh onneksi on keksitty karkit, joita rakas mies lähti juuri hakemaan :) En vaan tuohon karkkii enään haluaisi koukuttua, kun siitä itseni olen vierottanut. Onko muita jotka on hiukka hysteerisiä painostaan? Minä olen jo miettinyt, että miten handlaan raskauden painonnousun:( Kurjaa kun ei oikein voi enään nauttia mistään suupalasta minkä suuhun laittaa.

Plussatuulia kaikille

Billabee: Toivotaan, et olis tärppi käynyt! :) Parempi se noinpäin, ettei asiaa ehdi edes ajatella :)

Keiju-81: Itsellä on ihanpäin vastoin, hyvä jos kahdessa viimeisessä raskaudessa on yhteensä tullut 10kg painoa lisää. Laihduin suurimmaksi osaksi. Ruokahalu katoaa ihan tyysti :( Eikä se oikeastaan ole mistään kotoisin koska sitten ruoskin itseäni kun en syö. Väkisinkään syöminen ei ihan suurta nautintoa suo. Esikoisessa painoa tulikin enemmän, mutta näistä tytöistä ei juurikaan mitään. Keskimmäinen oliskin sitten pieni vauva, 38+6 syntyi ja 2880g painoa, 46cm pitkä. Viereisessä sängyssä sairaalassa oli yli 4kg vauva, se näytti jättiläiseltä.
Eikä muutenkaan juuri tule katsottua mitä suuhuni laitan, kai mä saan siittä syyttää geenejä ja hyvinkin suoria "putkia"..:D Kaikki lihottava herkku kyllä uppoaa ihan ilman vaikeuksia ja olen kuitenkin normaalipainoinen, ehkä vähän keskimittaa pidempi :)

Äiti maa : Joo mulle on tullut 2 ekassa raskaudessa noin 30kg painoa lisää. On kyllä lähtenyt heti poiskin. Viimosessa ei tullut kuin 6kg. Mäkin olen ihan normi painoinen ja pituinen noin 172cm/53kg-54kg. En ole koskaan ollut mikään painon kyttääjä, ja liikkunut aina omaksi ilokseni. Viimevuonna tapahtui monia ikäviä asioita ja sain jokusen lisäkilon ja kun ne huomasin sain jokun ihme paniikin ja aloin tarkkailla syömisiä yms...taisi mennä hiukan yli tuo homma ja nyt en oikein pääse eroon tuosta ahdistavasta ajatusmaailmasta :(

Keiju: No hui, sä olet kyllä jo tosi laiha. Sun ei tarvis kyllä yhtään varoa syömisiäsi, saisit painaa ihan surutta 10kg:kin enemmän eikä silti olisi ylimääräistä. :) Unohda vahtiminen (helpommin sanottu kun tehty, varmasti) Mut ihan oikeasti, sä olet kyllä noilla mitoille lipputangon taakse piiloon mahtuva. Eikä se, että joskus herkuttelee, kaada ketään kaivoon pikemminkin tekee vaan hyvää kun antaa itselleen luvan nauttia. Taatusti sen tiedätkin, omatuntosi voi sitten olla se vaikempi pala :hug:
Mä uskon, et kunhan jättää kaikenlaiset stressit, oli se sitten työstä tai syömisestä johtuvaa niin nää meitin vauvaprojetkitkin sujuvat helpommin.

Keiju: Todellakin olet hoikka. Itse olen n. 3cm lyhyempi ja painan reilut 10kg enemmän, enkä koe olevani lihava. Normipainossakin olen. Mutta painoa kyllä kyttään ja siitä stressaan! Nyt pitääkin keskittyä painohommiin ja hetkeksi unohtaa vauvailut. Inala: Siirrä minut taustailemaan. Pidän luovan tauon, kuikin teitä ja palaan kun siltä taas tuntuu...toivottavasti en ensi viikolla kinua siirtoa listalle:headwall: Plussatuulia teille kaikille!:flower:

kokkeli pahoittelut :flower:

bulla tervemenoa taustalle :hug: paras konsti onkin, että kun unohtaa koko asian mitä haluaa, ei ala stressaamaan liikaa.
mä päätin saman. tosin poikkeilen täällä jatkossakin. kiva jotenkin pysyy remmissä, kellä natsaa ja kuka taistelee viimeiseen saakka.
Rentoja aatoksia, kyllä me vielä tässä onnistutaan :)

"Hyvää ei odota koskaan liian kauan"..... muistetaan tämä sanonta :)

Yhteistyössä