Hakutulokset

1. I

Relaatio 30

Ahaa, tätä mä en tajunnutkaan eilen. Etsipä ihan toista valtiota tuohon ensimmäiseksi sanaksi. Kun sulla on jo se S....n os.... niin tuo 9+9 on samalla logiikalla, mut ekaksi sanaksi tulee toinen Euroopan valtio.
  2. I

Relaatio 30

Tuon alueen kansallisvaatteita tuon maan kielellä yksikössä ovat nuo kumpikin. Ja se 9+9 sulla on oikea arvio tuosta toisesta sanasta, mutta et oo voinu käydä kaikkia wikin valtioita läpi jos et oo löytänyt. Auttaisko jos sanon että samaa kieltä sielläkin puhutaan, ainakin jossain päin?
  3. I

Relaatio 30

6: "usein toistettu (leikillinen) sanonta tai sanarimpsu" 11 ei oo mullakaan
  4. I

Relaatio 30

Rautalankaisempi vihje. Se ukon nimi on osa sitä sanaa. r........a.
  5. I

Relaatio 30

kiitos kaikille äskeisistä avuista!!! Pääsin paljon eteenpäin. Alarivin kaikki 3 ruutua ovat enemmän tai vähemmän hankalia. Ajattelin paneutua niihin kunhan saan kaikki lapset nukkumaan. Katsotaan silloin myös, jos musta on jotain apua. Ylärivin kaikki kolme ruutua ovat OK, samoin keskirivi...
  6. I

Relaatio 30

ko. panimon tuote, löytyy yrityksen kotisivuilta linkin "special beers" alta
  7. I

Relaatio 30

mikä se noi.. on? ja hä.. englanniksi.
  8. I

Relaatio 30

Mie olen ihan solmussa nyt tuon Dilbert-ruudun kanssa. Saisko näihin apua? A.A. 6+5, 7+5+7+6+7, 6+12 töyh..p.. 9 kis.. 22 "byli" 15 Paranoid-ruutu 11 vasemmalle? met.. + BS yhdistävä 9? botski 8? kons.. 10? WTF hiukseton 6+8 pnro 3 ja sitä ylempi 22? ja sit se pitkä...
  9. I

Relaatio 30

7+7 edustaa myöskin samaa kansallisuutta ja ammattia.
  10. I

Relaatio 30

Paskaan: Käännä se eka sana suomeksi monikossa... Paranoidiin: klassiset keikat on tällasia, siis se hieno nimitys.
  11. I

Relaatio 30

Ol mer .. toinen on belgialainen ja toinen saksalainen. Löytyy melkoisen helposti. Ovat itseasiassa panimoiden nimiä. Muita mullakaan ei ole.
  12. I

Relaatio 30

Tähän merkki: ok ok ok 4 ok ok 6 8 10 Pelin läpäisy: 345 / 438 (78.7%) Vihjeet: 2 / 4 Ei loppuratkaisua Sijoitus: 5 / 501 Jos joku haluaa apua johonkin niin nyt on hyvä aika kysyä. Olen jonkin aikaa koneen ääressä. Mä en jaksa keskittyä noihin mun jumeihin niin voin...
  13. I

Relaatio 30

Thü.. 6 9 on tavallaan itsestäänselvä asia. Mikä se Thü on?
  14. I

Relaatio 30

Kiitti, olin jo menossa nukkumaan kun keksin tuon itse ja sainkin yhden kulman siitä ruudusta auki. Nyt vois hiukan aikaa tutkia löytyykö tuolta relaatiosta nyt sellasia sanoja jotka on itsestäänselviä hyvin nukutun yön jälkeen.
  15. I

Relaatio 30

Tässäpä apuja
  16. I

Relaatio 30

Merkkaan tilanteen: 5 1 3 7 ok 4 7 8 9 Pelin läpäisy: 302 / 438 (68.9%) Vihjeet: 1 / 4 Ei loppuratkaisua Sijoitus: 2 / 343
  17. I

Relaatio 30

suomenkielisen wikipedian 40. hakutulos kun laitat tuon boom..sanan hakusanaksi.
  18. I

Relaatio 30

Eti Dilbertin hahmot suomeksi, tuo on ihan selkeesti siinä listassa. :D As.. mulla on se 6 siitä, muttei 14...
  19. I

Relaatio 30

Rovio selviää todella helposti jos saa toista kautta auki. Mä en tiedä vielä sitä koko ketjua siihen suuntaan :) Tho.. aukeaa myös alakautta helpoimmin ja boom... noh, saksalainen nainen on se, ketä etsitään. Sitä ei saa mun mielestä muualta päin aukikaan, joten on pakko etsiä noin.
  20. I

Relaatio 30

Ja jos joku vois vaikka vähän auttaa tossa Dilbert-ruudussa. Siinä ei ole edelleenkään kuin ne pääsanasta lähtevät sanat. Mä en vaan tajua tota.

Yhteistyössä