Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti
newman
[QUOTE="Pelaaja";26163339]Näitä pitkäaikaisimpia jumeja kyselisin;

Vääpeli Ryhmy:
vii... 7

WTF?:
ol... ja kir... välinen 5+3
net...sla... 4, 8, 6 ja oikealle 3 - löydät nää sieltä alhaalta luokka kohdasta, yksi on poimittavissa sivun nimessä. Nelosta mulla ei ole.

Dilbert:
töy... po... 9
Tser... 15

Soittakaa Paranoid kaikki neljä pääsanasta vasemmalle ja oikealle lähtevät

Eli näiden kanssa olen jumittanut jo tooooosi pitkän aikaan...[/QUOTE]

.

"Sohvi"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26163586:
jäänpä miettimään :D näitkö tuon mun huuto vinkin tuolla :)

sen verran kysyn tosta me..mu.. 7 et onko se joku tunnettu vai pitääkö kokeilla KAIKKI 7 kirjaimiset noista listoista mitä löytyy :D
7 löytyy wikistä sinisellä

newman
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26163586:
jäänpä miettimään :D näitkö tuon mun huuto vinkin tuolla :)

sen verran kysyn tosta me..mu.. 7 et onko se joku tunnettu vai pitääkö kokeilla KAIKKI 7 kirjaimiset noista listoista mitä löytyy :D
Joo, kiitos siitä vinkistä. Se bändi ei ainakaan mulle ollut tuttu, mutta ei toi metalli ole ihan mun lajinikaan.

"Pelaaja"
[QUOTE="Sohvi";26163817]Onko kellään Paskaan Az..Cam.. 9 vasemmalle?
Ei aukea myöskään se keikka hienommin[/QUOTE]

Ei ole se Az .. Cam.. mutta keikka hienommin on saman nimitys mitä esimerkiksi orkesterin esiintymisestä käytetään. Mikähän se toistaa ja toistaa mahtaa olla, eli se 6?

[QUOTE="Sohvi";26163817]Onko kellään Paskaan Az..Cam.. 9 vasemmalle?
Ei aukea myöskään se keikka hienommin[/QUOTE]

Paskaan: Käännä se eka sana suomeksi monikossa...

Paranoidiin: klassiset keikat on tällasia, siis se hieno nimitys.

"Tipi"
Ja taas ratkotaan! :)

Siis häh, mullekaan ei nyt kyllä yhtään aukea tuo keikan hienompi nimitys! Kaikenmaailman rundit pyörii mielessä, mutta noissa klassisen musiikin termeissä olen kyllä aika amatööri :/

"Pelaaja"
[QUOTE="Tipi";26163948]Ja taas ratkotaan! :)

Siis häh, mullekaan ei nyt kyllä yhtään aukea tuo keikan hienompi nimitys! Kaikenmaailman rundit pyörii mielessä, mutta noissa klassisen musiikin termeissä olen kyllä aika amatööri :/[/QUOTE]

Kun klassinen orkesteri soittaa, se pitää ko.....

"Tipu"
[QUOTE="Sohvi";26163992]No voi persus, minoon tuohon Paranoid 6 yrittäny keksiä tuota "hienoa keikkaa". Aargh, johan toi toinen sana oli aikaa sitten =D siis mikä se 6 on?[/QUOTE]

Minäkään en vaan tajua! Tietysti on joku ihan helppo, mutta pää lyö nyt ihan tyhjää! Hieno keikka? Ko...?? Jotain asiaa toistetaan?

"Pelaaja"
Minäkin jäin nyt miettimään sitä sa... osa... 9+9, eikä kyllä sytytä minullakaan yhtään. En sitten tiedä onko pitkä rellutauko syynä vai mikä, mutta tyhjää lyö tämän relaation kanssa koko ajan.

"Sohvi"
[QUOTE="Pelaaja";26164021]Minäkin jäin nyt miettimään sitä sa... osa... 9+9, eikä kyllä sytytä minullakaan yhtään. En sitten tiedä onko pitkä rellutauko syynä vai mikä, mutta tyhjää lyö tämän relaation kanssa koko ajan.[/QUOTE]

Jälkimmäinen sana on sama kun siinä sa.. osa..

Yhteistyössä