Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti
"Tipi"
[QUOTE="annu";26162335]Nøgne Ø 4 7 oikealle, siihen tarvis vihjettä että pääsee eteneen
sama ruutu ve 5 9 oikeelle ja ru 5 4ylös, noissa oon ihan jumissa[/QUOTE]

4+7 = laita nogne wikiin ja sieltä ol... listasta löytyy.
ru 5+4 = täällä voit huvitella

Tähän merkki:

ok ok ok
4 ok ok
6 8 10

Pelin läpäisy:
345 / 438 (78.7%)

Vihjeet: 2 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
5 / 501

Jos joku haluaa apua johonkin niin nyt on hyvä aika kysyä. Olen jonkin aikaa koneen ääressä. Mä en jaksa keskittyä noihin mun jumeihin niin voin hyvin auttaa muita.

"Tipi"
Jos joku haluaa apua johonkin niin nyt on hyvä aika kysyä. Olen jonkin aikaa koneen ääressä. Mä en jaksa keskittyä noihin mun jumeihin niin voin hyvin auttaa muita.[/QUOTE]

DILBERT
töyh... 9
kisä... 22
"byli" 15
A.A... 6+12

DAS BOOT
tulia.. 7

DILBERT
lap..työv... 11

Soittakaa Paranoid!
kan... we... 7
pääsanasta lluoteeseen 11 ja 6

:)

[QUOTE="VIERAILIJA";26162348]Ennenkuin menet tauolle, vinkkaa tuohon WTF? nuo jotka lähtee suoraan, en keksi mitään, siis nuo 7 ja 11[/QUOTE]

11 löytyy wtf:n wikistä, toinen 7 liittyy sanan välimerkkiin ja toinen 7 sanan f:ään.

[QUOTE="VIERAILIJA";26162463]11 löytyy wtf:n wikistä, toinen 7 liittyy sanan välimerkkiin ja toinen 7 sanan f:ään.

enkkuwikistäkö??
ei löydä eikä tuota f sanaakaan[/QUOTE]

pistä wikiin wtf siirtyy sivulle, in.... siinä se lyhempänä muotona... ja mitä toi f-sana sit on?

[QUOTE="VIERAILIJA";26162463]11 löytyy wtf:n wikistä, toinen 7 liittyy sanan välimerkkiin ja toinen 7 sanan f:ään.

enkkuwikistäkö??
ei löydä eikä tuota f sanaakaan[/QUOTE]

no ei kun ihan suomi-wiki, tai itse asiassa kun kirjoittaa hakuun wtf, se ohjautuu internetslangisivulle, joka on melkein vastaus tohon 11:een. Ja sit jos mietit mistä tuo f on lyhenne, niin mitäs se sen sanan toistelu on?

"Tipi"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26162459:
mun WTF? puuttuu:
kir... 3+5 ja 4
ol..me... 10 ja 12 Onko sulla noiden yläpuolella oleva? Sitä kautta löytyy ainaki 10, joka on tunnettu merkki/panimo
ky.. ja va.. yhdistävä 13 = mikä esim. tv-ohjelma se on, jossa näitä molempia esitetään :)
sitaateissa oleva
pos... 3
Tuossa jotain

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26162459:
mun WTF? puuttuu:
kir... 3+5 ja 4
ol..me... 10 ja 12
ky.. ja va.. yhdistävä 13
sitaateissa oleva
pos... 3
Ol mer .. toinen on belgialainen ja toinen saksalainen. Löytyy melkoisen helposti. Ovat itseasiassa panimoiden nimiä. Muita mullakaan ei ole.

"Tipi"
Kyllä ei löydy oikeaa saksalaista olutta/panimoa! Saisiko siihen hyvin suoran vihjeen, ei jaksa enää noita olutsivuja! Oon tutkinut alkonkin sivuja enemmän kuin tähänastisessa elämässäni yhteensä :D Wikipedian saksalaiset panimot-listassa on neljä panimoa, mutta eivät käy :/

[QUOTE="Tipi";26162555]Kyllä ei löydy oikeaa saksalaista olutta/panimoa! Saisiko siihen hyvin suoran vihjeen, ei jaksa enää noita olutsivuja! Oon tutkinut alkonkin sivuja enemmän kuin tähänastisessa elämässäni yhteensä :D Wikipedian saksalaiset panimot-listassa on neljä panimoa, mutta eivät käy :/[/QUOTE]

se löytyy siitä vehnäolut wikistä, katso tarkkaan ;)

"Sohvi"
Ei pysty Newmania autaa kun kaikki samat puuttu

Ryhmy:
ruususta lähtevä 6,9,6,9
as..pu.. 9
taiteilijoita yhdistävä 11
mar.. ja lik.. yhdistävä 8
Ryhmy 10

Das boot:
tuli..7
kiel.. op.. molemmat 9 on vastasanakin mutta ei aukee
am.. 8