Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26161751:
Nogne o ruudun pahimmat jumit on: suo...v... 8, päh...ra 7, alas 4+5, hor... 3+8, rajalla 15 joka yhdistyy toisen ruudun bl..sa...

osaisko joku ees yhessä noissa jelppiä :)

Tuosta suo....ve 8 löytynee yksi valtameri, alas 4+5 on yksi panimon oluista, löytyy panimon sivujen listalta, siitä löytyy sitten alaspäin bändi ja siitä keksi sen rajasanan 15 musiikkityylinä. Mutta itse en ole päässyt siitä suo...v... sinne suuntaan josta olet tulossa kuin sen 5-kirjaimisen su... sanan, joten voisit sinnepäin vihjaista.

Se hor 3+8 löytyy kun keksii mitä se kolmekirjaiminen sana siinä alussa voisi olla, se on englanniksi uusi.

päh...ra en ole itse päässyt, se ilmeisesti tulisi kun keksisi niitä suo...ve... vasemmalle meneviä sanoja.

en ole vielä perehtyny Nogne O ruutuun, kun vaikuttaa niin heprealta....

Auttasko joku dilbert ruudussa laps..t..voi 11, aukeis siitä se viereinen ruutu. Mulla on vielä kiinni oikean puoleisimmat ylin ja alin ruutu ton lisäks.. Siit olisin kiitollinen paska-ruudun Thü.. jatkuva 6+9, mikähän mahtaa olla?

[QUOTE="Pelaaja";26161802]Tuosta suo....ve 8 löytynee yksi valtameri, alas 4+5 on yksi panimon oluista, löytyy panimon sivujen listalta, siitä löytyy sitten alaspäin bändi ja siitä keksi sen rajasanan 15 musiikkityylinä. Mutta itse en ole päässyt siitä suo...v... sinne suuntaan josta olet tulossa kuin sen 5-kirjaimisen su... sanan, joten voisit sinnepäin vihjaista.

Se hor 3+8 löytyy kun keksii mitä se kolmekirjaiminen sana siinä alussa voisi olla, se on englanniksi uusi.

päh...ra en ole itse päässyt, se ilmeisesti tulisi kun keksisi niitä suo...ve... vasemmalle meneviä sanoja.[/QUOTE]

suo.. on jotain muutaki ku mauste, sillä aukeaa varmasti lisää :)

en ole vielä perehtyny Nogne O ruutuun, kun vaikuttaa niin heprealta....

Auttasko joku dilbert ruudussa laps..t..voi 11, aukeis siitä se viereinen ruutu. Mulla on vielä kiinni oikean puoleisimmat ylin ja alin ruutu ton lisäks.. Siit olisin kiitollinen paska-ruudun Thü.. jatkuva 6+9, mikähän mahtaa olla?

se thü... on se yleisnimitys sille mikä se on, jonku maan jotain :D

Joo, en tiedä jaksanko tätä. Etenkin Dilbert, Soittakaa Paranoid! ja WTF? ovat niin jumissa, ettei edes tiedä minne kääntyisi niiden kanssa. Tuolla WTF-ruudussakin olisi niitä hemmetin lyhenteitä satoja mahdollisia, ettei jaksa edes miettiä niitä. Jo pelkästään Paranoidista sekä vasemmalle että oikealle lähtevät sanat 11, 6, 7, 9 ovat täysin hukassa, ei keksi niin mitään.

Meikäläiselle taitaa tämä olla liian vaikea. Mutta kai se pitää vielä pari päivää koettaa ennen kuin luovuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26161859:
mää poistun ruuanlaittoon, palaan pian :wave:

5 6 7
5 ok 1
8 9 9

Pelin läpäisy:
306 / 438 (69.8%)

Vihjeet: 2 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
8 / 482

Olet melkein sata sanaa minua edellä. :) Mutta en olekaan mikään kovin nopea ja hyvä ratkomaan näitä. Esimerkiksi tuolla WTF ruudussa minulla on alkusanasta vain ne...sl... ja kir... eikä muuta, enkä tiedä kuinka niistä mitenkään järkevästi etenisin.

Aivojumeja ihan urakalla, vihjeitä en vaan tajua nii millään :D. Tyhmäkö?

Aloitusruutu ja se alaviistoon 7, en pääse sen bonuksen enkkuwikiin mitään kautta :O
ja myös se homo 10, vaikka on vasta sana nii ei sit millään :) tämän sainkin
ranskalaisen pyhimyksen jatko :whistle:

Das boot 12, tähänkin ollu vihjeitä, mutta ei :(

Paskasta väliviivallinen ylös.

Muitakin totaalijumeja on, mutta näitä oon nyt miettiny jo aiiiivan liikaa.
Mulla niin vähän sanoja että en varmaankaan voi muita auttaa : /

Viimeksi muokattu:
tää on jotenkin tosi vaikee rellu,ainakin mun makuun. Ei yhtään voi järjellä pähkäillä vaan pitää kaivella ihan ihme reittejä tietoa. Eikä asiat oikein tunnu liittyvän loogisesti toisiinsa.. Mutta sinnikkäästi koitan vielä pähkäillä :D
Vielä on 2 ruutua kiinnkin, vissiin just nuo WTF ja Soittakaa paranoid.

Aloitusruutu ja se alaviistoon 7, en pääse sen bonuksen enkkuwikiin mitään kautta :O Löytyy hakemalla Saint Homobonus
ja myös se homo 10, vaikka on vasta sana nii ei sit millään :) Löytyy ihan sen vastasanan wikin alussa.
ranskalaisen pyhimyksen jatko :whistle: Jos tarkoitat sitä 5-kirjaimista, niin viittaa tyypin kuolemantapaan.

Das boot 12, tähänkin ollu vihjeitä, mutta ei :( Tutkaile Saksan laivaston historiaa, saksankielinen nimi.

Paskasta väliviivallinen ylös. Hae wikistä epätavallisia paikannimiä

Josko noista olisi apua.

Aivojumeja ihan urakalla, vihjeitä en vaan tajua nii millään :D. Tyhmäkö?

Aloitusruutu ja se alaviistoon 7, en pääse sen bonuksen enkkuwikiin mitään kautta :O
ja myös se homo 10, vaikka on vasta sana nii ei sit millään :) tämän sainkin
ranskalaisen pyhimyksen jatko :whistle:

Das boot 12, tähänkin ollu vihjeitä, mutta ei :(

Paskasta väliviivallinen ylös.

Muitakin totaalijumeja on, mutta näitä oon nyt miettiny jo aiiiivan liikaa.
Mulla niin vähän sanoja että en varmaankaan voi muita auttaa : /

Tuo alotusruutu alaviisto, mä kirjotin googleen homobonus ja enkkuwikin kautta tais kaupunki tulla, C:llä alkaa.
Homo 10 (jos puhutaan samasta sanasta..) on (kai) yks ilmakehän osa. On atm..sfä.. ja sitte on hom..sfä..
Das boot 12 puuttuu mullakin.

Kysytään uudelleen Ryhmyn Las... 10 ja siitä 8, sekä das Boot kiel... 12 ja "antipapa" 7.

Alarivin ruudut on mulla aika kehnossa jamassa. Oisko Paranoidissa antaa vihjettä "kunkusta" lähtevään kolmoseen tai K W 7. Keskisanasta puuttuu vasemmat 6 ja 11.

Dilbertissä tserno 15, ylhäällä olevat hommat 7 ja 15, pomo 9, sitaatti 6+12 ja muutakin puuttuu niin paljon,ettei viitsi kaikkea edes kysyä.

WTF?:ssä kir... 5+3 ja se pitkä sitaattirimpsu, plus paljon muuta puuttuu myös.

Kysytään uudelleen Ryhmyn Las... 10 ja siitä 8, sekä das Boot kiel... 12 ja "antipapa" 7.

Alarivin ruudut on mulla aika kehnossa jamassa. Oisko Paranoidissa antaa vihjettä "kunkusta" lähtevään kolmoseen tai K W 7. Keskisanasta puuttuu vasemmat 6 ja 11.

Dilbertissä tserno 15, ylhäällä olevat hommat 7 ja 15, pomo 9, sitaatti 6+12 ja muutakin puuttuu niin paljon,ettei viitsi kaikkea edes kysyä.

WTF?:ssä kir... 5+3 ja se pitkä sitaattirimpsu, plus paljon muuta puuttuu myös.

samat puuttuu : /

eiku las... 10 on täyte, viepä hiiri yhen sinisen sanan päälle ;)

Ja taas jatketaan, muu elämä vaan meinaa haitata relaation ratkomista ;)
En osaa tällä hetkellä auttaa noissa ylemmissä.

DILBERT
töyh... 9
kisä... 22
"byli" 15
A.A... 6+12