Hakutulokset

1. L

Vauvan paino

Mulla oli eilen ultra 28+3 ja sain painoarvioksi 1300 g. Lääkäri sanoi, että vauva olisi n. 4 päivää kasvussa edellä, ja hieman keskimääräistä isompi. Näin ollen veikkaisin, että teillä vauva painaisi n. 1400 g ehkä?
  2. L

**Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

Mun on kauhean vaikea kuvitella, että kaverit häviäisi.. Ollaan kauhean läheisiä oltu meidän porukan kanssa jo yläasteelta, ja vaikka kaikki ollaankin vähän eri elämäntilanteissa niin en usko, että kukaan ketään hylkäisi. Tosi ikävää tollanen. Kyllähän sitä kavereiden pitää tajuta, että kun...
  3. L

Heips kaikki! Reissusta on palattu nyt! Ja päivitykset tehty! Heanna Mä sain mun ystävältä joka on kätilö sellasta öljyä millä se suositteli hieromaan välilihaa, sanoi, että auttaisi niin ei tulisi niin paljoa repeämiä! Ja mähän kokeilen vaikka kaikki kikat! Se ei ollut Ceridalia...
  4. L

** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

No niin, onnistuihan tuo! Eli huhtikuun ketju korkattu, löytyy normaalisti odotuspuolelta! :)
  5. L

Kesäkuun 2011 kullanmurut Masua kasvattavat: Nimim. synnäri, ja monesko 29.5 mama-84................SatKS..........3.lapsi 30.5 Minsku82...................POS.......... 2.lapsi tyttölupaus 31.5 emily81...................KOS........... .2.lapsi...
  6. L

HARHAANJOHTAJALLE ONNITTELUT!!! Ihana kuulla, että pikkumies voi hyvin! Wow, nyt paljon kaikkea hyvää teille matkaan, että poika kasvaa hyvin ja saatte hänet kotiin kesän alussa! Tulehan kertomaan meille sitten kuulumisia aina kun ehdit/jaksat :heart: Päivityksistä Tosiaan edelleen olen...
  7. L

Hui, Harhikselle lähetän täältä paljon paljon tsemppejä lepäilyyn ja toivotaan että se tuottaisi tulosta! Kaikkea hyvää ja me kaikki odotamme malttamattomina lisätietoja. :hug: mmilia08 Kiitos, brrr, onhan täällä vähän kylmempi mutta toisaalta ollut ihan nätti ilma! :) minimamma Ruisleipää...
  8. L

Heipsan kaikki! Tulin pikaisesti vain kukkuilemaan tänne, että luettu on päivittäin mutta oon anoppilassa niin ei ole omaa konetta mukana, ja näin ei tuu kirjoitettua hirveästi. Joten kaikki päivitykset ym. teen ensi viikolla, kärsivällisyyttä :) Tervetuloa uudet :flower: Laittakaa tosiaan...
  9. L

Elppa, tulin vain pikaisesti lohduttamaan, että melkein 8 kg täällä! Ja en oo edes herkutellut! Joten en ymmärrä miten joillakin se EI nouse :D Mulla BMI ennen raskautta 21, ja harrastan liikuntaa ja siltikin toi paino edelleen nousee aika verkkasta viikkotahtia. Lopetin jo stressaamisen kun en...
  10. L

Hei Milja11, ei oo suljettu ryhmä, tervetuloa! Mä päivitän tota etusivun listaa, että jos jaksat laittaa mulle yksityisviestinä lasketun ajan, synnytyssairaalan ja että monesko lapsi. :)
  11. L

Heipsan kaikille! mmilia08 Hyvä että kävit tsekkaamassa kuitenkin ja onneksi kaikki hyvin! Ja onnittelut prinsessalupauksesta :) rinderella Onko sulla turvotusta yhtään? Hassua miten kaikki kriteerit pitää täyttyä ennen kuin ne ottaa tosissaan! Mun kaverille tuli paha raskausmyrkytys...
  12. L

Harhaanjohtaja Hui, en osaa edes kuvitella paljon tuollainen pelästytti! Onneksi, onneksi ja onneksi vauvelilla oli kaikki kunnossa!!! Ja hyvä että verenvuoto lakkasi! Mistäköhän tuollainen voi johtua, ehkä joku verisuoni katkesi tms? Nyt tosiaan lepäilet ja otat niin iisisti kuin pystyt :hug...
  13. L

Moikkelis! Täällä on ihanan aurinkoista tänään :) omppunen Onneks ei oo tosiaan krampit tulleet takas, oli kyllä ihan ihme juttu! Mutta ei varmaan mitenkään tavanomaisesta poikkeavaa! Kiitos myös muille jotka kommentoivat, Perdy, Jessi, sannikki ja minimamma ainakin :) En tiedä mistä...
  14. L

****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

Heippa kaikki! Mäkin täällä aikoinani kirjoittelin ahkerasti Vaniljaisen kanssa, ja halusin tulla myös lähettämään paljon haleja ja tsempityksiä kaikille ja kevätplussia toivoen teille jokaiselle!!! :heart: Lily & 26+0
  15. L

Heips kaikki! Jee, perjantai! :) Huoh, mulla oli eilen jotenkin masispäivä.. Sain toissapäivänä jonku ihan kamalan vatsakrampin, ihan yhtäkkiä. Se tuntu ku koko vatsassa olis ollut suonenveto, vatsa ei ollut rentona yhtään ja perkele se sattu. Menin sit sohvalle makaa ja jopa kropan...
  16. L

Hello (hello olen kindermuna!)! tintsu86 Hienoa, että kävit juttelemassa kandeille! Munkin mielestä on tärkeää, että he oppivat ottamaan äidin tunteet huomioon ja ymmärtävät mistä esim. synnytyspelkokin voi syntyä. Oot ihan varmasti selittänyt aiemmin, mutta haluatko muistuttaa, että miten...
  17. L

Jessi75 Ootko zumbannut raskaana? Ne alottaa zumba-tunnit mun salilla ja mietin et onks se liian vauhdikasta mahan kanssa. Voihan sitä aina lähteä jos tulee noita ihme vatsalihaskramppeja! Joo osteopaatti on kyl varmaan joku n. 50 euroa, mä kävin kuukaus pari sitten kiropraktikolla hoitaa mun...
  18. L

Heipsan kaikille! Huh, niin paljon asiaa että varmaan puoleen jää varmaan nyt kommentoimatta :) Hankinnoista: Mulle tulee erittäin lyhyt vastaus tähän galluppiin, koska ollaan vaan ostettu muutama hassu vaate, sukkia ja pari kirjaa hetken mielijohteesta. Ollaan vähän varovaisia miehen...
  19. L

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

Tulin kesäkuisista kurkkimaan Vaniljaisen kuulumisia ja ihanaa, että kaikki on hyvin! On tässä kaikennäköisiä tuntemuksia ollut matkan varrella, mäkin aina ihan paniikissa :) Kohta sulla ylittyykin se maaginen 12 viikon raja :heart: Toivottavasti aristus menee pian ohi :hug: Laitathan mulle muru...
  20. L

Jessi75 Ihan mahdollista, että jos ton vauva-arjen jälkeen luen sen uudestaan, niin osaisin samaistua paljon enemmän. Sitä vaan miettii tosi naiivina (vaikka tietääkin, ettei asiat ole niin mustavalkoisia), että miten omaa lastaa voi edes mielikuvituksessaan satuttaa. Mutta, kokemattoman...

Yhteistyössä