Hakutulokset

1. D

Miesystävä aikoo tänään esitellä mun perheelleen ja mä en ole ollenkaan varma tunteistani. Mitä teen?

Mun veli on tulossa illalla käymään meillä ja hän tulee jonkun naisen kanssa. Oma isäni heitti tuossa joskus syksyllä tyttömme synttäreillä, että veli oli joku blondi kyytissä käynyt hakemassa navigaattoria lainaan. Siitä lähtien sitten on lähipiiri tiennyt, että veljellä on tyttöystävä. Minä...
  2. D

Olisin halunnut pojan en edelleenkä pääse yli, että masussani kasvaa tyttö

Minäkin alunperin näin itseni vain poikien äitinä. No mulla on nyt kolme tytärtä ja yksi poika ja näin tämän kuului mennäkin. En voisi kiitollisempi enää olla!
  3. D

Tuleeko suhteesta mitään, jos jo alussa pitää epäröidä tunteitaan. Vai onko se ihan tervettä ?

No mä en rakastunut mieheeni mitenään ensisilmäyksellä. Mieheni oli jo pitkään ihastunut minuu ja minä en häneen. Tapailin toistakin silloin joskus ennemmin, kuin siis seurustelemaan aloin nykyisen mieheni kanssa. Aluksi tapailut olivat aika väkinäisiä. Joku mussa oli, mikä piti miehessä...
  4. D

Mun vaistoni sanoo, että tämä mies ei ole sitä, mitä luulen. Mitä mieltä olette?

No miksi? Siis mä voisin itsekin sanoa noin. Kaikki miehet eivät ole mitään sanaseppoja.
  5. D

Mun vaistoni sanoo, että tämä mies ei ole sitä, mitä luulen. Mitä mieltä olette?

Miksi se mies olisi vain pillun perässä? Mä en saanut sellaista käsitystä nyt mitenkään. Vaan, että mies on kiinnostunut ap:sta, halua edetä hitaasti ja ei halua vakavoitua suhteeseen ennen kuin kunnolla tuntee toisen ja näkee vähän sitä arkeakin.
  6. D

Onko mulla ihan kamalan paksu vyötärö?

Oletko varmasti mitannut vyötärösi oikein? Sulla on todella pieni vyötärö suhteessa painoosi. Sun painoisilla naisilla on keskimäärin 10-30cm paksumpi vyötärö. Mikäli olet mitannut oikein, niin olet kyllä pihan pirun onnekas. Pudota painoa, sillä ylipainoa sulla on. Ainakin 10-15kg pois...
  7. D

SIEVITALO kokemuksia?

On aika uusi talovalmistaja. Muistaakseni 2011 valmistunut ensimmäinen sievitalo. On kuitenkin kokemusta paljon, sillä ovat ennen rakentaneet joitakin muita taloja. En muista mitä. Meillä oli yksi vaihtoehto Sievitalo ja saatiin kyllä todella laadukas kuva firmasta. Rakentavat pitkästä...
  8. D

Meille tulee neljäs tyttö!

Pyh sanon minä. Mulla on kaksi siskoa, eli meitä on kolme tyttöä ja sitten on yksi poika. Veljeni kanssa meillä on eniten yhteystä ja veljeni kanssa olen aina ollut eniten tekemisissä.
  9. D

Voittaako nuorempi nainen kaunedessa nelikymppisen, vaikka olisi kaunis nelikymppinen?

Harva Suomessa pukeutuu noin hienosti. Ymmärrän siis hyvin, että jollekin tulee mielleyhtymä "pankkiirin tyttäreen" tai "periättäreen". Mun mielestä kauniita ja nuorekkaita tyylejä. Ei tosiaan tätimäisiä. Olin pudota tuolilta, kun joku sanoi noita tätimäisiksi.
  10. D

Minkälainen talo/sisustus ei ole halpis, tusinaa, mauton yms? Kun teidän mielestä kaikki talot ovat rumia.

Älkää unohtako, että olette epäaitoja, näyttämisen haluisia, huonoitsetuntoisia ja wannebsnobeja, jos siivoatte kotinne, ennen kuin teille tulee vieraita! Terveen itsetunnon omaavilla ihmisillä on aina eteinen tupaten täynnä jos jonkinlaista romua, ikkunoissa vähän sormenjälkiä ja...
  11. D

Joko joku voisi kertoa, miksi tämä talo on laadutonta p*skaa, kun niin väitätte?

Oulussa ja Oulun seudulla on halpaa. Pari viikkoa sitten katsoin jotakin ohjelmaakin, missä kerrottiin, että Oulussa + lähiseudulla taloja myydään alle hankintahinnan. Kyllähän talot maksaa. 259000 ei mun mielestä ole mikään kova hinta tuollaisesta talosta. No okei, olematon vuokratontti on...
  12. D

Joko joku voisi kertoa, miksi tämä talo on laadutonta p*skaa, kun niin väitätte?

RTS:n mukaan keskikokoisiksi omakotitaloiksi luokitellaan 100m2-180m2 talot. Aika laajasti siis.
  13. D

Miehen mielestä olen liian hoikka ja hän ei ymmärrä, että vartalot ovat eri mallisia

Oletko sanonut miehelle saman, mitä nyt kirjoitit tänne? Jos mies ei edes keskustelun seurauksena ymmärrä, että loukkaa sinua ja on idiootti, niin jätä se sika. Mun ex oli samanlainen. Jaksoi päivitellä pieniä tissejäni ja kuulemma ruman laihoja jalkojani. Mulle ei sopinut farkut tai...
  14. D

olllanko me mielestäsi rikkaita ? millainen on rikas ihminen ?

Onneksi sinulla on mahdollisuus päteä tuolla älykkyydelläsi! :laugh:
  15. D

Ihanat tyttölapset <3

Vaikka tämä provo onkin. Meillä on poika rauhallisin. Meidän poika on se, joka leikkii rauhallisia leikkejä, puhuu rauhallisesti ja pihalla pelailee lähinnä jalkapalloa tai ajelee pyörällä. Esikoistyttö on meillä kaikkein villein lapsi, joka ei pysy sekuntiakaan paikalla ja puhuu jatkuvasti...
  16. D

Haluaisin pojan. Kannattako yrittää edes toista lasta, sillä haluan pojan "en lasta" ?

Ei ainakaan kannata yrittää lasta ennemmin, kuin olet saanut itsesi kasattua. Pohdit itseksesi, miksi on niin tärkeää saada poika ja sun pitää myös olla sinut sen asian kanssa, että saat tytön. Mäkin toivoin ekassa raskaudessa poikaa, mutta mulle oli koko ajan ihn ok, vaikka lapsi olisikin...
  17. D

Kyllä 250.000 saa olla rahaa, jos aikoo edes jonkinlaisen omakotitalon ostaa!

Pakettitalokin voi olla kaunis. Pakettitalojakin saa oikeasti miljoonaa eri mallia. Jos mikään malli ei miellytä, niin moni talotoimittaja kyllä suunnittelee sulle sellaisen talon, kuin haluat. Myöskin monet pakettitalot ovat todella laadukkaita. Etelä-Pohjanmaalla mekin asutaan. Yhtäkään...
  18. D

Asuntomessuilla käyneet. Suosikkisi?

Mullakin oli lähinnä Inhokki se Maja. Ihmettelin, miten joku oikeasti voi haluta sellaisen talon. Yläkerran raput ja käytävä muistuttivat lähinnä 70l kerrostalojen rappukäytävää ja huoneet todella epäkäytännöllisen oloiset ja hassusti sijoitellut. Viimeistelemätön betonipinta ei viehätä yhtään...
  19. D

Mikä siinä Älvärissä nyt on niiiin kauheaa ja laadutonta ja surkeaa?

Todellako te luulette, että ongelmana on vain matalat huoneet ja ruma keittiö?! Jos esteettisyys olisi ainut huono puoli älvareissa, niin meilläkin olisi ensimmäinen talo voinut ihan hyvin olla Älvsby. Rakennettiin ensimmäinen talo todella nuorina ja silloin oli budjetti paljon tiukemmilla, mitä...

Yhteistyössä