"Vieras"
Kuka se täällä yrittää saada taloaan kaupaksi, pitämällä sitä täällä jatkuvasti esillä?
Niin että tämä siis johtuu asumisväljyyden kasvusta, eikä esim. maailmanlaajuisesta taantumasta?Vai pikkukoti.... juuri nyt tosissano mietin, alanko nauraa vai itkeä.
En enää ikinä ihmettele, miksi meille velkaneuvojille tulee jatkuvasti enemmän ja enemmän asiakkaiksi tavallisia lapsiperheitä.
Mun vanhemmillani on 108m2 omakotitalo. Olen 20 vuotias, joten nyt ei puhuta mistään pula-ajasta. Mulla ja siskolla oli kummallakin oma huone, jossa oli kyllä tilaa leikkiä kavereiden kanssa. Vanhemmillani oli oma makuuhuone, jonka yhteydessä oli poikkeuksellisen tilava vaatehuone. Oli normaalikokoinen vessa, tilava kylppäri, keittiö, jossa oli 6hlö ruokailuryhmä, eikä keittiö silti ollut ahdas. Olohuoneemme oli mielestäni ihanan tilava ja siellä oli monta ikkunaa. Meillä oli aina avaraa ja siistiä. EN IKINÄ kokenut, että meillä olisi ollut pieni talo. Tilaa oli juuri sen verran, mitä piti olla. Itseasiassa mielestäni oli jopa väljääkin.Ööh, jos kerran kaikki alkaisivat rakentaa 800m2 taloja, niin eikös siinä kävisi juuri noin kun kuvasit? Tuskin tänä päivänä kukaan pitää enää normaalikokoisina niitä isovanhempiemme aikaisia 50m2 luukkuja, joissa asui kahdeksanlapsinen perhe.
Mun mielestä taas aika edullinen. Meillä on 2013 rakennettu 133,5m + käyttöullakko 20m2 talo. Pohja on ihan eri mallinen, mutta tavallaan talot ovat monella tapaa saman tyylisiä. Meillä on oma tontti 3000m2, mutta toisaalta tontti ei maksanut meille mitään muuta, kuin lahjaveron verran. Tuossakin on kuitenkin autotalli valmiina yms.Aika kallis,paljonkohan nillä on mennyt rakentamiseen..oliko tuolla muita jääviä kaappeja kuin kodinhoitohuoneessa olevat ja eteinen. Perusjuttu, kun kuvittelee tuon ilman huonekaluja
Sori vaan, ei tuo kyllä edullinen ole.Mun mielestä taas aika edullinen. Meillä on 2013 rakennettu 133,5m + käyttöullakko 20m2 talo. Pohja on ihan eri mallinen, mutta tavallaan talot ovat monella tapaa saman tyylisiä. Meillä on oma tontti 3000m2, mutta toisaalta tontti ei maksanut meille mitään muuta, kuin lahjaveron verran. Tuossakin on kuitenkin autotalli valmiina yms.
Meillä rakennusprojekti söi noin 300 000.
Oman paikkakuntani talotarjontaa seurailen jatkuvasti. Nyt myynnissä ei näytä uudehkoja taloja juuri olevan. Jopa 400 000 pyydetään ns. perustaloista ja niillä hinnoilla ne näyttää menevän kaupaksi.
Puhutko nyt ketjun aloittajan linkittämästä talosta vai siitä toisesta, johon myös löytyy linkki ketjusta? Nimittäin jälkimmäiseen kuvauksesi sopisi hyvin, aloittajan linkittämään taloon taas ei mielestäni ollenkaan.Mun mielestä aika perus ysäri talo.
Itse en ostaisi tuollaista, sillä jo pelkkään keittiö remppaan upottaa tonneja. Mitään modernia tuossa ei tosiaankaan ollut. Meidän mummilla on samanlainen "sisustus"
Todella tunkkainen kokonaisuus. Voihan se silti laadukas olla, mutta ei kyllä mitenkään kutsuva.
Mun mielestä aika perus ysäri talo.
Itse en ostaisi tuollaista, sillä jo pelkkään keittiö remppaan upottaa tonneja. Mitään modernia tuossa ei tosiaankaan ollut. Meidän mummilla on samanlainen "sisustus"
Todella tunkkainen kokonaisuus. Voihan se silti laadukas olla, mutta ei kyllä mitenkään kutsuva.
Joo, siis ekalla kerralla katsoin väärää linkkiäPuhutko nyt ketjun aloittajan linkittämästä talosta vai siitä toisesta, johon myös löytyy linkki ketjusta? Nimittäin jälkimmäiseen kuvauksesi sopisi hyvin, aloittajan linkittämään taloon taas ei mielestäni ollenkaan.
Oliko tää nyt joku vitsi?Mun mielestä aika perus ysäri talo.
Jos tosissanne olette taloa ostamassa, niin kannattaa nyt edes perusasiat selvittää itselleen. Yksi niistä on se, että jos maanomistaja (käytännössä siis kaupunki) haluaa sen tontin johonkin muuhun käyttöön, niin se joutuu lunastamaan sillä olevat rakennukset TÄYTEEN ARVOONSA, ei siis esim. verotusarvoon tms.Ihan kiva talo ei siinä mitään mutta meillä on ainakin heti täystyrmäys jos on vuokratontti. Niissä kun saattaa tapahtua mitä vaan vaikka olis sopimukset kuinka pitkälle. Etpä sä sillä talolla mitään tee jos tontti lähtee alta.