Hakutulokset

1. N

Paahtoleivän sisällä kivi

Tottakai pitä reklamoida. Saat varmasti vähintäänkin paahtoleipäpaketin hyvitykseksi, ellei enemmänkin... =)
  2. N

3v:n sukeltelut+ korvakipu

Kyllä minä kävisin, koska voi olla, että vettä on päässyt korvaan ja tullut tulehdus. :/
  3. N

Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

Huhhuijaa... Töihin kun soittelin, niin varajohtaja joutui esittämään sen pelkäämäni kysymyksen sairauden syystä. Sanoi kyllä että hän on vaitiolovelvollinen, eli ei ala levittää uutista. Kerroin sitten, että olen raskaana, niin hän onnitteli ja totesi jo eilen vähän katselleen, että onkohan...
  4. N

Heip! Minä se vierailin tänäänkin kätilöopiston päivystyksessä... Alkoi päivän mittaan vuotamaan taas vähän enemmän ja punaisempaa verta, niin siskon yllyttämänä painelin päivystykseen ja sanoin vaan, että runsasta vuotoa on ollut. :whistle: Nyt lääkäri teki sisätutkimuksen ihan kunnolla ja...
  5. N

No nyt on kerrottavaa... Tänä aamuna heräsin siinä 4.30 käymään vessassa ja järkytyin, kun tuli noin 5 sekunttia jotakin ihan muuta kuin piti... Helakan punaista verta valui hetken ja sitten vaan lopahti. Ultra-aika oli kymmeneltä ja en kyllä enää unta saanut. Siinä enne ultraa vessassa...
  6. N

Kyllä on tylsää...

Mies lähti pojan kanssa mummolaan ja minä jäin pariksi päiväksi yksin kotiin... Enpäs ole vielä ollutkaan yksin kotona pojan syntymän jälkeen. Äärimmäisen pitkästynyt olo on, vaikka tekemistä (pyykin levitystä, silittämistä, etc) olisi kyllä. Vaan kun ei nyt oikein huvita. Joululahjakirjankin jo...
  7. N

Milloin menette ale-myynteihin?

Ei taida ehtiä ollenkaan... Töitä piisaa ja muuta menoa iltaan asti to ja pe. En usko, että jaksan lähteä vielä aleruuhkiin töitten jälkeen. Jos sitten lauantaina pyörähtäisi vaikka Lappeenrannassa kaupoilla, jos jaksaa.

Yhteistyössä