Hakutulokset

1. N

Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

Mulle on nyt iskenyt joku epäilyksen vaihe... Jotenkin on alkanut tuntumaan, että ei siellä mahassa taida muuta olla kuin ilmaa (ja sitä kyllä riittämiin... :ashamed: ). Onneksi on se ultra-aika maanantaille, niin pääsee selvyyteen. Neuvolassa kun ei viimeks muuta tehty kun täyteltiin papereita...
  2. N

Hvyää joulua minunkin puolestani! Mulla on nyt eka neuvola käyty, vaan ei siellä tehty muuta kuin täyteltiin paperit ja otettiin ne veri- ja sokesitestit. Ei se ruvennut sydänääniä ees ettimään, vaan sanoi, etä ei ne yleensä ees kuulu tässä vaiheessa vielä... Olin pikkusen pettynyt. Ultrasta...
  3. N

Hei vaan pitkästä aikaa minunkin puolestani! Hiljaiseloa on ollut, kun ei oikein ole mitä kirjoittaa. Mulla on aika niukanlaisesti ollut oireita. Kuvotuskin on alkanut hellittää ja kertaakaan ei ole edes tarvinnut oksentaa. :) Rintoja aristaa välillä, mutta ei läheskään aina. No, väsynyt olen...
  4. N

Kätilöopiston Haikaranpesä

Hei! Osaisiko joku kertoa, että millä viikoilla Kättärin Haikaranpesään pitikään ilmoittautua? Siitä on neljä vuotta kun olen näillä asioilla sinne soittanut, eikä enää muista... Neuvola miulla on vasta 19.12, eli olen sillon jo viikolla 12...
  5. N

Minäkin vaihteeksi ilmoittelen itsestäni... :) Jotenkin ei vielä ehkä uskalla "höyrähtää" kun tämä raskaus on niin alussa ja neuvolakin vasta joulun alla. Soittelin tänään muissa asioissa neuvolaan ja samalla kysäisin, että mitenkäs se synnytys-sairaalaan ilmoittautuminen nyt menikään...
  6. N

Tänään oli sitten ensimmäinen ultra ja löytyihän sieltä sitten pikkuriikkinen sydämensyke ja 8,4 millinen sikiö (sikiöksi lääkäri jo kutsui, ja oli kuulema päästä peppuun-mitta... :D ). Hiljaseksi veti kun sitä kattelin. Viikkoja on nyt 6+6, eli aikasta alussa vielä kumminkin. Nyt pitää vaan...
  7. N

PCO+Clomit+toinen lapsi

Minä sain clomit heti kun todettiin, että ei ainakaan luomusti onnistu. Mulle ei siis tullut kuukautisia synnytyksen jälkeen ollenkaan ja sain lähetteen jo loppukeväästä. Clomeja taisin syödä sen 5 kieretoa. Sitten kokeiltiin inseminaatiota neljä kertaa. Ei tulosta. Reilu kuukausi sitten...
  8. N

Kaipa minäkin sitten rohkenen liittyä tähän pinoon... Plussasin siis noin viikko sitten tiistaina ja olisin nyt sitten viikolla 5, eli 4 +3 (tms) laskurin mukaan. Lasketuksi ajaksi tarjosi 7.7.2008 ja hedelmöittymispäiväkin oli justiin 15.10, jolloin oli siirto. :D Niin, ja taustaksi: Tämä...
  9. N

Hoidot syys/lokakuussa

Hei! Kiitos vielä onnitteluista! Tosin vielä jotenkin on epäuskoien olo, vaikka joitakin oireita jo pystyy tunnistamaan... Meinasin tänään käydä toisen testi hakees, mutta en sitten mennyt.... Taidan kuitenkin ens viikolla vielä testata, ihan vaan varmuudeksi... (Taustaksi: Esikoista testasin...
  10. N

Hoidot syys/lokakuussa

Kiitos jeps1 kannustuksesta! =) :hug: Toivottavasti tämä kaveri on sitkeätä laatua ja pysyy matkassa loppuun asti. Ja tosi paljon tsemppiä sinulle marraskuun pinoon!
  11. N

Hoidot syys/lokakuussa

Minuu hävettää nytten... :ashamed: Nimittäin kaikesta miun epäilyksistä huolimatta aamulla testitikkuun putkahti se kauan odotettu kaksi viivaa. Itkuhan siinä tuli ja mieskin jo hätääntyneenä tuli kattomaan, että niinkö huonosti meni. :heart: Nyt sitten vaan odotellaan ensimmäistä ultraa...
  12. N

Hoidot syys/lokakuussa

:ashamed: ..mutku...mutku... :/
  13. N

Hoidot syys/lokakuussa

Marilialle :hug: Pudotusta oottelen miekin, mutta veikkaan, että menkat alkaa vasta kun luget loppuu... Eli joudun sen negatestin vielä tekemään... :( Ei nimittäin vielä ole ollut semmoista menkkaoloa, vaan kaikki maholliset lugejen yms. hormonien sivuvaikutukset. Sitten tää ilmakin vielä...
  14. N

Hoidot syys/lokakuussa

Pitänee vissiin malttaa mieli ja jättää se testaaminen tosiaan tiistaihin kun tulee kaksi viikkoa sillon ylitettyä... Ei se odottelu kyllä kivaa ole, mutta kurja jos näyttää "valeplussaa" testi. Hirveesti väsyttäisi, mutta on kyllä ollut rankka viikko... :attn:
  15. N

Hoidot syys/lokakuussa

Pitänee vissiin malttaa mieli ja jättää se testaaminen tosiaan tiistaihin kun tulee kaksi viikkoa sillon ylitettyä... Ei se odottelu kyllä kivaa ole, mutta kurja jos näyttää "valeplussaa" testi. Hirveesti väsyttäisi, mutta on kyllä ollut rankka viikko... :attn:
  16. N

Hoidot syys/lokakuussa

jeps1: Mie ajattelin apteekin testillä testata. en muuten ole vielä ees ostannu, vaan lauantaina aattelin. :laugh: Mie en tiiä, kun miulla on semmonen häilyvä olo... Välillä tuntuu, että voisi olla tärpännyt, mutta välillä taas tuntuu, että ei. Yleensä miulla on ennen menkkoja (muutamaa pv.)...
  17. N

Hoidot syys/lokakuussa

jeps1: Mulla oli lääkkeellinen kierto, koska luomusti ei tapahu mittään. Sitten on nyt vielä lugesteronit tosiaan käytössä. Kyllähän nuo lääkkeet varmasti jonnii verran vääristääkin testitulosta plussaan, mutta kaipa se kaksi viikkoa on riittävä aika..? En tosiaan rupea yhtään aikasemmin...
  18. N

Tiesitkö?

Kaivelinpa tuossa muistilokeroita ja pätkähti päähän, että justiin kohta tasan neljä vuotta sitten piinailin ja odottelin menkkoja alkavaksi. olin ihan varma, että alkaa ja joka vessakäynti jännitti. No, ei alkanut ja kun neljä päivää olivat myöhässä, testasin ja sain vaalean plussan. Nyt se...
  19. N

Tiesitkö?

Mietinpä tässä että voiko sitä oikeasti aavistaa jos olisi tärpännyt... Eli kysyisin niiltä joilla joskus on monien pettymysten jälkeen näyttänyt testi plussaa, että tiesittekö tai aavistitteko tärpin käyneen ennen testaamista? Vai oliko selvä tunne, että pieleen meni? Itsellä vaan kun aina on...
  20. N

Hoidot syys/lokakuussa

Kiitos marilia valistuksesta! :D Pp 5 siis. Ei tosiaan ole mitään kiinnittymiseen viittaavaa oiretta, vaan eipä kait noita huomaisi ees. Lugetkin koitan laittaa silleen, etten osuisi siihen kohdun napukkaan, jonka kait pitäisi olla kova ja takana jos on alkio kiinni. Miulla menee muuten koko...

Yhteistyössä