Paahtoleivän sisällä kivi

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
jos vaan on kivi tallessa
Tallessa on. En mä tällä mitään huikeita hyvityksiä kalastele, mutta voisivat vähän tarkkailla mitä roinaa ihmisille myyvät :eek:
En mä saitä tarkottanukkaan, mutta jo ihan senkin takia, että pystyyvät vähän tutkailemaan, josko niitä kiviä on menny taikinaan vaikka vähän enemmänkin...ja sekin, että mistä kivi mahtaa olla peräisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Miu:
mullakin oli paahtoleivän sisällä eilen aika iso kivi.Ettei ois syöty samaa merkkiä?
Tää oli Vaasan Iso paahto Jyväinen
Sama merkki!!!!
EIKÄ??!!nyt vaan palautetta laittamaan sinä myös!

Ja on kyllä selvä kivi, ei todellakaan mikään jyvä. Kynnellä sitä kokeilin pilkkoa, kun itsekin ensin luulin sen olevan kova jyvä.

Miu
mullakin oli paahtoleivän sisällä eilen aika iso kivi.Ettei ois syöty samaa merkkiä?
Tää oli Vaasan Iso paahto Jyväinen
Sama merkki!!!!
EIKÄ??!!nyt vaan palautetta laittamaan sinä myös!

Ja on kyllä selvä kivi, ei todellakaan mikään jyvä. Kynnellä sitä kokeilin pilkkoa, kun itsekin ensin luulin sen olevan kova jyvä.
Kyllä ja ekaks just ajattelin et jyvä...mut kivi se oli ja meni ruokahalut kokonaan...se on mulla roskiksessa nyt...hmm...Voisin reklata jos vaan jaksais..kuiteski lähettävät vaan jotain samaa paahtista takasin.

mul oli joskus semmoses ruisleiväs joku kova valkonen pala ja reklamoin siitä Fazerille. Sain hyvitykseks semmosen lapun jolla ostin sit saama leipää ja sit myös hiivaleivän ja pullapitkon :) ja palasen lähetin sinne niin se oli ollut niiden jostain koneesta peräisin oleva muovinpala. Eli laboratoriotesteillä ne sen sai selville :) kannattaa reklamoida! Kunhan muistaa asiallisen tyylin :)

Yhteistyössä