Tallessa on. En mä tällä mitään huikeita hyvityksiä kalastele, mutta voisivat vähän tarkkailla mitä roinaa ihmisille myyvätAlkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:jos vaan on kivi tallessa
Tää oli Vaasan Iso paahto JyväinenAlkuperäinen kirjoittaja Miu:mullakin oli paahtoleivän sisällä eilen aika iso kivi.Ettei ois syöty samaa merkkiä?
En mä saitä tarkottanukkaan, mutta jo ihan senkin takia, että pystyyvät vähän tutkailemaan, josko niitä kiviä on menny taikinaan vaikka vähän enemmänkin...ja sekin, että mistä kivi mahtaa olla peräisin...Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Tallessa on. En mä tällä mitään huikeita hyvityksiä kalastele, mutta voisivat vähän tarkkailla mitä roinaa ihmisille myyvätAlkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:jos vaan on kivi tallessa
Sama merkki!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Tää oli Vaasan Iso paahto JyväinenAlkuperäinen kirjoittaja Miu:mullakin oli paahtoleivän sisällä eilen aika iso kivi.Ettei ois syöty samaa merkkiä?
Ootko varma että oli kivi? Jos oli vaan joku isompi, kovempi jyvän palanen...Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Tää oli Vaasan Iso paahto JyväinenAlkuperäinen kirjoittaja Miu:mullakin oli paahtoleivän sisällä eilen aika iso kivi.Ettei ois syöty samaa merkkiä?
EIKÄ??!!nyt vaan palautetta laittamaan sinä myös!Alkuperäinen kirjoittaja Miu:Sama merkki!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Tää oli Vaasan Iso paahto JyväinenAlkuperäinen kirjoittaja Miu:mullakin oli paahtoleivän sisällä eilen aika iso kivi.Ettei ois syöty samaa merkkiä?
Kyllä ja ekaks just ajattelin et jyvä...mut kivi se oli ja meni ruokahalut kokonaan...se on mulla roskiksessa nyt...hmm...Voisin reklata jos vaan jaksais..kuiteski lähettävät vaan jotain samaa paahtista takasin.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:EIKÄ??!!nyt vaan palautetta laittamaan sinä myös!Alkuperäinen kirjoittaja Miu:Sama merkki!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Tää oli Vaasan Iso paahto JyväinenAlkuperäinen kirjoittaja Miu:mullakin oli paahtoleivän sisällä eilen aika iso kivi.Ettei ois syöty samaa merkkiä?
Ja on kyllä selvä kivi, ei todellakaan mikään jyvä. Kynnellä sitä kokeilin pilkkoa, kun itsekin ensin luulin sen olevan kova jyvä.