Hakutulokset

1. himpatti

Luontaistuote tms. joka auttaisi unettomuuteen?

Tipautat muutaman tipan öljyä nenäliinaan, jonka laitat tyynylle tai tyynyn viereen. Myös tuoksulampussa voi jo ennen nukkumaanmenoa polttaa. Yöksi ei tietenkään saa jättää kynttilää päälle! :)
  2. himpatti

Luontaistuote tms. joka auttaisi unettomuuteen?

Eteerinen laventeliöljy, sekä mm. mandariini, kamomilla...
  3. himpatti

G:Lehden mukaan norovirus leivää? Onko se jo ollut teillä?

Juu, Hämeenlinnassa epidemia riehui jo marras-joulukuussa. Meidän perheessä se kävi kaikkiaan 3 kierrosta... Tautiin kaatui joka kierroksella 2-4/5:stä...
  4. himpatti

Mitä pitäisi tehdä, mutta kuitenkin palstailet?

Pitäis pukea päälle ja alkaa tehdä lähtöä. Oon saikulla ja meen asioille.
  5. himpatti

En jaksa enää. Stressaannun ihan kaikesta.

Mulla on kanss joku lomakesyndrooma... Kaavakkeen kun saan eteeni, ni tuskin edes nimeä osaan kirjottaa. Erityisesti Kelan kaavakkeet saa aikaan oikosulun aivoissa, en kertakaikkiaan ymmärrä, tajua, enkä osaa... AINA menee joku kohta väärin. Muuten koen olevani ihan normaalilla älyllä...
  6. himpatti

Te jotka olette avioliitossa. Kauanko seurustelitte ennen yhteenmuuttoa ja kihloja, ja

Kihloihin vajaan kolme vuoden jälkeen -93, yhteen muutimme siitä reilun vuoden päästä, eli neljän vuoden seurustelun jälkeen -94 ja naimisiin menimme 7 vuoden seurustelun ja neljän vuoden kihlauksen jälkeen -97. Ja tästä voimme laskea, että 15-vuotishääpäivää vietimme viime kesänä! :)
  7. himpatti

HÄmeenlinna? Ollaan muuttamassa työn perässä, ja kaupunki

Hyviä alueita mm. Siiri, Ruununmylly, Papinniitty, Hirsimäki ja monia muitakin. Huonoja lähinnä nuo mainitut. Kouluihin ja tarhoihin olemme olleet tyytyväisiä, meitä ainakin on onnistanut näiden suhteen. Siinä mielessä sissänlämpiävä kyllä on, että ensiksi tutuistumme kyllä myöskin muualta...
  8. himpatti

Muita joiden lapsiluku on täysi?

3 ja nyt on hyvä. Kolmas oli työnimeltäänkin "viimeinen" ja siitä raskaudesta ja vauva-ajasta nautinkin ihan eri tavalla kuin aiemmin. Pieni luova tauko tässäkin välissä jo oli.
  9. himpatti

Anoppilan lakanoissa mietittyä

Antasin. Ja sitten kyllä suureen ääneen ihmettelisin, että mihin ne katoaa jos ja kun katoaa...
  10. himpatti

Oletteko ottanu influenssarokotteen?

en oo, enkä ota
  11. himpatti

uskaltaako 70-luvun kerrostaloon muuttaa?

Emmä hometta pelkäis, ennemmin sitä, että putkiremontti tulee väistämättä, jos ei oo vielä tehty.
  12. himpatti

Jätän mieheni, koska pelkään hänen ulkonäön periytyvän lapsillemme

Ihan tavallisen näköinen on mun mies enkä itekään mikään missi oo, mutta meidän ominaisuudet on kyllä peritynyeet ihastuttavalla tavalla kaikkiin lapsiimme, jotka ylittää ulkonäöllään vanhempansa! <3 Geenit voi pooliutua myös yllättävillä ja ihastuttavilla tavoilla!
  13. himpatti

Ylläri-yv, muistatteko?

Hei! Mä haluun kanssa! :)
  14. himpatti

Mietin jo alttarilla, että EN TAHDO olla tuon miehen kanssa yhdessä aina kuolemaan saakka...

Olis varmaan kannattanut miettiä jo vähän ennen alttaria... Toisaalta: sitä saa mitä tilaa. Olet jo valmiiksi pessimistinen ja varautunutu eroon ---> eroat. Itsensä toteuttava ennustus! Mä päätin aikoinaan, että me ei erota koskaan! Vaikka kiusallamme ollaan yhdessä, jos ei muuta! :)
  15. himpatti

Istukka edessä ja liikkeiden tunteminen

KOlme raskautta, joiss yhdessä istukka oli edessä. Vähiten siinä liikkeet tuntuivat koko aikana. Lopussa nyt tietty, kun möyri koko maha. Mutta huomattavasti vaimeammin tuossa vaiheessa tuntui!
  16. himpatti

Maidonkorvikkeeksi kahviin mitä kermaa?

Kyllä vispikermaakin voi kahviin laittaa. Ruokakerma ei oo paljon kermaa nähnytkään, älä laita sitä! Kuohukerma siis tokikin käy. Mutta rasvaistahan se on, älä laita paljoa!
  17. himpatti

Mistä voi johtua, yleensä kun olen syönyt punajuurta, niin

Ja kun syö b-vitamiinia pissa on kirkkaankeltaista. Siis todella voimakkaan väristä keltaista. Ja kyllä punajuuri värjää pissan ja kakankin, eikä se munuaisista johdu. Selityksen jo saitkin, miksi rosolli ei värjännyt. Kilotolkulla sitä tuskin vedit...:)
  18. himpatti

Kuinka moni teistä EI VIE lastaan hoitoon, jos jää ite sairastavan kotiin??

Riippuu vain ja ainoastaan siitä mitä sairastan ja miten kipeä olen.
  19. himpatti

Mitä teillä oli joulupöydässä?

Alkupaloiksi kaloja: 3:a eri silliä, savusiikaa, lohta graavattuna ja paistettuna, mätiä kera smetanan ja sipulin, keitettyjä kananmunia, rosollia kastikkeella, hillisipuleita, punajuurisalaattia, sieniisalaattia, keitettyjä preunoita, aladobia, maksapasteijaa.. Olikohan siinä kaikki, no...
  20. himpatti

Onko jonkun tuttu alkanut ns. nähdä keski-iässä?

Mullakin kävi noin! Jo 37-vuotiaana likinäköni korjautui ja nyt en käytä laseja ollenkaan! :D Että siinäkin mielessä olen nyt näkijä!

Yhteistyössä