Hakutulokset

1. himpatti

Onko jonkun tuttu alkanut ns. nähdä keski-iässä?

Yhä useammille aukeavat nämä aina olemassa ollleet kyvyt selvemmin johtuen maapallon energiatason kohoamisesta. Eli tästä "maailmanlopusta". Vanha maailmanaika on ohi ja nyt on alkanut uusi aikakausi. Yhä useampi ihminen tulee tietoiseksi kyvyistään ja ottaa ne käyttöön ihmuskunnan hyväksi.
  2. himpatti

Mulla meni tänään jouluruokiin 320e, eikä siinä ollut edes kinkkua, laatikkotarpeita, sillitarpeita tai mitään juomia.

Meitä on 13 syömässä, multa meni n. 230 € ruokiin, eräät vieraat tuo kinkun, laatikot ja rosollin, eli ne ei oo mukana ja toiset vieraat tuo juomapuolen, eli niitäkään ei ole tuossa paria siideriä lukuunottamatta... Useita kaloja, mätiä tykötarpeineen, juustoja, pähkinöitä, hedelmiä...
  3. himpatti

Saatiin 150e herkkukori töistä!

me saatiin led-lamppu polkupyörään! :)
  4. himpatti

Keksin IHANAN nimen! <3 <3 <3 <3 Rakastan <3! :)

Toivon, että et oo tosissas
  5. himpatti

Kuinka korkeita korkoja käytät arkikäytössä?

4-5 cm arkisin, juhlakäytössä 7-8 cm. on sen verran pieni pituusero miehen kanssa, että en viitsi yli 10 cm:n korkoja käyttää juhlissakaan.
  6. himpatti

Fysioterapian jälkeen KUIN OIS SELKÄÄNSÄ SAANUT! Miksi

OIskohan joku muun tyyppinen hoito parempi? Itse olen erittäin menestyksekkäästi hoitanut kahta fm-potilasta aromaterapialla. Kivut saatiin hyvin kuriin ja olo virkeämmäksi (kun uni parani) ja elinvoimaisemmaksi. Hoito on hyvin lempeä, eikä todellakaan aiheuta kipua!
  7. himpatti

Koulun pikkujoululahjoista

Mä ostin kaupasta suklaapukkitikkarin, makso kai 1,40 €. Saa luvan kelvata. Tuo kierrätysidea on aivan ihana!
  8. himpatti

Lapsi sairaana pelkään et se kuolee :(

No joo, kirjottaa lääkäri kyllä todistuksen... Mutta mulle pomo aikoinaan sanoi, että palkalliseen lapsen hoitovapaaseen ei oo oikeutta, koska lapsihan on siellä sairaalassa hoidossa! (vrt. palkallinen tilapäinen hoitovapaa lapsen sairauden vuoksi). Otin sitten vuosilomista, kun palkankin...
  9. himpatti

Jokos olet tehnyt itsestäsi pellen pikkujouluissa?

Veikkaan, että monen tekijän summa... Alkoholihan vapauttaa histamiineja, sitten vähän mausteista ruokaa ja liikuntaa eli rivakkaa tanssia hikeen asti..
  10. himpatti

Jokos olet tehnyt itsestäsi pellen pikkujouluissa?

Joo, oli oikein hauskaa alkuillasta, kivassa nousuhumalassa ja meno alko olla mukavaa. Sitten sain pahan allergisen reaktion ja meni taju ja vietiin ambulanssilla sairaalaan, jossa jouduin olla yön yli, kun verenpaineet laski niin matalaksi...:(

Yhteistyössä