Hakutulokset

1. M

joskusvoi autokaupassakin tehdä löytöjä halvalla

\ Toi ole edes paljon, meidän kesälelu maksoi ton verran :D
  2. M

Yks pikku juttu... (teen oman avauksen, sori!)

\ Siis tää on kyllä ihan legendaarista bullshittiä... :laugh: Mä oikeesti kellotin eilen, kun pistin pesukoneen pyörimään...mulla meni koko tarkkaan puolitoista minuuttia siihen, kun pistin pyykin koneeseen, pesuaineet&huuhteluaineet lokeroihin ja länttäsin päälle sen. Jotta jollet pese sitten...
  3. M

Miten on mahdollista??

\ Joo ei se kyllä yhdestä opesta roiku se arvosana. Kyllä se lopullinen arvosana tulee yo-lautakunnalta.
  4. M

joskusvoi autokaupassakin tehdä löytöjä halvalla

\ Kyl muuten saa, jos tietää enempi, kuin autokauppias :D Mun auto myytiin sikahalvalla, kun siinä oli jarrut sökönä ja lämpömittari pomppi punaisella. Fiksuina ostajina tietysti vaadittiin hintaa alas ja reilusti...tiedettiin tokiinsa, että lämpömittari sekoili anturivian takia ja jarrupalat...
  5. M

Mitä harrastat? :o)

Koirien hoito/ -lenkitys on pääasiallinen harrastus... Mutta kaiketi nuo elokuvat voi lukea harrastukseksi, kun niitä on tullut hamstrattua...käsityöt ja pohdiskelu. Siinä nyt jotain.
  6. M

Puhelinlaskunne kuukaudessa?

Noin parikymmentä ekkusta. Sisältää puhelimen ja puhumiset.
  7. M

laitatteko lapsille joka aamu puhtaat vaatteet??

No joo...ei varmaan kannata sitten vinkua, jos on paljon pyykättävää :headwall:
  8. M

Mikä teitä pihtaavia naisia oikeen repii?

Phah, en meilläkään varmaan makkarissa mitään tapahtuisi, jos mä kysyisin. Siksi mä en kysykkään vaan käyn kimppuun vaan B)
  9. M

Pidätkö lastasi/lapsiasi maailman kauneimpana lapsena?

No omia lapsia mulla ei ole, mutta mun vanhimman siskon kolmoset on kyllä tosi kauniita. =)
  10. M

MIKSI TEET TAI SAAT LAPSIA

\ Mielenkiinnosta :)

Yhteistyössä