Hakutulokset

1. M

Ketä palstalaista ihailet ja miksi?

Eipä tule kuin yksi mieleen ja se on Donnanen. Ei voi kuin ihailla sitä, miten organisoidusti ihminen pystyy pitämään langat käsissään isommassakin hässäkässä. :)
  2. M

taas tuo koira tuossa pihassa!

\ Eip mitiä. Se tosin on pelottavaa, jos jossain heiluu saman nikkinen tyyppi, jolla on vielä samanlaiset ajatuksetkin :o
  3. M

7-vuotias joka syö vielä tissiä

Okei hyi yrks...jos tää on taas näitä "lapsi lopettaa sitten, kun haluaa"-äitejä :x
  4. M

Esimerkkejä, mistä voi saada 4-5 kuukauden sairaslomaa

Mulle kirjoitettiin 3kk saikkua, kun epäiltiin neurologista sairautta. Olisi kirjoitettu pitempikin saikku, jos kuvauksiin pääsy olisi viivästynyt jostain syystä. Eli siihen asti kirjoitettiin sairaslomaa, että saatiin jotain selvyyttä asiaan. Ja kun selvyyttä saatiin niin saikkua tyrkytettiin...
  5. M

\ En kun Uudellamaalla :)
  6. M

Kumpi pahempi? julkinen imetys vai julkinen kuseskelu

Molemmat yhtä pahoja. Ehkä imetys vielä siinä suhteessa, että sitä harrastetaan kahviloissakin toisten ruokapöytien vieressä. Ei ole kukaan siihen liruttamaan tullut vielä.
  7. M

Njää, mitäpä tuosta kinaamaan. Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä vai miten se nyt menikään B) Mutta ei tuo nyt ihan tanskalaisen kokoinen ole :) Tuon kokoiseksi se nyt päätti kasvaa ja sillä siisti. Hyväluontoinen ja rauhallinen poika kuitenkin kaikkenkaikkiaan. Ja kauhea sylipisu...
  8. M

\ Näyttelyissä ei ole tarvetta eikä pätkän vertaa haluakaan käydä. Jos katsoo ihan pikkuisen sitä rakennetta mitä näyttelyissä suositaan, niin häviää tasan näytteluhalut, jos koiranystävä vähänkään on. Sakemannilla joo kuuluu olla liuskaperä, mutta hei jotain rajaa siinäkin... :headwall...
  9. M

elämänne kamalin ja ihanin kokemus? :)

Ihanin kokemus, ehdottomasti se, kun kuuli, että koiranpennut ovat maailmassa hyvävoimaisina ja emo on heräilemässä. =) Kamalin kokemus, ei nyt tule kuin yksi mieleen; se, kun jouduin lähtemään ja jättämään erään ihmisen yksin olosuhteiden pakosta. Kärsin siitä vieläkin vaikka tapahtumasta...
  10. M

\ Mulle tuo on normaalinkokoinen. Meillä on aina ollut noita mittaihanteiden ylittäneitä yksilöitä, joten niihin on silmäkin tottunut. Noi 60-65cm:iset on taas mun silmissä kaikki liian pieniä...tai narttuja :D
  11. M

\ Öh..mikä on normaalin kokoinen? Mun mielestä toi meidän sakupoika on normaalinkokoinen, säkä 72cm. Tanskalaiset on isoja. Mut joo, bullmastiffi se tietenkin voisi olla...hmmmh. Joo, kyl varmaan kandee soittaa sinne paikallisille rankkureille, että hakevat talteen sen sieltä, jollet itse...
  12. M

Siis iso vai ISO? Kuulostais äkkiseltään boksukalta tai bullggarilta...
  13. M

petin miestäni

\ Tuo kertominen on hiukan kakspiippuinen juttu. Jos kertoo niin sitten sen suurimman tuskan tavallaan langettaa sille puolisolleen...jos taas jättää kertomatta niin puolison ei tarvitse siitä asiasta kärsiä. Sehän ei tunnetusti voi satuttaa mistä ei tiedä. Tuolla konstilla sen...
  14. M

Kuinka monella kaksi autoa?

\ Meillä on kolme autoa. Kaikki kolme ovat vanhoja, vm. -76 Chevrolet El Camino, vm. -87 Ford Sierra 2.0i ja vm. 93 Ford Sierra STW 1.8TD. Caaminassa ja vanhemmassa sierrassa on molemmissa vain liikennevakuutukset ja ovat vuoronperään ajossa, eli toinen on seisonnassa kun toinen on ajossa...
  15. M

G: Minkärotunen koira teillä on? ja mikä on koiran nimi?

Sekarotuinen narttu Miki Sekarotuinen uros Viiru alias Virus Saksanpaimenkoira Yoda
  16. M

Mikä särkylääke auttais hampaiden vihlontaan?

Mä olen aina käyttänyt 800mg buranaa hammassärkyyn. Parhaiten on tepsinyt. Saman vaikutuksen saa aikaseksi kun ottaa 2x400mg. Mahan päällehän nuo käy, mutta mieluummin maha sekaisin, kuin tuhannen voltin hammassärky. :x
  17. M

Ke.illan Galluppia.. :D

1. ikäsi? 26 2. miehesi ikä? 34 3. miten pitkään ootte ollu yhessä? Kesällä tulee täyteen 9v 4. ootteko naimisissa? Kyllä 5. onko lapsia, jos niin monta? Ei 6. lapsen/lasten ikä? - 7. teidän perheen horoskooppimerkit? Skorpioni ja leijona 8. onko teillä lemmikkejä, jos niin mitä? 3 koiraa...
  18. M

Kenellä joskus nykynen mies pettänyt?

Mun tietääkseni tää nykyinen ei ole pettänyt...eikä myöskään edelliset. Tosin, mulla on vähän semmonen vaikutus miehiin, että ne ei varmaan halua naista enää nähdäkkään kun hetken katsovat tuittupääesitystä osa kakssataaseitkytkahdeksan :D
  19. M

joskusvoi autokaupassakin tehdä löytöjä halvalla

\ Niin tai autosta mikä vie tautisesti bensaa, mutta lähteekin kun hauki rannasta :D
  20. M

Miten on mahdollista??

\ Jaaa...no se voi olla, että pärjää englannissa, mutta ruotsissa ei. Onhan näitä, kyse nyt kuitenkin on aika erilaisista kielistä. Kielellisesti monilahjakkaita ihmisiä on kuitenkin aika vähän...mun isosisko on semmonen, kirjoitti englannista, ruotsista, saksasta ja ranskasta kaikista...

Yhteistyössä