siks mä mietinkin, että mikä tähän nyt auttais... ja tämä on ihan tilapäistä, mulla on sellainen hampaiden kotivalkaisu "kuuri" menossa ja aiheuttaa näköjään tosi pahat vihlonnat hampaisiin.. siitä kyllä varoiteltiinkin... buranan otin eikä siitä ollut kuin ihan vähän apua...Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 09:23 dsdkhg kirjoitti:eihän hampaiden vihlonta ole särkyä. siihen auttaa hammastahna vihloville hampaille ja jos kyse ientulehdksesta joka vihlomisen tekee, niin niitä purskutettavia suu huuhteluita vaan. :wave:
Kröhöm, taitaa tuo tehokkuus olla psykologinen vaikutus. Ibusalin vaikuttava aine on meinaan ihan samainen ibuprofeeni, kuin buranassa...Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 09:20 Blue Rush kirjoitti:Kokeile ibusalia, mun mielestä tehokkaampi särkyyn kuin burana.
burana nostaa maksa-arvoja joten silläkin vaikka sitten jotain muutaAlkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 09:34 vieras kirjoitti:\Kröhöm, taitaa tuo tehokkuus olla psykologinen vaikutus. Ibusalin vaikuttava aine on meinaan ihan samainen ibuprofeeni, kuin buranassa...Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 09:20 Blue Rush kirjoitti:Kokeile ibusalia, mun mielestä tehokkaampi särkyyn kuin burana.