taas tuo koira tuossa pihassa!

Eilen jo kirmattiin pojan kanssa sisälle tuosta takapihalta kun hirvee koira lontustaa tulemaan pokkana pihaan :kieh:
Mikähän tuo ois rodultaan, tommonen ruskee lättä kuono, iso. Ei tiedä onko äkänen niin ei paljoo pihassaan uskalla olla.

Taas se on siinä, mitä lie kuvittelee löytävänsä ja haistelevansa kun niin viihtyy tuossa
:/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 13:05 riks raks poks kirjoitti:
Mistähän vois päätellä että onko äkänen vai ei, paitsi koittamalla mennä tuonne?
No mie menisin pihalle kattoo =) Siis ihan vaan menisin sinne pihalle, mutta en lähestys sitä koiraa, oisin kun en huomaiskaan ja kattosin miten koira reagoi. Hyvin harva koira vapaan ollessaan käy ihmisen päälle, vaikka muutoin olisikin vihainen.

Tuskimpa siitä tarvii välittää.
Meillä kävi naapurin koira kusauttamassa ulkona oleviin mattoihin. Se kuvittelee vissiin muutenkin asuvansa täällä, kun meille tuli hevonen, se oli tajuttoman mustasukkainen ja näykki sen jalkoja aina jos joku oli lähellä hevosta. Lopetti koira sananmukaisesti lansi kaaressa vähänmatkaa.

Siis koira lopetti sen näykkimisen, kun sananmukaisesti lensi kaaressa vähänmatkaa, kun hevosen mitta tuli täyteen.<br><br>

Minun silmissä ainakin ISO, ei normaalin kokonen ainakaan.
hyvin selitetty :whistle:

En ole kellään nähny tuommosta että en usko että ihan tästä läheltä ois.

sen näkönen että ei olis ulos asiaa \|O

välillä häipyy ja taas tulee takas :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 13:15 riks raks poks kirjoitti:

Öh..mikä on normaalin kokoinen? Mun mielestä toi meidän sakupoika on normaalinkokoinen, säkä 72cm. Tanskalaiset on isoja.
Mut joo, bullmastiffi se tietenkin voisi olla...hmmmh. Joo, kyl varmaan kandee soittaa sinne paikallisille rankkureille, että hakevat talteen sen sieltä, jollet itse uskalla koiraa lähestyä. Panta kuitenkin varmaan on kaulassa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 13:19 Miri kirjoitti:
\

Öh..mikä on normaalin kokoinen? Mun mielestä toi meidän sakupoika on normaalinkokoinen, säkä 72cm. Tanskalaiset on isoja.
Mut joo, bullmastiffi se tietenkin voisi olla...hmmmh. Joo, kyl varmaan kandee soittaa sinne paikallisille rankkureille, että hakevat talteen sen sieltä, jollet itse uskalla koiraa lähestyä. Panta kuitenkin varmaan on kaulassa?
On se ainakin tuon 70 jos ei enemmän näin silmällä katottuna.
Panta on kaulassa, en kyllä taida uskaltaa mennä. :ashamed:

Minäpäs etin numeron ja soittelen tuosta.

Paljon oli samaa näköö kun tuossa ehotetussa bullmastiffissä, kattelin tuolta koirat sivuilta kuvia.
Äkäsemmän näkönen vaan. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 13:39 riks raks poks kirjoitti:
Kysyykö ne rotua, vai voinko vaan sanoo että lättänaama, iso jne. :ashamed:

Nyt se siitä kyllä häipy mutta kaippa ne sen löytää sitten, piru kun ois uskalta ottaa kiinni.
Ei sinun tarvii sen rotua tietää. Mutta pelkäätkö yleensäkin koiria, vain onko tämä yksilö jotenkin erityisen kammottava?

Daim harmaana
\
\

Eipä taida sinulla olla normaalikokoinen saksanpaimenkoira! Nartut on 55-60cm ja urokset 60-65cm. =)

Gluteus maximus
Minä menisin pokkana tekemään tuttavuutta koiran kanssa. Normaalit koirat kun ei ole vihaisia, joten tuskin tuokaan. Isot koirat on paljon leppoisampia kuin pienet. Minua ei ole koskaan purrut iso koira, mutta pieni sitäkin useammin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 13:44 Daim harmaana kirjoitti:
\
\

Eipä taida sinulla olla normaalikokoinen saksanpaimenkoira! Nartut on 55-60cm ja urokset 60-65cm. =)
Niin, säkähän on siinä selässä niskakyhmyn kohdilla, korkeus on sitten asia erikseen. Aika iso sakuksi, jos säkä on tosiaan 72cm.

Eli pitää ottaa kiinni niin tulevat sitten :(
että minun olis lähdettävä nyt sitä ettiin, voi kakka :headwall:
Kyllä se neuvoja mulle anto mutta en taida siltikään uskaltaa.

Voi kun olis mukavampi naapuri niin vois apua kysyä mutta tuolta pariskunnalta en kysy kyllä mitään :kieh:
Toinen naapuri ei tietenkään kotona :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:18 riks raks poks kirjoitti:
Eli pitää ottaa kiinni niin tulevat sitten :(
että minun olis lähdettävä nyt sitä ettiin, voi kakka :headwall:
Kyllä se neuvoja mulle anto mutta en taida siltikään uskaltaa.

Voi kun olis mukavampi naapuri niin vois apua kysyä mutta tuolta pariskunnalta en kysy kyllä mitään :kieh:
Toinen naapuri ei tietenkään kotona :headwall:
Mä en ainakaan rupea vierasta koiraa ottamaan kiinni ensin. :eek: Soittaisin poliisille ja kysyisin mitä tehdä.

Edit... Siis lähinnä tää oli edelliselle, ei aapeelle. <br><br>

Asutteko rivitsalossa vai missä?Etsi kaapista jotain mitä voisit sille antaa.Makkaranpätkä,nakki,lihapulla jotain leikkelettä tms.Voisi tulla ottamaan kiltisti.
Voi pienetkin koirat olla äkäsempiä kuin isot.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:23 vieras kirjoitti:
Asutteko rivitsalossa vai missä?Etsi kaapista jotain mitä voisit sille antaa.Makkaranpätkä,nakki,lihapulla jotain leikkelettä tms.Voisi tulla ottamaan kiltisti.
Voi pienetkin koirat olla äkäsempiä kuin isot.
Enään ei ole tuossa että olis lähdettävä ettii ja minne sen kulettaisin siksi aikaa että tulevat, ja millä, lisäks vielä kun uskaltais siihen koskee ja vielä omaan pihaan tuoda :ashamed:

Yhteistyössä