Hakutulokset

1. V

täytyy laittaa kahvit tippumaan, eskari kotiutuu kohta

No EI todellakaan juo. Miksi pitäis ? Ei itelle tulis mieleenkään antaa kahvia lapselle.
  2. V

nyt tuli sitten ero!

Lapsellista käytöstä molemmilta. Aikuiset ihmiset!
  3. V

mitä on rakkaus?

oikeestaan ajattelen samallalailla. kaikki vaan maistuu kuitenkin puulta. ainoa asia mikä sun tekstissä vaivaa? misä on ne riidat ja onnen tunteet, ne että tietää? kun kaikki on niiiin tasasta. mikään ei muutu. kun mies koskee niinku se olis mun urheilu hieroja. tai se tuntuu siltä. silti oon...
  4. V

mitä on rakkaus?

niin..minkälaista se on? kun musta tuntuu että multa se on loppunut kesken. meillä mieheni kanssa kaikki hyvin, päällisin puolin ja läheisestikkin, mutta tuntuu vaan ettei missään kohtaa kolahda. seksi on mainiota, mutta pärjäisin ilmankin sitä. kosketukset mukavia, mutta ei kiihottavia...
  5. V

Järkytyin Keravan Prisman lihatiskin myyjästä:(

Meillä loppui lihan ja kaikkien muidenkin tuoreiden elintarvikkeiden osto lihatiskiltä kun mies kuljetti eräisiin kauppoihin tuore-elintarvikkeita ja näki millaista hommaa se oli :x
  6. V

Naimisissa olevat!

Meillä meni juomiin n.700?. Tuo summa sisältää siis alkumaljat,ruokaviinit ja boolin.
  7. V

Jarmon kirje nyt netissäkin

Järkyttävä tapahtuma, eikä missään nimessä oikein. Mutta teinä en olisi tuollaisella :laugh: :x -linjalla, sillä kuka tahansa meistä voi seota, kun elämä menee tarpeeksi tukalaksi...se nyt vaan on tosiasia. :/ Hyväksy en tekoa missään nimessä, mutta ymmärrän jollainlailla tuon kierteen ja ne...
  8. V

Onkos tälle ruualle mitään hianompaa nimeä?

Paistettuja kinkkukuutioita, valkokastiketta ja keitettyjä makarooneja. -On muuten hyvää! :p
  9. V

Mitä ostatte miehillenne synttärilahjaksi?

Leivoin nsille pakkasen täyteen pullaa ja ostin Hifi-lehden.
  10. V

Jos hääpari pyytää rahaa lahjaksi, paljon laitatte tilille?

IHMISET ON VIELÄ EUROSOKEITA
  11. V

Jos hääpari pyytää rahaa lahjaksi, paljon laitatte tilille?

\ . OI Kyllä pyydetiin rahana ihan siksi ettei haluttu sitä roinaa... meillä kun on jo kaikkia kaksin kappalein. Ja silti tuli niitä pakettejakin...osa päätyi kirpputorille! Jos on vähän tilaa eikä pidä lahjan tyylistä mitä sitä säästsämään. Ihan reilusti laitettiin tilinumero ja ilmoitettiin...
  12. V

G: Onko teillä koiria? jos niin minkä rotuinen?

Kyllä löytyy, Belgianpaimenkoira malinois. Tai eihän se virallisesti meidän oo vaan valtion.. :whistle: ;) Ja lapsi on 3v. Hyvin menee..
  13. V

Ryyppäävä mies

Mä puhun sulle nyt rehellisesti. Mä olin 3 vuotta sitten just sun asemassa, nyt kahta kauheammassa. Meille oli syntynyt just ihana tyttövauva, ja mä luotin siihen että miehen viinanhimo talttuu kun vauva-arki alkaa, mut toisin kävi. Mies on vaan jatkanu juomista ja temppuiluaan tähän päivään...
  14. V

mikää saa miehen pettämään

Lemminkäisel on kyllä mun mielestä hyvä tilanne sikäli että tosiaan kun mies itse kertoi ja katui, niin ei tarvitse koko ajan jännittää että koska taas käy miehellä moka ja että mies myös tietää nyt että totuus kannattaa...
  15. V

Mies taitaa pettää

Nyt ei auta hätiköidä. Ota numerotiedustelusta selville eukon puhelinnumerot ja ala tarkkailla miehesi kännykkää. (Ja moralistit hiljaa, pettäminen olis hirveän paljon kamalampi rikos kuin pieni uteliaisuus oman puolison puhelinta kohtaan. Jos salattavaa ei ole niin eihän olis mitään syytä...
  16. V

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

minä 29v mies 33v yhdessä 7v joista naimisissa 2v lapset poika 5v ja tyttö 3v
  17. V

Salarakas!!

SALARAKAS ????? MIKÄ SE ON????? KYSEESSÄHÄN ON SIIS salaPANO. Ja ennen vanhaan synonyymi salapanolle oli h.... Halusin selkeyden vuoksi vaan mainita että tiedätte minä teitä salarakkaita yleisesti ottaen pidetään. ja vielä ILMAISTA. Että halpaa on. :laugh: :laugh: :laugh:
  18. V

mikää saa miehen pettämään

No mitenkäs nämä miehet/naiset on sit jääny kiinni? Olemme joskus tai useastikin naisporukassa asiaa vatvoneet ja aina kuulee väiteen että kyllä pettäjä enemmin tai myöhemmin jää kiinni. Varsinki jos puoliso on koko ajan tarkkailevalla kannalla (lue:ei ole sinisilmä joka uskoo kaiken eikä...
  19. V

nyt se tapahtui

\ aivan! ensimmäinen ja tärkein asia on muistaa että alkoholistia ei voi kukaan ajaa juomaan tai estää juomasta. Alkoholisti kyllä syyttää AINA muita juomisestaan. Jos vaimo on vihainen kun rahat on juotu ja mies ollut viikon kateissa niin mies parka joutuu lähtemään taas juomaan pakoon...

Yhteistyössä