mitä on rakkaus?

niin..minkälaista se on?

kun musta tuntuu että multa se on loppunut kesken. meillä mieheni kanssa kaikki hyvin, päällisin puolin ja läheisestikkin, mutta tuntuu vaan ettei missään kohtaa kolahda. seksi on mainiota, mutta pärjäisin ilmankin sitä. kosketukset mukavia, mutta ei kiihottavia. jutustelu hauskaa, mutta ei antoisaa, ei kohdata kielellisesti. suudemat hyviä, mutta tunto puuttuu. kaikki on hyvin, tosi hyvin, musta vaan tuntuu etten enää rakasta.

en tarkota rakastumista, osaan kyllä erottaa ne: rakastamisen ja rakastumisen. tuntuu vaan että jos kaikki on tässä, niin missä on se rakkaus joka sais mut halumaan ja hellimään miestäni vielä 70 vuotiaanakin?

Bintje
Jaa-a mitenkä sen kuvailisi... :whistle:
Sitä että tiedän mieheni pysyvän rinnallani vaikeinakin aikoina, tieto siitä että haluan vanheta hänen kanssaan. Haluan kokea maata järisyttävät riidat ja vuoria siirtävät onnen tunteet vain ja ainoastaan hänen kanssaan. Haluan kokea rakastumisen huumia uudelleen ja uudelleen vain hänen kanssa. Luottamus, turva...Rakkaus. Vaikea määritellä. Näin 13 vuoden jälkeen on saanut tottua ettei se rakkaus ole enää sitä alkuajan huumaa. Se on vain sitä et haluaa jakaa toisen kanssa kaiken.

oikeestaan ajattelen samallalailla. kaikki vaan maistuu kuitenkin puulta. ainoa asia mikä sun tekstissä vaivaa? misä on ne riidat ja onnen tunteet, ne että tietää? kun kaikki on niiiin tasasta. mikään ei muutu. kun mies koskee niinku se olis mun urheilu hieroja. tai se tuntuu siltä.

silti oon sitoutunut olemaan sen rinnalla aina. haluan olla ja haluaisin rakastaa ja tuntea intohimoa; en tunne. haluan jakaa sen kanssa kaiken, mutta jos tää on kaikki mitä on jaettavana...emmä tiedä.

Bintje
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 22:33 vaimo kirjoitti:
oikeestaan ajattelen samallalailla. kaikki vaan maistuu kuitenkin puulta. ainoa asia mikä sun tekstissä vaivaa? misä on ne riidat ja onnen tunteet, ne että tietää? kun kaikki on niiiin tasasta. mikään ei muutu. kun mies koskee niinku se olis mun urheilu hieroja. tai se tuntuu siltä.

silti oon sitoutunut olemaan sen rinnalla aina. haluan olla ja haluaisin rakastaa ja tuntea intohimoa; en tunne. haluan jakaa sen kanssa kaiken, mutta jos tää on kaikki mitä on jaettavana...emmä tiedä.
:hug:
Jospa se on vain jotain kevätmasennusta parisuhteessa :whistle: On meilläkin välillä aikoja jolloin tuntuu et tätäkö se nyt sitten on :eek: Kaikki vaan samaa tasaista laakeeta ja aakeeta. Sit tulee joku kiva hetki/sana ja taas parisuhde rullaa :) Kokeilkaa puhua ja löytää uudelleen se rakastumisen ja rakastamisen huuma.
Tsemppiä!

Yhteistyössä