nyt tuli sitten ero!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 00:16 Kotilehmä kirjoitti:
Parempi olla onnellinen yksinhuoltaja kuin onnettomasti yhdessä ihmisen kanssa, joka ei osaa ottaa vastuuta.
Mutta keskustelkaa ja miettikää vielä. Ei taida miehes ottaa sinua tosissaan, tuskin kenellekään se oma perhe ihan sama on. Sanoo vaan niin kun on vihainen.
:hug:
Näinpä!!! :hug:

Kurja tilanne sinulla. Nyt alat järjestelemään asioita, hoidat sinulla ja lapsillesi kivan kodin johon taloudellisesti on varaa ja sitten kerrot neuvolassa mitä on tapahtunut. He voivat tarvittaessa tarjota apuja jos tuntuu ettet jaksa yksin esikoisen, mahan ja erosurun kanssa. Sitten unohdat miehet, yksinkertaisesti vain unohdat ne ja keskityt elämään lapsiesi kanssa nyt muutaman vuoden ainakin ilman uutta miestä. Saat tutun ja turvallisen rutiinin elämään lapsillesi ja kun elämä rullaa tappavan tasaisesti päivästä toiseen ilman suurempia muutoksia niin sitten vasta uutta suhdetta miettimään. Muista pyytää apua ennen kuin voimat loppuu =) Kyllä sitä pärjää aina paremmin yksin kuin hulttiomiehen kanssa.
T: Yksinhuoltaja joka nyt kolme vuotta ollut lapsen kanssa kaksin

nyt harmaana
harmillista mutta niin tuttua. tuntuu pahalta lukea lähes omaa tekstiä. meillä kuvioissa ollut "pettämistä" myös loppu odotukseni/vauvan syntymän jälkeen.
me vielä yhdessä, mutta ei varmasti kauaa.
alkaa usko, toivo ja kaikki muu loppua tästä stoorista :ashamed: :/

:hug: :hug: :hug:

Koita jaksaa...

Mutta jos mun ukkoni ilmoittais että meidän juttu on ohi ja niin eespäin, niin oisin aivan takuulla seuraavana aamuna jossain muualla :whistle: Olettaen nyt että lapsia ei olisi, mutta jos lapset eivät jää teidän tapauksessa isälleen, niin ihan ymmärrän ettei ukko ole kotiin tullut.

Kuitenkin, hirmu lapselliselta vaikuttaa tuommonen mies :(

Toivottavasti ei sentään... Meilläkin on herra "hieman" tässä etääntynyt ja ollut karkuteilläkin ja vieraat naiset soittelee, kovasti aiheesta käydään keskustelua... Kai raskaus muuttaa kaikkia tilanteita ja saa ihan mukavatkin miehet käyttäytymään, kun idiootit. Suosittelen syvällistä juttelutuokiota... Kysy miksi ja miltä siitä tuntuu. Meinaan vaan, että sekin käy läpi suurta muutosta elämässään ja tarvii tukea ja sitä, että siitä ollaan kiinnostuttu. Ei sitä tarvii paijata päähän, mutta on syytä selvittää asiat juurtajaksain. Meillä vappu meni esimerkix tapellessa ja valvoessa, mutta ehkäpä se on sen arvoista. Mä aianakin haluan uskoa niin, vaikka välillä tuntuu, ettei kannata. Pitkä matka on kuitenkin yhdessä tehty, joten ei sitä kannata heti luovuttaa, vaikka mieli tekisikin. Kysy itseltäsi rakastatko tuota miestä ja haluatko olla hänen kanssaan itsesi takia, et vain lasten. Lapset, kun ei saa olla syy yhdessä oloon. Meillä tilanne on nyt parempi, mutta kukaan ei tiedä kuinka kauan.... En kyllä oottanu, että tämä raskausaika tällästä olisi. Mutta yllärinähän tämä meille tuli, niin ku ilmeisesti myös sinulle jos oikeen ymmärsin, ehkä se siksi onkin niin vaikeaa. Koita jaksaa, mutta juttelet nyt ensin asioista, ehkä se maailma ei ole niin paha kuin luulet? :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 10:49 vieras kirjoitti:
\Painu sä kiilottamaan sitä sädekehääs
Olen kyllä Ellun kanssa samoilla linjoilla. Ei mies yksin ole syyllinen tilanteeseen. Tuskin hän on juomista aloittanut vastikään, eli ongelman olisi voinut ennakoida ennen sänkyyn hyppäämistä. Kyllä jokainen aikuinen ymmärtää, että seksistä voi seurata raskaus, ja jokaisella on mahdollisuus valita kumppaninsa, jonka kanssa sekstailee.

En ymmärrä sitä, että kitistään miehen alkoholin käytöstä, jos mies on koko ajan ryypännyt samalla lailla. On turha kuvitella, että henkilö, joka joka viikonloppu vetää perskännit ja haluaa irrotella baarissa kavereiden kanssa, muuttuu yhtäkkiä raittiiksi kotona viihtyjäksi, kun lapsi yllättäen ilmoittaa tulostaan.

En halua tuomita ap:tä, eikä sitä ole syytä tehdä, mutta toivoisin niin ap:n kuin monen muunkin myöntävän, että on sangen paljon vaikeuksia, jotka ovat seurausta omista ei-niin-viisaista valinnoista! Tällaisia valintoja olen minäkin elämässäni tehnyt ja myönnän sen. Kaikki ongelmani ja vaikeuteni eivät ole tosiaankaan "jonkun muun" aiheuttamia, vaan ihan itse olen soppani keittänyt.

Mutta ap:lle lohduksi tieto, että asioilla on taipumus järjestyä ja elämässä oppii eniten virheiden kautta. Niinhän se on, että virheiden tekemiseltä välttää vain se, joka ei tee ylipäätään yhtään mitään!

Kyllä elämä kantaa! :hug: <br><br>

[/quote]

En ymmärrä sitä, että kitistään miehen alkoholin käytöstä, jos mies on koko ajan ryypännyt samalla lailla. On turha kuvitella, että henkilö, joka joka viikonloppu vetää perskännit ja haluaa irrotella baarissa kavereiden kanssa, muuttuu yhtäkkiä raittiiksi kotona viihtyjäksi, kun lapsi yllättäen ilmoittaa tulostaan.

[/quote]

Mielenkiintoinen näkökanta toi, että aina juonu samallatavalla. Kyllä meijän perheessä ainakin sekä juominen, että rilluttelu on lisääntyny. Nyt ku mä en voi juhlii täytyy seuraa ettii muualta ja lisäx meillä inakin herra sanoo suoraan, että nyt on juhlittava, kun vielä voi... Niin että kyllä ne juhlat voipi myös selkeästi pahentua raskauden myötä... Ja kai sillon voipi olla vaikka pahamieli.

Tuo on iloinen asia että pääset tollasesta miehestä eroon!
Sulla on paljon kivempaa lasten kanssa kun ei huolta tollasesta
"isästä" lapsesi arvostaa sua ihan eritavalla kunhan kasvavat, sun lapset on ainoot ihmiset jotka ei sua hylkää jos ajattelet heitä.
Älä tee #&%?$!*ä itsellesi ja lapsillesi JUOPOSTA miehestä vaan otat asenteen itsestäsi VAHVANA naisena ja sillä pärjäätte pitkälle!! Onnea ja pitkänäköisyyttä........ kaikki menee hyvin! :flower: :flower: :heart: :heart:

kiitos kaikille kaikista kommenteista.. :) kyllä sitäeilen hieman kävin iestä sitten jututtamassa kun töistä pääsin ja ensireaktioo0li se että hän ei ole tilivelvollinen minulle.. :S no kyllä se sit myöhemmin laittoi viestiä jossa kertoi olevansa kovin pahoillaan ja selitti tilannetta.. (en jaksa tänne kaikkia yksityiskohtia vuodattaa) mutta saas nähdä nyt.. ajattelin kuitenkin pikku jäähylle laittaa miettimään asioita...

Yhteistyössä