Hakutulokset

1. Moonbride

Oulun seudun kuumeilijat!

Minulla on isosisko, joka on 15 vuotta vanhempi. Jotenkin sitä vaib haluaa useamman lapsen. Sitä on moni ihmetellyt kun meidän suvussa ei monellakaan ole useampaa lasta, korkeintaan se kaksi :) Me ei paljoa ehditty kuumeilla kun jo jätettiin ehkäisy pois. Tässä yrityksen aikana on kyllä...
  2. Moonbride

Tuuska Tervetuloa! :flower: Meillä olisi haaveena ainakin kolme lasta. Kun saisi edes ensimmäisen alulle! Saa nyt nähdä. Ei menkkoja vieläkään, kierto pysyy kai samoissa lukemissa kuin viimeksi. Jännä, että nyt pari kiertoa menkat on alkaneet aika kauan terokuurin jälkeen. Mutta silti...
  3. Moonbride

Kakskymppiset yrittäjät 2011

KyyneltenHymy Olisipa olo oikea ja olisit raskaana ;) PisaraSadetta Uutta testiä suosittelen minäkin :) Jostakin olen kuullut, että nuo testit näyttäisi noita roskishaamuja. Mutta toivottavasti plussaat! Täällä ei vieläkään tätiä. Jännä, että kierto on nyt tasoittunut niin, että...
  4. Moonbride

Teroista: Kannattaa vielä odottaa, jos menkat ei ala niin lääkärille soitto tai käynti ja uusi kuuri. Mullakaan ei menkat ole tulleet heti kuurin jälkeen vaan ovat antaneet odottaa itseään. Saattaa siis kestää.
  5. Moonbride

Pahoittelut negoista ja tädeistä! :hug: Täällä tuli eilen vessakäynnin jälkeen joku kamala kipukohtaus, mikähän se oli. Menkkoja ei vielä näy, kierto pysynee siis samoissa lukemissa kuin viimeksi. Ihan hyvä niin.
  6. Moonbride

Valtavasti onnea plussanneille! :flower: Täällä ollaan yritetty vauvaa kaksi ja puoli vuotta, eikä vieläkään kaikki toivo ole menetetty ;) Joten Funny, pidähän pää kylmänä, kyllä se plussa sieltä tulee! Joillakin kestää kauemmin, mutta toivoa ei saa menettää. Menkkoja ei vielä ole...
  7. Moonbride

Martinan musiikkivideo!

Tykkään Martinasta ihan muuten, mutta onhan tuo sen musiikki nyt aika... :x
  8. Moonbride

Minusta masentuneet naiset eivät saisi tehdä lapsia.

Niin no totta tuokin. Olen vain nähnyt paljon masentuneita osastoilla. He ovatkin toki vakavasti masentuneita. Mutta kyllä se on niinkin, että jos on masentunut, kannattaa lapsen hankintaa harkita ihan itsensä takia. Kukaan ei voi ennustaa, masentuuko jatkossa, mutta oma terveys kannattaa...
  9. Moonbride

Ihan omien kokemuksieni pohjalta. Enempää en halua kertoa.
  10. Moonbride

En tiedä prosentteja, mutta kyllä usea masentunut pääsee ihan psykiatriseen hoitoon. En nyt puhu mistään vankimielisairaaloista tms. vaan ihan tavallisista psykiatrisista osastoista. Mistä sinä puhut?
  11. Moonbride

Psykoottiseen masennukseen liittyy. Ja kyllä sitä ilman psykoosiakin voi puhua sekavia masentuneena ja väsyneenä. Puhun ihan kokemuksesta. Masentunutkin äiti voi olla hyvä äiti. Toki akuuttivaiheessa lapsen hoito voi jäädä vajaaksi, mutta jos masennus on hyvässä hoidossa, voi lapsikin voida...
  12. Moonbride

vihaako koiravihaajat kaikkia koiria???

Muakin oksettaa kaikki eläintenvihaajat :kieh:
  13. Moonbride

Lähihoitajan duuni on paska duunia.

Tekisin mielelläni lähihoitajan työtä. Sairaanhoitajaksi aion hakeutua kuitenkin. Ei ole paskaduunia, ainoa haittapuoli se, että tuohon työhön pääsee liian helposti. Kaikenlaisia pas**kasoja on nähty tuossa työssä, ei hyvä. Olen sitä mieltä, että hoitotyöhön tarvitaan edes jonkinmoinen kutsumus...
  14. Moonbride

Paljonko juot kahvia päivässä?

Aamulla suunnilleen 4 kuppia, päivällä ei ollenkaan tai kylässä pari kuppia. Kotona saatan keittää pari kuppia päivällä. Vaihtelee.
  15. Moonbride

Bela onnea! :flower: Lähetä meille muillekin plussaonnea! :D Onko täällä muita jotka yrittää pudottaa painoa? ON: Mua turhauttaa kun paino seilaa ylös alas... Nyt ollaan taas laskusuunnassa onneksi. Pitäisi ennen laps.polikäyntiä saada se pari kiloa pois niin olisin samassa kuin viime...
  16. Moonbride

Asumisgalluppiin: Me asutaan kerrostalossa vuokralla. Vuoden vaihteessa muutto rivariin ja siitä heti kun mahdollista ok-taloon. Siihen menee kuitenkin vielä aikaa kun mulla ei ole töitä niin eipä sitä lainaakaan saa. Toivoisin, että plussaisin niin saataisiin muuttaa kolmioon. :) Asustellaan...
  17. Moonbride

Sati Kerro sitten miten kävi! Toivotaan että olisi uusi raskaus :) mamitsi Onnea oviksesta! Nöhveli Tätipahoittelut :hug: Täällä edelleen odotellaan menkkoja. Haaveilen plussasta ja vauvasta. Me ollaan muuttamassa vuoden vaihteessa, olisi ihana saada katsella kolmiota. Mutta...
  18. Moonbride

Rukousketju lapsettomille

Hei kaikille! Lueskelin tätä ketjua, en ole varma olenko tänne jo kirjoittanut, mutta nyt olisi tarvetta kirjoittaa uudestaan. Olemme kulkeneet tätä lapsettomuuden matkaa yli kaksi vuotta, ja nyt olisi aika lähteä hoitoihin. Toivon, että meille riittäisi kevyemmät hoidot (clomeja tosin on...
  19. Moonbride

Mulla meneillään KP 24/34, saa merkitä listaan. Seuraavasta kierrosta mut saa siirtää takas yrittäjiin :) Odotan jo sitä. Kirjoittelinkin toiseen ketjuun, että oli ihanaa kun mies sanoi, ettei ymmärrä mikä tarkoitus sillä on, ettei meille tule lapsia. Jotenkin nyt kaipasi sitä, että...

Yhteistyössä