Paljonko juot kahvia päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Kotona ollessani ehkä 3 kuppia.. Koulussa kun tehtiin opinnäytetyöhön liittyvää projektia aamusta iltaan niin vetelin sen verran kahvia että sain lempinimen kofeiinipupu :D Noilla Majurin määrillä miulla olis sisuskalut riekaleina ja semmonen kofeiinipölly päällä että roikkuisin kynsilläni katosta :xmas:

Hra Majuri
[QUOTE="Espresso";24426228]Ilmankos olet niin äreä aina! Mä juon espressoa, cappuccinona aamulla ja lounaan jälkeen sellaisenaan tai maitotilkan kera, joskus myöhemmin myös toisen. Suodatinkahvia joskus, jos ei ole muuta tarjolla ja kahvihammasta kolottaa, muuten en, sillä se ei sovi vatsalleni.[/QUOTE]

Ilman kahvia mä vasta äree olenkin

nooh
Juon saavillisen heti aamutuimaan, sit toisen saavillisen kietaisen aamupäivän aikana. Kolmas saavillinen menee päivällä, neljäs iltapäivällä ja viides illalla. Äkkiistään laskien juon noin kymmenen litraa kahvia vuorokaudessa.

vierailija
Mulla menee pannullinen het aamusta, toinen ennen puolipäivää, iltapäivällä kolmas ja illalla 2-3 pannullista. Äkkiistään laskien mä juon kahvia n. 5-7L/pvä
Sori vaan mutta tohon en usko mun mummu juoo hurjasti kahvia ja se ei ees jaksa ehdi tohon 5-7 mukia päivässä mutta että muka aamulla yks pannullinen toinen pannu ennen keskipäivää yks iltapaivällä ja vielä illalla 2-3 pannullista hahhaa en usko yhtään mutta story kukaan ei semmosesta selviä no en eilen oo ayntynyt joten mua et huijaa

Yhteistyössä