Hakutulokset

1. Alodia

Millainen auto teillä on ja mitä olette koulutukseltanne?

Mies MSc in economics and business administration ja minä myöskin KTM. Miehellä työsuhdeautona Jaguar XJ 5 jotain plaaplaaplaa. Ostettiin vuosi sitten tuttavilta Porsche Cayenne SUV kakkosautoksi, mutta ei kyllä tarvita toista autoa, koska minä en oikeastaan halua ajella keskustaan tuommoisella...
  2. Alodia

Onko sulla pyöräilykypärä?

En nykyään käytä pyörää kulkuvälineenä paikasta A paikkaan B. Suomessa niin tehdessäni en käyttänyt kypärää. Vielä muutama vuosi sitten kuitenkin harrastettiin miehen kanssa pitkän matkan pyöräilyä ja retkipyöräilyä, silloin oli aina kypärä päässä. Puhutaan kuitenkin hurjista nopeuksista ;)
  3. Alodia

Maailman övereimmät teinihäät!

Onko tämä se dokumentti Irlannista? Oon nähnyt sen täällä (tosiaan tuolla Big Fat Gypsy Wedding -nimellä) jo jokin aika sitten. Aika hauska, jotenkin sympaattistakin :D En osannut paheksua, hieman taivastelin mekkojen painoa mutta muuten olin vaan "ihastunut", että joillakin on tuommoinen oma...
  4. Alodia

Mikä ärsyttää?

Ärsyttää, kun mies laittaa kaakaota ja kaataa maidon ensin mukiin ja SITTEN sen jauheen ja joutuu sekoittelemaan sitä ikuisuuden... Yksinkertaisesti epäloogista ja ärsyttävää >: ( ÄRS!
  5. Alodia

Mikä ärsyttää?

Mitkä idiootit pikkuasiat ärsyttää? Pitäisi muka huolehtia hallitusneuvotteluista ja olla närkästynyt NATO:n toiminnasta jne. Mutta kun oikeasti minua ärsyttää pienet ja arkipäiväiset jutut, ei maailman luokan kriisit. Eli minua ärsyttää: - näkkileivän väärin voitelevat ihmiset - hitaat...
  6. Alodia

Yömaito? Que?

Aijahas. Eli uskallamma juoda sitä :) Kiitos vastauksissa, valistan tuota meidän lehmien ystävääkin. :heart:
  7. Alodia

Yömaito? Que?

Mies oli eilen ostanut yömaitoa kaupasta (en edes tajua miten se oli täältä semmoista löytänyt). Mitä mitä mitä? Kysyin siltä siitä, mutta ei tietänyt itsekkään. Sanoi, että kuulosti söpöltä. (Kuvitteli kuinka lehmät herätetään nätisti aamuyöllä ja laitetaan navettaan hämärä valaistus, ettei...
  8. Alodia

Kuspää perhetyöntekijä tehnyt lastensuojelu ilmoituksen meistä.

Ihme hommaa täällä taas. Huhhuh palsta.
  9. Alodia

Onko tämä jo puitu täällä? Miksi Katainen sanoutuu irti kokoomusnuorten käsityksestä?

Siis ihmetteletkö nyt miksei KOK ota tätä linjaa? Eikö sitten muidenkin puolueiden pitäisi, mitä sinä nyt yhtä Kokoomusta paimennat...
  10. Alodia

Onko tämä jo puitu täällä? Miksi Katainen sanoutuu irti kokoomusnuorten käsityksestä?

Eihän Kokoomuksella ole mitään velvoitetta vetää yhtä linjaa KOKnuorten kanssa. Päinvastoin pikemminkin. Kokoomusnuorilla on aika jyrkkiä näkemyksiä, jotka sitten elämän myötä tulleen kokemuksen myötä lievenevät.
  11. Alodia

En ymmärrä abortin vastustajia - mitä siinä oikein vastustetaan?

Tai munasoluja :( Nehän on vielä isompia kuin siittiöt, eli varmasti paljon kehittyneempiä myös tunne-elämältään!
  12. Alodia

Nyt on jäänyt logiikan tunnit välistä niin filosofian kuin matematiikankin osalta. Sulla on toistaiseksi oikea ja vasen - sisältö puuttuu. Tekstisi on ok, jos poistat "loogisuudet" välistä. Etiikan tunnille mars.
  13. Alodia

Trust me, dear - kyllä he tuntevat syyllisyyttä ihan sinun jeesusteluasi. Murhaaja, hahaha. Voisit olla oikeussalissa sylkäisemässä murhamiesten naamalle "Häpeä!". Vastustat varmaan eutanasiaakin. Jos nyt murhasta on puhuttava, niin olkoon niin. On henkinen murha synnyttää lapsi, jota ei...
  14. Alodia

Onko teillä hyvä kasvomuisti? Siis siten vaikka ette näkisi ihmistä, niin pystyisitte kuvailemaan hänet piirtäjälle?

Muistan nimet ja numerot - en kasvoja. Tiedän ihmisten syntymäpäivät, puhelinnumerot, rekisterit ym ulkoa. Muistan edelleen vanhoja lankapuhelin numeroita, vanhoja pankkitunnuksia... Jos ihmisen paidassa olisi numerosarja, muistaisin sen varmasti.
  15. Alodia

Puhutte täällä aivan kuin abortin tehneille naisille koko homma olisi ollut piece of cake! Se on ihan valtava päätös, joka tehdään aina pakon edessä. Hävetkää. Olen jonkun kanssa samaa mieltä siitä, että abortti on "ekoteko". Syntyvyys pitäisi saada muutenkin kuriin, joten on vähintäänkin...
  16. Alodia

Miksi neekeri ei ole neekeri, mutta intiaani on intiaani?

Mikäli tietyn etnisen ihmisryhmän "vanhaan" ja annettuun nimeen liittyy stigma, lienee vähintäänkin oikeudenmukaista, ettei sitä käytetä yleisellä tasolla (mediassa, opetuksessa, poliittisissa ym toimissa).
  17. Alodia

Irlanti kärkkyy taas suomalaistenkin lompakkoa

Käytiin viikonloppuna Dublinissa, oli oikein ihana reissu :) Käykää ihmeessä Irlannissa, kaunis maa ja upeita ihmisiä - ihan erilaisia kuin suomalaiset. Pusipus taas te sossun tuilla elävät yh:t.
  18. Alodia

haluaisin toteuttaa miehen toiveen mutta...

Ikävät asiat on vakio - niitä tulee aina yhtä paljon, mutta niiden intensiteetti vaihtelee. ;) Jos alkaa selailemaan lääkärikirjaa ja erilaisia "pikkuoireita", alkaa tuntua, että itsellä on vaikka mitä sairauksia aivokasvaimesta kuppaan :P Ei kannata. Mutta mikäli tuntuu tuolta, niin ei kannata...
  19. Alodia

Mitä liikuntaa te harrastatte?

Tennistä ja purjehdusta. Tennistä pelaan 2-4 kertaa viikossa ja purjehduskauden aikaan purjehditaan vähintään kerran viikossa, lomilla sitten pitkiä aikoja. Lisäksi satunnaista lenkkeilyä, zumbailua, kuntosalia, bodypumpia jne.
  20. Alodia

Mikä numero olet ja kuvaako tää sua? :D

Numero 1: Minä Itsenäisyys, kyky tehdä päätöksiä ja aloitteellisuus ovat numero 1 elämänopetuksina. Älyllisyys ja itsevarmuus näkyvät hänestä. Hän on aloituksien henkilö saaden ideat ja hankkeet liikkeelle. Aloitteellisuudessaan hän on niin tuottelias, että on hyvä varmistaa, että on muita...

Yhteistyössä