Mitä liikuntaa te harrastatte?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kiipeilyä, pyöräilyä ja lenkkeilyä ja satunnaisesti mm. joogaa ja pilatesta. Kesällä uintia. Lenkkeilyä ja pyöräilyä päivittäin, kiipeilyä pari kertaa viikossa. Ennen harrastin astangajoogaa lähes päivittäin, mutta se on vähän jäänyt.

Lenkkeilyä n 3-5 kertaa viikko,kuntopyöräily pari kertaa viikko ja satunnaisesti tulee jumpattua jumppapallolla ja käsipainoilla ja vatsalihaslaitteella tulee kans vähän satunaisesti käytettyä.

[QUOTE="Vieras";23859900]En mitään. Haluaisin kyllä, vaikka mitä, mutta kun on pienet lapset ja muutakin, niin ei vaan kerkeä.[/QUOTE]

No niin on mullakin, mutta esim. minä zumbaan kotona, ostin wiille zumban hintaan 38€ ja iltaisin hikoilen kun lapset nukkumassa.;)

Tennistä ja purjehdusta. Tennistä pelaan 2-4 kertaa viikossa ja purjehduskauden aikaan purjehditaan vähintään kerran viikossa, lomilla sitten pitkiä aikoja.

Lisäksi satunnaista lenkkeilyä, zumbailua, kuntosalia, bodypumpia jne.

Lähes päivittäin nykyään jotain - asia, josta olen todella iloinen!

Pyöräilylenkkejä, kävely/hölkkälenkkejä, kotosalla jumppaa/joogaa. Uimassa satunnaisesti. Lasten kanssa ja ilman.

Minnekään tanssitunneille tai kuntosalille mua ei saada, ei ole mun juttuni. Sitäpaitsi, miehen ilta/yötyöt aavistuksen verran haittaa kaikkea sellaista harrastamista.

"vieras"
Juoksen aika paljon, ehkä noin 5krt viikossa ja käyn salilla tekemässä lihaskuntoa ja polkemassa crossaria. Astangajoogaa ja tankotanssia.
Voi että toi tankotanssi olis niin kivaa. :) Mulla vaan ei ole varaa kuin yhteen maksulliseen harrastukseen, ja kiipeily on kyllä se ykkösjuttu mulle. Tankotanssi on ainakin vielä ihan törkeän kallista! Ehkä ne hinnat siitä laskee, kun harrastus yleistyy jatkuvasti ja kilpailu kasvaa.

Kerran olen tankotanssia kokeillut, harrastin silloin myös astangajoogaa aktiivisesti ja huomasi kyllä, miten paljon hyötyä joogataustasta siinä hommassa oli. Tankotanssilla saa kyllä tosi kauniin kropan, mutta toisaalta niin saa myös kiipeilyllä. :D Toki yhdistettynä aerobiseen liikuntaan. Mutta sitten kun mulla joskus on rahaa, alan kyllä ehdottomasti harrastamaan tankotanssia tai -akrobatiaa.

Onneksi sentään lenkkeily ja pyöräily on ihan ilmaista, ja kesäisin uiminen.

Yhteistyössä