Hakutulokset

1. Alodia

haluaisin toteuttaa miehen toiveen mutta...

Minkä dokumentin te olette katsoneet / artikkelin lukeneet, kun pelkäätte noin kuollaksenne hormoniehkäisyn aiheuttamaa veritulppaa? Olen ehkä jämähtänyt 60-luvulle, mutta minulle pillerit olivat jo nuorena taivaan lahja - kivuliaat kuukautiset helpottivat ja seksielämä muuttui rennommaksi ja...
  2. Alodia

Hei kertokaa tuosta Euroopassa vallitsevasta yhden lapsen ihanteesta! Te jotka tiedätte asiasta.

Ehkä lasten lukumäärä ei ole varsinainen trendi, mutta siihen löytyy aika luonnollisia syitä. Nopea listaus: 1. Sitoudutaan (avioidutaan) myöhemmällä iällä, minkä vuoksi useat naiset ovat 30-40-vuotiaita hankkiessaan esikoistaan (ja tietävät jo mitä haluavat eivätkä pullauttele maailmaan lapsia...
  3. Alodia

keitä muita oksettaa sukupuoliroolit?

Jahas täällä on innostuttu lukemaan liikaa Simone de Beauvoiria... Tai sitten se on nimenomaan jätetty lukematta. Ei okseta. Kykenen toimimaan itse omassa elämässäni, en ole sukupuoliroolien, ponien tai barbien uhri. Höpönlöpön teidän juttuja taas. Lisäyksenä: Mieheni ei ainakaan ole...
  4. Alodia

MIKÄ OIKEUS,on opettajalla puuttua kotona annettavaan rangaistukseen?

En jaksanut 2. sivua pidemälle. :ashamed: Muutama nimimerkki vaahtosi kuin raivotaudin kourissa...
  5. Alodia

Kertokaapas; rajoittaako miehenne..

Rajoitetaan toisiamme silleen passiivisesti, ei aktiivisesti. Eli meillä on paljon hiljaisia sopimuksia, esim. purjehduskauden aikana mikään miehen / minun "oma" meno ei mene purjehduksen edelle. Ennen rajoitettiin toisiamme aika paljon, ihan siis avoimesti. Olen aina ollut valmis sanomaan "ei...
  6. Alodia

MIKÄ OIKEUS,on opettajalla puuttua kotona annettavaan rangaistukseen?

Olenko ainoa, joka ymmärtää ap:tä, vaikkei ehkä toimisikaan itse samoin?
  7. Alodia

Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

Minuun ihastuneet miehet ovat yleensä etoneet minua... Jostain tunnen ihan valtavaa vastenmielisyyttä ihastunutta kohtaan, mikäli en itse tunne samoin. Olin lukiossa todella inhottava eräälle pojalle, koska hän oli minuun niin silmiinpistävän ihastunut. Oikein hävettä, kun nyt ajattelee :/...
  8. Alodia

Mitä täytteitä laitat pitsaan?

Juustoa, mozzarellaa, basilikaa ja tomaattia. Yöks kaikille purkkisienille, tonnikalalle, ananakselle, kinkulle... Hyh.

Yhteistyössä