Hakutulokset

1. Alodia

Minkä rangaistuksen veikkaat hakkaraisen saavan?

Maastakarkoitus?
  2. Alodia

Naisilla on elämä vitun helppoa Suomessa

Suomessa on yleensäkin tosi helppoa, miehillä ja naisilla. Kaikki kannetaan pöytään valmiina ja mässäillään aikaisempien sukupolvien saavutuksilla. Mutta kun teitä (meitä) on siunattu semmoisella valittajan luonteella, ettei mikään kelpaa ja mihinkään ei osata olla tyytyväisiä. Kutsutte itseänne...
  3. Alodia

Mä olen niin onnellinen kun meillä on vain yksi lapsi.

Täälläkin on onnellinen yhden lapsen perhe! :) Minä ja mieheni myös ainoita lapsia ja haluamme taata lapsellemme saman jakamattomuuden ja täyden huomion. Sanoivat ihmiset sitten kuinka tahansa päin, miten vahingollista se on lapsellemme. Meillä on hyvä näin!
  4. Alodia

Hakkaraiselle rangaistus

Oletteko te ammentaneet nämä maahanmuuttoa ja ministereitä koskevat "faktanne" mediasta, Halla-ahon blogista, tietokirjoista vai ns. suoraan hevosen suusta?
  5. Alodia

Nuoriso ottaa mallia kansanedustaja Hakkaraisen puheista.

Puhuihan ne Jellonatkin asiaa - hieman juhlahumuissaan vain :P Hakkarainen on selvinpäin ja silti tulee semmoista settiä suusta, että huhhuh... Eikä hän ole saanut mitään aikaan, toisin kuin urheilujoukkue :whistle:
  6. Alodia

Mitkä asiat ärsyttävät häissä?

- epämääräiset hääpaikat, seurakunnan talot ym. joissa haisee home ja on muutenkin kalseaa - kotiruoka, yöks - ei häissä - olut - siideri -tarjoilu + huono laatikkoviini, jotenkin mautonta - vieraat pikkuserkun kaimat, joita kukaan ei tunne - miksi ne pitää kutsua tilantäytteeksi? - arkinen...
  7. Alodia

Nuoriso ottaa mallia kansanedustaja Hakkaraisen puheista.

Kyllä tuon Hakkaraisen julkilausumat ovat järkyttävämpiä ja mauttomampia, kuin Leijonien kultajuhlat... Ja niitä muka taivasteltiin ja puhuttiin koituvan nuorison kohtaloksi. Höpsistä, tuollaiset asenteet ne turmelevat koko maan. Kysykääs Aki Kaurismäeltä...
  8. Alodia

Kuka teillä maksoi kihlasormukset?

Hmm, siis mietin ovatko miehenne kosineet teitä sormuksen kanssa? Miten on periaatteessa "mahdollista", että maksatte puoliksi/yhdessä sormukset? Ei ymmärrä tämä tätä.
  9. Alodia

pistetäänpäs pystyyn sateisen illan ILTAPUKU-KIERROS

Tummansininen velour-asu ja valkoiset pörrötohvelit... Tosi nolo ja oikein klisee, mutta kauhean mukava sisällä :snotty:
  10. Alodia

Kuinka nopeasti muutitte yhteen??

Te monet, jotka olette (minun kalkkiksen mielestäni) muuttaneet niin nopeasti, 1-6 kk sisällä tapaamisesta/seurustelun aloittamisesta yhteen, miten päädyitte siihen? Pelottiko missään vaiheessa, ajattelitteko että ratkaisussa oli jotain riskejä? Vai onko koko homma mennyt ihan mutkattomasti...
  11. Alodia

Kuinka nopeasti muutitte yhteen??

2 vuoden seurustelun jälkeen. Joidenkin mielestä myöhään, mutta ei tähän ollut mitään erityistä syytä. Keskusteltiin siitä aika pitkään, mutta haluttiin pitää omat asunnot eikä ollut mitään pakottavaa tarvetta muuttaa saman katon alle. Käytännössä asuimme pitkiä viikonloppuja toinen...
  12. Alodia

Leikkiä liian vakavilla asioilla

En jaksaisi tämän enempää asiaa puida tässä ketjussa, mutta kyllä niille tupakoiville äideille on ohjeita ja tietoa jaettu :P Eikö tämäkin ole turhaa taivastelua? Yhtä vakavasta asiasta kuitenkin kyse, vaikka onkin ehkä parempaan asuun puettu...
  13. Alodia

Tänään ei saa (ja minä elän hetkessä). Hieman aiheen vierestä: Luin jostakin uutisen (saksaksi, joten ehkä ymmärsin väärin tms.), että Norjan (?) terveysviranomaiset suosittelisivat solariumia nuorille, koska siitä saa D-vitamiinia. Ilmeisesti siis D-vitamiinin puute on yleisempää ja...
  14. Alodia

Palsta, jolla ei saa paheksua tupakointia pienten lasten läheisyydessä (ja raskausaikana), mutta auringossa palaminen puolestaan aiheuttaa suorastaan mäkätystä. Olen täysin samaa mieltä kanssanne, joskin mittasuhteet ja vakavuus menevät nyt vähän sekaisin...
  15. Alodia

Kuka teillä maksoi kihlasormukset?

Mies maksoi. Minulla ei ole oikeastaan mitään mielipidettä siitä kumman "pitäisi" maksaa sormukset. Meidän suhteessa se oli päivänselvää, että mies maksaa. Ollaan vähän vanhanaikaisia.
  16. Alodia

Sääliksi käy tupakoitsija-äidin lapsia...

Mielestäni raskaudenaikaista ja pienten lasten ympärillä tupakointia saa ja pitääkin taivastella ja jeesustella. Tupakoinnin aiheuttamat haitat ovat aivan varmasti kaikkien tiedossa, joten kyse ei ole tietämättömyydestä vaan välinpitämättömyydestä, piittaamattomuudesta ja heikkoluonteisuudesta...
  17. Alodia

Keväisiä (perhe)kuvia!

Vähän aiemmin kevättalvella otettu kuva ja toinen taas viikonlopulta, kun nurmikolla jo viiletettiin tuhatta ja sataa. Täällä taitaa kesä olla hiukan pidemällä kuin Suomessa :)
  18. Alodia

Mitä laitatte koiran kongiin?

Meillä koira on kauhean perso(?) juustolle. Vierastaa kuivaraksuja ja monia muita ruoka-aineita, josta muut koirat tykkää. Ja maksalaatikkoa en ole täältä löytänyt kaupasta, se saattaisi Mapullekin massuun upota.
  19. Alodia

Mitä laitatte koiran kongiin?

Mies sulatti sinne juustoa sisälle. En tiedä miten, mutta toimi ja koira oli tyytyväinen.

Yhteistyössä