Purrr..Valkoinen aamutakki, mustat rintaliivit ja mustat villasukat.
Olen hieman mustavalkoinen persoona, mutta tyylikäs.
Niin, alushousuja tosiaan jalassani ei ole !!Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23831730:Purrr..
Muru on hyvä ja lopettaa, haluatko siä että tästä tulee julkinen katastrofiNiin, alushousuja tosiaan jalassani ei ole !!
OLEN jo julkinen katastrofi. Todellisuus on tarua hirveämpääAlkuperäinen kirjoittaja Miä;23831809:Muru on hyvä ja lopettaa, haluatko siä että tästä tulee julkinen katastrofi
No, käyhän köntsälleen niin viihdytetään ihmisiäOLEN jo julkinen katastrofi. Todellisuus on tarua hirveämpää
En millään nyt jaksaisi. Mies on kotona...Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23831849:No, käyhän köntsälleen niin viihdytetään ihmisiä
Pus..En millään nyt jaksaisi. Mies on kotona...
Pus-pus!Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23831892:Pus..
Niin on miunkin, mies siis, älä kysy Rouva on hyvä ja ottaa yyveen jos siltä tuntuuPus-pus!
Nyt sitten terrorisoin jo toista ketjua tänä iltana.
Anteeksi ap :xmas:
Anna tulla.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23831961:Niin on miunkin, mies siis, älä kysy Rouva on hyvä ja ottaa yyveen jos siltä tuntuu
Sä olet kyllä tosi nätti Jaa, mitäs mulla on päällä. Mustat leggingsit, valkonen T-paita jossa on joku kuva edessä, mustat sukat ja jotkut alusvaatteet. Kohta etin jotain pitkähihaista päälle ku on vähän vilu. Mutta mieluummin vähän vilu ku helvetillinen kuumuus!Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23831328: