Hakutulokset

1. Alodia

Keväisiä (perhe)kuvia!

Oi, hän on pakahduttava! Missä mun mies on, missä mun mies, millon se tulee töööistä....? :p
  2. Alodia

Keväisiä (perhe)kuvia!

Apua miten ihana :heart: Tämmöiset kuvat on mannaa mun piilevälle vauvakuumelle.
  3. Alodia

Ajatteleeko kukaan muu, että ei koskaan enää uutta vauvaa?

Kyllä kyllä, meille riittää yksi lapsi ja meistä riittää yhdelle lapselle :) Haluamme, että hän saa olla ja elää ainoana lapsena. Päätös ei johdu vauva-ajasta, sillä meillä ei ole siitä huonoja tai kaoottisia muistoja.
  4. Alodia

Kuinka moni täällä tekee/on tehnyt näitä asioita vauvansa kanssa? :)

Voin, ei minua kukaan uhkaa aseella päähän jos puhun suomea. Tämä valinta, että loruillaan englanniksi liittyi kai siihen, että ajateltiin pojan olevan enemmän sujut sitten päiväkodissa ym esitettävien lorujen kanssa... Muutenkin jotenkin järkevämpää, jos loruillaan mieheni kanssa samalla kielellä.
  5. Alodia

Kuinka moni täällä tekee/on tehnyt näitä asioita vauvansa kanssa? :)

Mieheni soittaa pianoa pikkupojallemme. Raskausaikana hän ei mitenkään erityisesti soitellut masulleni, mutta kuitenkin pimputteli päivittäin. Minä sitten laulelen ja loruilen enemmän, joskin se on välillä ollut vähän vaikeaa, kun kaikki lasten lorut ja laulut tuntee vain suomeksi. Niiden...
  6. Alodia

Tehdääs tämmönen; minne et ikipäivänä muuttaisi ja miksi?

Moni Lapin asukas inhoaa varmasti eteläsuomalaisia nimenomaan minun ansiosta :D En tiedä huskysafarien vetäjien synnyinsijoista, enkä välitä. Mielestäni he matkailualan osaajina edustavat toimialuettaan, varsinkin jos yrityksen nimessä on mainittu Lappi :P En siis väitä lappi-/lappalaisten...
  7. Alodia

Pelkään, ettet ikinä päästäisi irti, vaan noituisit minut joksikin tunturin taimeksi :D
  8. Alodia

Ei se mihinkään järkevään perustukaan :P Yleinen fiilis, jonka olen saanut tehtyäni mm. tiimityötä opiskelujen lomassa. Tultiin niin eri maailmoista, ettei oikein jutut klikanneet ja he olivat sitten ne, jotka heittivät ensimmäisen kiven :whistle: Olen ehkä myös saanut asennekasvatusta...
  9. Alodia

Näin lapsena itseäni nuoremman saamelaistytön ja mielestäni hän näytti uskomattoman pelottavalta ja pahalta, se oli vain semmoinen fiilis. Olen saanut jokaiselta tapaamaltani lappalaiselta jonkin sorttista p*skaa niskaan, todella huonot kokemukset yhteistyöstä heidän kanssaan. Lappia pelkään...
  10. Alodia

Hedonismi

Kuulostaako hedonismi korvaasi negatiiviselta? Millaisia mielikuvia sana tuo mieleenne? Mitä ajatteletta ihmisestä, joka avoimesti kertoo olevansa hedonisti? Entä epikurolaisuus?
  11. Alodia

Aa Suomea! En muuttaisi pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, sillä en todennäköisesti saisi siellä työpaikkaa, miestäni oudoksuttaisiin ja muutenkin pompattaisiin katukuvasta. Helsinkiin ollaan aina istuttu hyvin ja asenteet on olleet myönteisiä. En haluaisi muuttaa edes omalle lapsuuden...
  12. Alodia

Uskotko Jumalaan?

PAH, sanon minä! Maailmassa vallitsee yksi voima enkä usko uskontojen jumaliin! Apinat valitsevat valmiista malleista, minä voin luoda oman Jumalani :)
  13. Alodia

Uskotko Jumalaan?

Nooo, en usko MUTTA... Olen tullut siihen tulokseen, että minun tulisi uskoa "enemmän". Jos puhutaan kuin korttipelistä, pistäisin kaikki rahani peliin Jumalan puolesta. Nimittäin jos Jumala olisi olemassa, saisin kuolemani jälkeen jättipotin. Jos taas sitä ei olisi,..Noh, mitäs sitten? :D
  14. Alodia

Filosofiaa Turun yliopistossa?

Onnea erittäin hyvästä YO-tuloksesta ja toivon sinulle menestystä! :) Opiskelin aikoinaan filosofiaa pääaineena Helsingissä, mutta elämänmuutokset saivat minut vaihtamaan alaa. Filosofian opiskelu vaatii vahvaa itseluottamusta ja uskoa omiin tekemisiin. Olet tekemässä hyvän valinnan.
  15. Alodia

Filosofiaa Turun yliopistossa?

Oletko tämän vuoden YO vai aikaisemmin kirjoittanut? Käsittääkseni YO-tuloksilla on aika paljon painoarvoa. Mm, ja jälleen muistaakseni pisterajat ovat olleet 97/120 tai 49/60 riippuen kai valintaperusteista. Keskimäärin 7-8% hakijoista pääsee sisälle, n. 12-13 otetaan.
  16. Alodia

Mikä on suosikki hajuvetesi?

Toiselle on vaikeaa ostaa hajuvettä, sillä se mikä tuoksuu hyvältä ystäväni iholla, saa minut haiskahtamaan miltei mädältä... Suosikkeja on Coco Chanel Mademoiselle (parfyymi, ei eau de) ja Guerlain Insolence
  17. Alodia

Uusi hallitus aikoo leikata 6 miljardia euroa päivähoidosta, peruskoulusta sekä terveyden- ja vanhustenhoidosta.

Juuri näin. Ja sitten, medialukutaidostahan tässä vain on kyse. " -- Ilta-Sanomien mukaan säästökohteiksi voivat ensi hallituskaudella joutua etenkin kuntien peruspalvelut, kuten päivähoito, peruskoulu sekä terveyden- ja vanhustenhoito. -- " IS kirjoittaa tämmöisiä juttuja juuri siksi, että...
  18. Alodia

By the way, mieheni on gay

Etelämpänä, kivemmassa maassa :) Eipä siinä, pojat lähti pelaileen ja tämä mamma laittaa nyt lapsen petiin. Öitä!
  19. Alodia

Mikä valuutta? - Ei euro, Euroopassa kuitenkin.
  20. Alodia

Ymmärrän :/ Pakottamallahan se ei lähde...

Yhteistyössä