Hra Majuri
95%:sti suomen naiset on rahanahneita velttoilijoita ja niitä kiinnostaa vain helppo elämä ja toisten kustannuksella loisiminen
Kuule kerrohan majuri nyt, kun olen monesti kysynyt, että oletko sinä töissä tällähetkellä? Yleensä vaikenet, kun sitä kysytään. Taidatpa olla peräti alkoholisti, mutta arvostelet silti aina muiden tekemisiä.95%:sti suomen naiset on rahanahneita velttoilijoita ja niitä kiinnostaa vain helppo elämä ja toisten kustannuksella loisiminen
Neiti Majuri teki hyvän luonneanalyysin itsestään. =) Paremmin en olisi itsekään osannut luonnehtia Neiti Majuria.95%:sti suomen naiset on rahanahneita velttoilijoita ja niitä kiinnostaa vain helppo elämä ja toisten kustannuksella loisiminen
ja siinä kalikka kalahti?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23843453:Kuule kerrohan majuri nyt, kun olen monesti kysynyt, että oletko sinä töissä tällähetkellä? Yleensä vaikenet, kun sitä kysytään. Taidatpa olla peräti alkoholisti, mutta arvostelet silti aina muiden tekemisiä.
ennen se piti kattoo naamasta, kun joku lakkas saamasta. nykyään siihen riittää jo pelkkien nettiviestien lukeminen95%:sti suomen naiset on rahanahneita velttoilijoita ja niitä kiinnostaa vain helppo elämä ja toisten kustannuksella loisiminen
Aivan, katkeruus yhdessä salailun kanssa on tuhoisa yhdistelmä. Kunhan nyt vain LYM uskaltaisi tulla ulos kaapista ja avoimesti kertoa olevansa homo. Kyllä sitä seuraa silloin tuollaiselle vaahtosammuttimen kokoisellekin löytyy. =)mä veikkaan et tää tyyppi on piilohomo. Raukka on hukassa itsensä kanssa eikä keksi muuta ku lytätä naisia
Tästä sen näkee mitä katkeruus saa aikaan
Itse asiassa, kyllä näissäkin suhteissa se nainen taitaa olla niskan päällä.Ap:lle thaikkunainen Saat vallan.