Naisilla on elämä vitun helppoa Suomessa

• Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti
Lyhyt yksinäinen mies
Kyllä naisen elämä on helppoa jos ees hiukan viittii panostaa ulkonäköön. Hommaa vaan ukon joka kumminkin tienaa enempi ja näin. Naisilla ei oo mitään sosiaalisia paineita ammatin suhteen, arvostukset tulee ihan muilla perusteilla. No sitten joku sanoo, että ne lapset. No ei oo pakko tehä. Ja ne jokka tekee valitsee siis ite. Suurimmalle osalle lastenhoito tulee ihan geeneistä ja hormooneista, että se menee sen piikkiin.

Ei ihme, että miehet tekee paljon enempi itsemurhia sun muuta. Naiset kyllä popsii mielialalääkkeitä jos on vähä huono fiilis.

Suomessa naisella ei myöskään oo mitään alistettua asemaa, pikemminkin kaikki valta. Seksuaalinen valta, taloudellinen valta sitä kautta että moni on pomo suhteessa jne... Ne kaks kertaa kun naisilla on ollut oikeeta valtaa on ollutkin sitten katastrofeja tai ainakin surkeita hommia:

Anneli Jäätteenmäki: Kaikki tietää miten kusetti ja jäi kiinni. Ensimmäinen naispääministeri ja surkee esitys.

Mari Kiviniemi: Joojust. Kiltti koulutyttö, joka ei uskaltanut tehä mitään päätöksiä. Surkeeta, pienet lisäpojot ulkonäöstä (mut ei ministerisysteemit oo missikisat

No sit on vielä Tarja, mut eihän pressalla oikeeta valtaa ees oo. Mutta kuitenkin ollu aika tasapaksu pressa, jotain perusjokelteluu tyyliin: "Kauheita nää koulusurmat, älkää hei tappako". Plus sit kiukuttelua omasta vallasta ja väkisin tunkemista kaikkiin kokouksiin. Lisäksi huhujen mukaan pirullinen ihminen.

Mep
Jos on onnistunut löytämään kaikinpuolin hyvän, fiksun ja hyvätuloisen miehen, kyllä, elämä on mukavaa kehnolla sihteerinpalkallakin.

Taidat hakea taas piiiiitkää keskusteluketjua.

"Lila"
Rupea säkin naiseksi , niin ei tarvi valittaa ..;)
Olen jo ehdottanut monta kertaa tälle nillittäjälle, että alkaa naiseksi jollekin karjulle. Kyllä LYM varmasti kelpaisi jonkun homon kainaloon, vaikka onkin alamittainen. Hänhän käy ahkerasti salilla treenaamassa, joten kyllä iso karju arvostaisi hänen trimmiä kroppaansa. LYM:in aunukselle olisi käyttöä paljonkin. Saisi seksiä niin paljon kuin haluaisi. Helsingissä on DTM, meneppä sinne, niin johan loppuu nillitykset. =)

:LOL: Voi että sä saat sen kuulostamaan niin helvetin helpolta.
Onneks sun on MIEHENÄ niin helvetin helppo siellä kiukutella ja jaella tyhmiä mielipiteitäs.. Hyvänenaika. Ei ihan pelkkä ulkonäön kunnossapito tuo miestä. Eiköhän tarvita kuitenkin hiukan luonnetta.. tai sitte on mieskin niin pinnallinen idiootti, et tervemenoa vaan yhteen..

Ja jos se sua niin sapettaa, et naiset on johtotehtävissä, ota itteäs niskasta kiinni ja taistele ties "ylös" äläkä täällä märise..

Tsiisus..

Lyhyt yksinäinen mies
Voi hyvin ollakkin, että muutan pois Suomesta. Toisaalta on tää mun kotimaa jokatapauksessa jossa on paljon hyvää. Jopa osassa naisissa on jotain hyvää, pohjimmiltaan. Mut joo, tarttee lähtee... en ny viitti sanoo mihin kun siitä tulee taas yks Isotooppi tai polynomi vittuilee...

Huomenta vaan sullekin. Miksi naisena olon sun mielestä sitten pitäs olla jotain vaikeaa? Miesten oma moka, jos heillä on koko ajan kauheen vaikeeta. Jostain syystä mun mies ei ole koskaan rutissut siitä, miten vaikeaa hänen elämänsä on. Varmaan, koska hän vaan tekee ja saa aikaseksi juttuja, eikä käytä aikaa marisemiseen.

Ei se elämä niin vaikeeta ole, ellei siitä valittamisella ja itkemisellä tee sitä.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="vieras";23842952]Oot kokeillu ku tiedät? Ootko käyny läpi murrosiät, kuukautiset, raskaudet, synnytykset, vaihdevuodet ym?

Tiedätkös mikä tekee meidän elämästä helpompaa?
Me EI VALITETA! :)[/QUOTE]

Peesi! ei todellakaan ole aina naisena oleminen aina helppoa tai kivutonta, kerran kuukaudessa kauheat kivut joihin ei edes särkylääkkeet auta, tämä toko yksilöllistä millaiset kuukautiset on mutta joillakin ne on erittäin kivuliaat, sitten tosiaan myös kaikki nuo edellä mainitut asiat. Eli väitän, että miehenä on helpompaa olla :D

"vieras"
Niinhän se on, että ruoho on aina, tässäkin tapauksessa näköjään vihreämpää toisella puolen. Kokeilepa itse! Ei se välttämättä ole niin hienoa ja helppoa kuin luulet.

ohi
Hei Lyhyt yksinäinen mies.

Huomasitko että eilen tuli sun ohjelma telkkarista, tai sellainen joka varmaan kiinnostais? 4D dokumentti naisroboteista - seksiroboteista. Heillä kuulema ihokin kuin ihmisellä - ja ulkonäönkin voi muuttaan sen mukaan mikä milläkin hetkellä aiheuttaa stondiksen. EI kuule valita eikä kitise. JA aina antaa - hellemmin tai vaikka s&m- versiona. Kuin sitten tykkäätkään.

ohi
Hei Lyhyt yksinäinen mies.

Huomasitko että eilen tuli sun ohjelma telkkarista, tai sellainen joka varmaan kiinnostais? 4D dokumentti naisroboteista - seksiroboteista. Heillä kuulema ihokin kuin ihmisellä - ja ulkonäönkin voi muuttaan sen mukaan mikä milläkin hetkellä aiheuttaa stondiksen. EI kuule valita eikä kitise. JA aina antaa - hellemmin tai vaikka s&m- versiona. Kuin sitten tykkäätkään.
Ai niin ja kaikki kolme reikääkin on käyttettävissä.

noniiin
Niin on, olet oikeassa - jollain tasolla.

Täällä meidät luokitellaan ihmisiksi. Emme ole alempiarvoista karjaa emmekä orjia. Ja voimme tienata muutenkin kuin antamalla pillua rahasta jollekin säälittävälle tursitimiehelle joka ei kotimaastaan saa ketään.

• Tykkää
Reactions: PölyEsteri
no jaa
kyllä minun elämäni on vaikeaa, sillä olen ns. perheen pää kaikin tavoin naisena:
- olen pääelättäjä (tienaan paremmin kuin mieheni)
- hoidan kaikki yhteiskunnalliset asiat koska olen niihin koulutetumpi / pätevämpi
- hoidan kaikki vaativat projektit (esim. talorakennus) koska olen sopimusjuridiikan asiantuntija
- minulla on raskas vaativa asiantuntijatyö, ja esimiesvastuuta
- silti minulla on useampi lapsi
- itse olen tienannut joka pennin ja kovalla vaivalla ja opintolainalla hommannut itselleni yliopistokoulutuksen
- mieheni on myös akateeminen mutta ei hyvin tienaavassa työssä
- ulkonäöllä en ole koskaan, missään yhteyksissä, saanut mitään etumatkaa miehiin nähden

Kaiken kaikkiaan minulla on naisena stressi siitä että minä vastaan taloudesta, luon uraa, hoidan lapsia ja vedän perhettä eteenpäin. EN siis valita asiasta, vaan haluan valaista että naisen elämä ei suinkaan aina ole sitä että räpyttelee silmiään ja leikkii avutonta ja mies hoitaa kaiken.

Ihan oikeasti, suosittelen terapiaa tuohon lievään katkeruuteen mikä sinusta kumpuaa, sillä valitettavasti se kääntyy ennenpitkää itseäsi vastaan.

Yhteistyössä