Naisilla on elämä vitun helppoa Suomessa

• Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Lila";23842800]Olen jo ehdottanut monta kertaa tälle nillittäjälle, että alkaa naiseksi jollekin karjulle. Kyllä LYM varmasti kelpaisi jonkun homon kainaloon, vaikka onkin alamittainen. Hänhän käy ahkerasti salilla treenaamassa, joten kyllä iso karju arvostaisi hänen trimmiä kroppaansa. LYM:in aunukselle olisi käyttöä paljonkin. Saisi seksiä niin paljon kuin haluaisi. Helsingissä on DTM, meneppä sinne, niin johan loppuu nillitykset. =)[/QUOTE]

Minusta tämä on epäreilua tyrkyttää LYMiä homomiehille. Useimmat homot jotka tunnen, arvostaa tasavertaista parisuhdetta rakastavan kumppanin kanssa, eikä pelkkää treenattua kroppaa. Enkä todella haluaisi rankaista noita mukavia ihmisiä tuollaisella pinnallisella pillittäjällä. Ja btw, eikö tuo ilmaus "alkaa naiseksi homolle" ole vähän outo?

"ai mää vai"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23843453:
Kuule kerrohan majuri nyt, kun olen monesti kysynyt, että oletko sinä töissä tällähetkellä? Yleensä vaikenet, kun sitä kysytään. Taidatpa olla peräti alkoholisti, mutta arvostelet silti aina muiden tekemisiä.
ja siinä kalikka kalahti?

"Lila"
[QUOTE="vieras";23843440]Minusta tämä on epäreilua tyrkyttää LYMiä homomiehille. Useimmat homot jotka tunnen, arvostaa tasavertaista parisuhdetta rakastavan kumppanin kanssa, eikä pelkkää treenattua kroppaa. Enkä todella haluaisi rankaista noita mukavia ihmisiä tuollaisella pinnallisella pillittäjällä. Ja btw, eikö tuo ilmaus "alkaa naiseksi homolle" ole vähän outo?[/QUOTE]

Relax... sarkasmia hyvä ihminen, sarkasmia. =)

"Lila"
mä veikkaan et tää tyyppi on piilohomo. Raukka on hukassa itsensä kanssa eikä keksi muuta ku lytätä naisia :D

Tästä sen näkee mitä katkeruus saa aikaan :D
Aivan, katkeruus yhdessä salailun kanssa on tuhoisa yhdistelmä. Kunhan nyt vain LYM uskaltaisi tulla ulos kaapista ja avoimesti kertoa olevansa homo. Kyllä sitä seuraa silloin tuollaiselle vaahtosammuttimen kokoisellekin löytyy. =)

Suomessa on yleensäkin tosi helppoa, miehillä ja naisilla. Kaikki kannetaan pöytään valmiina ja mässäillään aikaisempien sukupolvien saavutuksilla. Mutta kun teitä (meitä) on siunattu semmoisella valittajan luonteella, ettei mikään kelpaa ja mihinkään ei osata olla tyytyväisiä. Kutsutte itseänne vaatimattomiksi, mutta hah! Vinkujia kaikki.

Mm. Suomessa ei tarvitse näyttää tietynlaiselta / tarpeeksi hyvältä saadakseen työpaikan, päästäkseen klubille, seurapiireihin jne., toisin kuin täällä maailmalla.

"poikia3"
Olipa taas ap:ltä teksti. Minä en missään nimessä haluaisi olla miehelleni pelkkä koriste ja kotitalouskone. Itse asiassa inhoan monia kotihommia kuten esim. siivousta. Saan arvostusta sillä mikä olen, omassa ammatissani erittäin hyvä, työpaikkojen hengenluoja ja mulla on runsas kaveripiiri ja myös ammatillinen verkosto on laaja. Tuohon kaikkeen nojaan paljon mielummin kuin ulkonäköön. Niin ja tienaankin bruttona tonnin enemmän kuin mieheni, it-alan palkat ovat suht hyviä.

Sun pitäisi oikeasti miettiä miksi haluat tehdä naisestasi sen koristeen ja kotitalouskoneen, MITÄ SINÄ MEISSÄ NAISISSA PELKÄÄT!

Yhteistyössä