Maailman övereimmät teinihäät!

• Viestiketjun aloittaja omg
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";23890430]"maailman övereimmät teinihäät" on mielenkiintoinen käännös big fat jipsy weddingille.[/QUOTE]

Onko tämä se dokumentti Irlannista? Oon nähnyt sen täällä (tosiaan tuolla Big Fat Gypsy Wedding -nimellä) jo jokin aika sitten. Aika hauska, jotenkin sympaattistakin :D En osannut paheksua, hieman taivastelin mekkojen painoa mutta muuten olin vaan "ihastunut", että joillakin on tuommoinen oma juttu. Kaikessa hirveydessään ; )

"vieras"
tuo viimenen morsian, joan (sanottiin, että näytti pelokkaalta), muuten haki ja sai eron vuoden jälkeen kun oli 8 kuulla raskaana. mies paljastui kontrolloivaksi, riidanhaluiseeksi törkimykseksi.

"mani"
[QUOTE="vieras";23890665 begin_of_the_skype_highlighting**************23890665******end_of_the_skype_highlighting]tuo viimenen morsian, joan (sanottiin, että näytti pelokkaalta), muuten haki ja sai eron vuoden jälkeen kun oli 8 kuulla raskaana. mies paljastui kontrolloivaksi, riidanhaluiseeksi törkimykseksi.[/QUOTE]

eli häät olivat niin sanotusti "money well spend"...

gf
[QUOTE="vieras";23890665]tuo viimenen morsian, joan (sanottiin, että näytti pelokkaalta), muuten haki ja sai eron vuoden jälkeen kun oli 8 kuulla raskaana. mies paljastui kontrolloivaksi, riidanhaluiseeksi törkimykseksi.[/QUOTE]

Mistä tiedät? Mua jäi kauheasti vaivaamaan juuri hänen kohtalo, oli jotenki niin haikean oloinen, ja todellaki vaikutti pelokkaalta :( Ei katsonu sulhasta silmiin ollenkaan. gf

jups
Ensinnäkin My big fat gypsy weddingissä esiintyneet eivät oikeastaan ole mustalaisia, vaan irlannin travellereita. Tavallaan kopioita. Elämäntyyli sama, mutta muu mustalaisuus on valetta.

Yhteistyössä