Hakutulokset

1. inkkukinkku

Treenipino??

meikä on kans mukana! =) Mulla vaan tilanne semmonen et alottelen taas liikkumisia pikkuhiljaa, mulla viikon ikänen tyttövauva.. :heart: Toki liikuin melkolailla päivittäin koko raskauden ajan, juoksut jäi puoleenväliin, kuntosalia, hiihtoa, kävelyä loppuajan. Liikkumismuotoja mulla nyt...
  2. inkkukinkku

Liikkuuko vauvat yleensä vielä synnytyksen aikana?

kyllä mulla vauva liikku vielä synnytyksen ollessa käynnissä ja päätäkin pyöritti tuolla alhaalla.. :D eli ei kyllä siinävaiheessa ollu vielä pää kiinnittynyt.
  3. inkkukinkku

~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

onnea kaikille vauvautuneille!! ...ja meillekkin syntyi TYTTÖVAUVA 21.6 klo:16.14 :heart: mittaa neitillä oli 49cm ja painoa 3428g pipoa 34cm. Synnytyskertomusta pukkaa: synnytys lähti kunnolla käyntiin lapsivesien lorahuksilla tuolloin 20.pvä illalla/yöllä puol 12 meni eka...
  4. inkkukinkku

Onnea kaikille vauvautuneille!!! alkaa pikkuhiljaa kesäkuu läheneen loppuaan... |O joten tulin poksumaan..poks, poks, rv.40+0 ois mullakin nyt toisenkin ultran mukaan, toisen mukaan jo 40+5 yliajalle menee et ropisee.. miehen veljen rippijuhlista tultiin, päivä syöty kaikee namia ja olo...
  5. inkkukinkku

Onnea taas kovasti kaikille tasapuolisesti, jotka käärönsä saanu!! :flower: =) (.) täällä ei uutta auringon alla, noh sitä limaa sillon viimeviikolla irtoili..tänäiltana reippaan sauvakävelylenkin jälkeen taas pikkusen. pari hassua supistusta, ei muuta. Huomenna neuvola, kertoilen sitte...
  6. inkkukinkku

ONNEA jonnas!! :flower: =) hassua ku minunki toisen pojan nimi on Ilja! :) Oma olo parenpi ku päivällä, kävin tuossa jokuaikaa sitte sauvakävelyllä ja helpotti ainakin tuota pistämistä kylkikaariin.. mietin vaan et kuin iso vauva on tulossa ku näin tukala olo on. vauvaa jokapuolella...
  7. inkkukinkku

Onnea taas kovasti vauvautuneille!!! :flower: ja niin ihania kuvia vastasyntyneistä! :heart: On ne niin pieniä reppanoita.. Tuosta maidonnoususta, meilläkin äiti on mulle kaljaa tehny/tuonu tuohon maidonnousuun. Kyllä se nostattaa hyvästi maitoa. Ja kun sitkeesti vaan lapsentahtisesti...
  8. inkkukinkku

hurjan paljon ONNEA kaikille synnyttäneille!!! en perässä pysy, ketkä kaikki jo nyyttinsä saanu.. :ashamed: Mukava lukea synnytys kertomuksia! Rytinällä tuntuu tämäkin pino jakautuvan. =) (.) neuvolassa käytiin taas aamulla, en oikein enää jaksa innostua nuista nla käynneistä, sitä...
  9. inkkukinkku

paljon onnea kaikille vauvansa jo saaneille!!! :heart: =) Ois jo niin ihana itekki kääröä sylissä pitää, niin kaipuu jo vastasyntyneeseen!!nuuhkin varmaan kokoajan sitä tuoksua ja miten pieniä ne onkaan...voih. oisin jo aikalailla valmis synnytys hommiin! =) mutta varmaan vielä viikko...
  10. inkkukinkku

onnea garden pojasta!! :flower: =)

Yhteistyössä